Varasin kevät reissun Bolognaan ja ajattelin poiketa Ducatin tehtaalla visiitillä. Onko porukalla kokemusta visiitistä? Ilmoittautuminen visiitille pitää tehdä etukäteen Ducatin sivujen kautta. Museossa riittää nähtävää ja kokoonpanoonkin päässee tutustumaan. Erään sortin pyhiinvaellusmatka siis tulossa.
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
Oon ollut, ehdottomasti kannattaa käydä jos on noille nurkille menossa. Kokoonpanokierros oli ilmainen, museokäynnistä taidettiin muutama euro velottaa. Foggy on jumala ja nelikutonen antikristus, tai ei varmaane enää nykyään, pari vuotta sitte nimen lausuminen tehtaassa oli yksiselitteisesti kielletty.
Ja jos ferrarit kiinnostaa niin kannattaa käydä samalla reissulla myös maranellossa galleria ferrarissa, matkaa ei ole bolognasta ku joku reilu 50km.
tuolla tuli käytyä finita rallin yhteydessä(kuului rallin ohjelmaan) olisko ollu v.2002 .. museo oli komiatuotanto puolelle ei päästy
joo, käyty on. museo on komea mutta _auttamattoman_ pieni. esillä ei ole katupyöriä ollenkaan (esim. menneiltä vuosilta..).
Tehdaskierroksella en käynyt. Se on se, mikä vaatii sen ennakkovaraamisen/ilmoittautumisen. Museoon pääsee, kun ilmoittautuu portilla.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Kaksi kertaa olen käynyt. Etenkin tehtaalla on aina uutta ihmeteltävää. Jos olet DCF:n jäsen, näytä jäsenkorttisi mudeolipun ostohetkellä. Muistaakseni silloin ilmainen.
Tehdaskäynti vaatii ennakkovarauksen kuten tuossa ylempänä on mainittu.
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Jokos se Ducati on uudessa tehtaassa? Joskus pari vuotta sitten oli jossain juttua, että tulee uusi isompi tehdas...
Dixi et animam levavi
Itse en muistaakseni varannut kyllä mitään kierrosta, vaan marssin paikalle ja kiersin sekä tehtaan että museon.