Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 166:een 166:sta
  1. #151
    Lainaa Reiska_SB kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mulla toimii...

    Yllättävän tasiainen ja hyvä kuva.
    Mitkäs vehkeet ne on ?
    Gopro hero 2 motorsportti
  2. #152
    Joo, kyl näin on. Henk. koht 2-3 kesää vähän aktiivisemmin peekoissa mukana ollu, enkä oo ikinä käyny radalla. Enkä kilpaile, se on vaarallista. ;)
    Pitäis se ratakin kyl käydä testaamassa, sais oikeesti vetää niin paljon ku uskaltaa.
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  3. #153
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    No tää on kyllä ihan bullshittiä.. Ihan tavallisia motoristeja näissä PK-ajeluissa pyörii eikä mitään puolijumalia. Toki monella on kilsoja takana melkoisesti, mutta kyllä siellä pärjää kuka tahansa jos perus käsittelytaidot on hallussa, eikä pelota ajaa normiliikenteen mukana ja letka-ajo-ohjeet on sisäistetty. Ei tää mitään rakettitiedettä ole. Ja kyllä noi rataheebot on ratakärpäsen pureman jälkeen pääsääntöisesti jääneet sinne radalle kun siellä voi ajaa oikeasti kovaa.

    Jos tällä reissulla pelotti, tuli oho-tilanteita tai rako edellämenevään tuppasi vaan jatkuvasti kasvamaan etenkin mutkaosuksilla, niin ihan oman harrastamisen mielekkyyden takia kannattaa osallistua orgin järjestämiin ajotaito 1 ja 2 -kursseille. Ajotaito 1 -kurssi järjestetään kesäkuussa kolmena iltana ja sinne kannattaa mennä jos on vähänkin epävarmuutta omassa ajamisessa. Lisätietoa löytyy foorumin koulutus-osiosta.
    Mua on huijattu No, anyway; yritin kokemattomana vastailla kokemattomalle kun muhun viitattiin mukanaolleena ja Tourinkeihin osallistuneena Mut joo, olen nuo kaikki kurssit ite käyny läpi ja tosi hyviä ovat....
    T7
  4. #154
    Kyllä sä W-P oot oikeessa koskien pk:n etenemistä ja onhan siellä niitä ratailijoitakin ja/tai muuten vaan hiton ripeitä heppuja jotka helposti katoo horisonttiin. Mutta kuten riisor toteaa ei nekään lie puolijumalii. Tai minen ainaskaa niitä kumartele
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  5. #155
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tässä on hyvä letkapointti. Tottumattomuuden piikkiin menee osa mutta tässä on myös yksi syy miksi esim peekoilla moni ajaa tutussa paikassa,mtuttujen kavereiden välissä. Oppii tuntemaan rytmin, vauhdin ja luottaa edellämenevän ja takanatulevan kykyihin. ...
    Kiitos, tämä viesti avarsi maailmankatsomusta letka-ajelun suhteen. Eipä tullut rookiella ja rookielle mieleen, että niiden muiden ajolinjoista tms. vois olla hyötyä

    Toisaalta rookielle ei voikaan olla kun on rookie eikä ketään tunne, eli siinä mielessä ihan oikein.
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  6. #156
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Tai minen ainaskaa niitä kumartele
    Et varmaan kumartelekaan kun sun pitää kattoo muutenkin niin jyrkästi yläviistoon...
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 13.05.2012 klo 21:27.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #157
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Kyllä sä W-P oot oikeessa koskien pk:n etenemistä ja onhan siellä niitä ratailijoitakin ja/tai muuten vaan hiton ripeitä heppuja jotka helposti katoo horisonttiin. Mutta kuten riisor toteaa ei nekään lie puolijumalii. Tai minen ainaskaa niitä kumartele

    Mä olen aina ollut ateisti...
    Taitoa tosin olen oppinut kunnioittamaan.....
    T7
  8. #158
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Et varmaan kumartelekaan kun sun pitää kattoo muutenkin niin jyrkästi yläviistoon...
    [x] Kompaktissa paketissa kaikki tärkeä [ ] tärkeilevä iso paketti....
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  9. #159
    [QUOTE=riisor;6054025]No tää on kyllä ihan bullshittiä.. Ihan tavallisia motoristeja näissä PK-ajeluissa pyörii eikä mitään puolijumalia. Toki monella on kilsoja takana melkoisesti, mutta kyllä siellä pärjää kuka tahansa jos perus käsittelytaidot on hallussa, eikä pelota ajaa normiliikenteen mukana ja letka-ajo-ohjeet on sisäistetty. Ei tää mitään rakettitiedettä ole. Ja kyllä noi rataheebot on ratakärpäsen pureman jälkeen pääsääntöisesti jääneet sinne radalle kun siellä voi ajaa oikeasti kovaa.

    Viime kesänä VMatin kanssa muisteltiin kun Kelvoton oli veturina... Jeesus sentään...
    Kyyti karkasi ihan toisiin lukemiin ja kotiin palatella piti pari olutta ottaa että sai unta
    Kelvoton jäi myös radalle. Hyvä näin ihan terveydellisistä syistä..
    Mutta lämmin muisto jäi kuitenkin näistä PKista
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  10. #160
    Lainaa Reiska_SB kirjoitti Katso viesti
    Tämä on kylmä totuus..

    Veturilla on suurin riski vetää pimeeseen mutkaan.
    Kakkosella on jo paljon helpompaa, varsinkin kun tietää etummaisen ajotyylin ja osaa sitä lukea...

    Esimerkki: Minulla jos jarruvalo palaa mutkaan mennessä yli 2 sek on siellä jotain edessä (hiekkaa, ihmisiä, hirvi, tai Tomppa kontaa siinä edessä. ym)
    Jos jarruvalo palaa alle 2 sek, otetaan sillä suurin vauhti pois, jotta päästää mutkan puolessa välissä avaamaan kaasu..

    Jos mutkassa on yllättäin hiekkaa, yritä nopeasti valita puhtain ajolinja jos sellaista on ?
    Tai valitse kaistan vasen ajojoura, se on todennäköisesti puhtain, ja pysy siinä..
    Tai aja tarkalleen edellä ajavan pyörän ajourassa, jos se pysyi pystyssä, pysyt sinäkin...

    Kun perässä ajava on tuttu, niin tiedän missä kohdassa ja kuinka kaukana se kaveri takarenkaasta, katsomatta peiliin

    Kannattaa opetella "lukemaan" edellä ajavaa. Tästä syystä hakeudutaan tuttujen kavereiden väliin
    Tossa on muuten se totuus, ihan oikeesti, kokemuksen tuoma totuus.

    Ja jos tohon lisätään samaisen reiskan tuoma totuus niin siinä on sitten se koko "totuus"
    "Pahin on vielä edessä...
    Kuin teille saapuvat nuoret pyöräilevät naiset, shortsit ja toppi vaatetuksena..
    Alkaa katse harhailee ja lepikko ropisee"

    Hahaaa...
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  11. #161
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    No niin. Ku oli niin hidasta tuo meno tänään, niin oli hidasta tää munkin vastaaminen. Noin niinkuin perämiehen näkökulmasta voisin painottaa tuota Riisorin mainitsemaa koulutusta joillekkin. Nuo letka-ajelut ei oo tarkoitettu ajoharjoitteluun, valitettavasti. Muutenhan oli ihan mukavaa, pikkusen kylmä, näpit ihan jäässä lämppäreistä huolimatta. Kiitos kuitenkin kaikille, että ajoitte omien rajojenne mukaisesti, että ei tarvinnu ketään kaivella sieltä ojien pohjilta pois, saatikka tilata mediheliä paikalle. Pukama kuitta, ja ei ku ens kertaan. Ainiin. Joku kyseli Tourinki vauhdeista. Juu on se useimmiten loppupäässäkin hieman nopeampaa, toki hieman riippuu osallistujista.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  12. #162
    Meki lähetään hyrylän shelliltä klo 11 sunnuntaina , eli siis kohta
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  13. #163
    Asiasta kuudenteen, on mielestäni erittäin surullista että rauhalliseen menoon räätälöidyt kimppakiva-ajot ovat ilmeisen seis veturien puuttumisen myötä, kun Jolanda luopui mopostaan.

    Pitäisin erittäin suotavana että joku joka olisi innostunut, tykkää ajella hissuksiin ja tuntee pari mutkantynkää, innostuisi jatkamaan tuota perinnettä. On varsin selvää että tällaisellekin mutkailulle on selvä tilaus.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  14. #164
    No voi voi ja lämmin leipä!
    Varmaan täälläkin sivuilla käytetyllä väittelyajalla ajeltais monet kilsat vaikka minkälaisissa kokoopanoissa sekä vauhdeissa.
    Lähes kaikissa urheilulajeissa aloitetaan tasolta jossa tutustutaan lajiin ja sen perusteisiin. Tämän jälkeen jokainen voi itse halujensa / lahjojensa mukaan lähteä eri tasojen sekä harjoitteiden kautta kehittymään. Myös moottoriurheilussa...

    "Moottoriurheiluharrasteessa" varsinkin koen itse ainakin tällaisena jo harmaantuvana uusteininä (joka tunsin eilen rookieletkan innostuksessa olevani) erittäin tärkeäksi tämän tasokäsitteen, koska monesti väärin ajamisesta koituu jonkinasteisia vammoja.

    Mietinpä eilisen letkan jälkeenkin kuinka valitettavaa ja yllättävää että eipä sielä ollut juurikaan nuoria jotka juuri aloittaneet
    MP-harrasteen. Kuitenkin juuri heistä saamme joka kesä lukea surullisia uutisia lehdistä.

    Hyvä kun kaikille löytyy omien mieltymysten mukaisia ja tasoisia ajeluita sekä jokunen innokas vetäjä. Itse odotan jo että saa päivän vaativat velvoitteet hoidettua ja pääsee kärpäsen pistämänä mutkille muistelemaan eilistä sekä odottamaan seuraavaa letkaa johon pääsee mukaan. Koen sen pääsemiseksi koska letkaa ei oikein yksin saa aikaiseksi sekä arvostan heitä jotka järjestävät sekä osaavat vetää ja huolehtia ajon sujuvuudesta. OLI TASO MIKÄ HYVÄNSÄ

    Äideille onnittelut!!!! UGH
  15. #165
    Hyvät oli rookiet, ja toivottavasti saamme kaikilla otsikoilla monta hienoa .Org!-letkaa ja tapahtumaa tällekin kaudelle. Vähemmän nillitystä ja enemmän hyvää henkeä, eikös juu.
    Yamaha R1 '06
  16.  
  17. #166
    Lainaa harza88 kirjoitti Katso viesti
    Tossa olis nyt sitte päivän saalista jälkimmäisen letkan keskivaiheelta.
    http://www.youtube.com/watch?v=6iOD3B9n2Qw
    Olipas hyvää ja kivaa kuvaa ja erityisen hauskasti sijoitettu kamera, kiitos.
    Ja näyttihän siellä kohdassa 5,44 joku hieman harjoitelleen leveitäkin ajolinjoja
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456