Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 241:sta
  1. #1
    Jokin saa aina palaamaan uuden deittonan äärelle, kun mopedia pitäisi valkata. Unohdetaan masterbike pokaalit ja muut mitalit ja keskitytään mattimeikäläisten mielipiteisiin pärrästä. Onhan se saakelin kaunis ja varmasti saa Aurajoenrannan pissaliisat kosteiksi, mutta mitä vielä?
    Miksi deittona miksei joku muu saman kokoluokan?
  2. #2
    Itsellä on ehkä ikä pyyhkinyt vähän ohi noista pissaliisoista ja vaikka se kivaa onkin kesäkuumalla rannan läpi pöristellä niin kyllä 675:lla on kuitenkin mukavampi etsiä mutkapätkiä.

    Itse valinnasta sen verran että en voi valitettavasti auttaa vertailussa mihinkään muuhun pyörään. Olen elämäni aikana ajanut tasan kolmea moottoripyörää piikin lisäksi ja ne kaksi muuta Daytonan lisäksi ovat olleet Hondan CB350 (vuonna -90 tai jotain) sekä Yamahan TZR250 (vuonna -96 tai sinne päin).
    Alkuun toisena ehdokkaana oli CBR600RR mutta jotenkin oma silmä lepäsi paremmin trumpan kuvissa piiiitkän talven 2007. Yhtään pyörää en käynyt koeajamassa ennen ostoa ja tarinat über-kyykystä ajoasennosta ja 20 km:n jälkeen kipeytyvistä ranteista saivat vaan tarttumaan hanakammin trumppaan.

    On helppo elää kun ei tiedä paremmasta vai miten se nyt meni.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  3. #3
    noin puoli vuotta sinua nuorempana voinkin (salaa eukolta) tiirailla noita pissiksiä samalla kuin kävelee leederhoossenit natisten esposiittoon pilsnerille
  4. #4
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 06 2008,22:16) kirjoitti
    noin puoli vuotta sinua nuorempana voinkin (salaa eukolta) tiirailla noita pissiksiä samalla kuin kävelee leederhoossenit natisten esposiittoon pilsnerille
    Nyt kun on sadepäivän haikaillut mopon päälle ja lohduttautunut sillä tiedolla, että ensi viikolla jonain päivänä aurinko pilkahtaa niin otit ja vetäisit esiin jokilaiva-kortin. No nyt sitten mieli haikailee kohti yli 20 asteen ilmoja ja kylmää olutta auringonpaisteisella Papa Joen kannella ..kele.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  5. #5
    Kuinka paljon kalliimpi toi SE versio on?
  6. #6
    Ei paljoo välii. On nimittäin melkosen komee vehje
    premier

    emeritus
  7. #7
    Lainaa (premier @ Huhti. 07 2008,17:15) kirjoitti
    Ei paljoo välii. On nimittäin melkosen komee vehje *
    totta, mutta tietää minkä verran pankista kerjää
  8. #8
    Moto seinäjoella näemmä 13990e kumpikin malli. Eipähän tartte miettii kumman ottaa
    premier

    emeritus
  9. #9
    Tämähän alkoi kiinnostaa Melko hieno laitos kaiken kaikkiaan, ongelmana vaan ettei juurikaan käytettynä (tai edes uutena) täällä Treen alueella näy. Mistähän noita voisi käydä pällistelemässä ? Aika paljon tulee myös Turussa hillittua viikonloppuisin

    Muutakin infoa saa laittaa. Trumppa on kuitenkin harvinaisempi merkki niin mites varaosat jne.

    EDIT: Miten tuo 3-pyttyinen kone ? Onko huomioitavaa V2:siin ja nelkkuihin verrattuna ? Kaikki info on tervetullutta.



  10. #10
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 09 2008,20:02) kirjoitti
    Tämähän alkoi kiinnostaa * Melko hieno laitos kaiken kaikkiaan, ongelmana vaan ettei juurikaan käytettynä (tai edes uutena) täällä Treen alueella näy. Mistähän noita voisi käydä pällistelemässä ?

    Muutakin infoa saa laittaa. Trumppa on kuitenkin harvinaisempi merkki niin mites varaosat jne.
    Ainakin Mototownissa olen sellaisen nähnyt. Eli siellä Yamaha-centterin naapurissa.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  11. #11
    Lainaa (klonkku6 @ Huhti. 09 2008,20:04) kirjoitti
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 09 2008,20:02) kirjoitti
    Tämähän alkoi kiinnostaa Melko hieno laitos kaiken kaikkiaan, ongelmana vaan ettei juurikaan käytettynä (tai edes uutena) täällä Treen alueella näy. Mistähän noita voisi käydä pällistelemässä ?

    Muutakin infoa saa laittaa. Trumppa on kuitenkin harvinaisempi merkki niin mites varaosat jne.
    Ainakin Mototownissa olen sellaisen nähnyt. Eli siellä Yamaha-centterin naapurissa.
    Mitenkähän tuon liikkeen olen missannut Tänään kierros tuolla katsomaan Triumphia livenä. Kaikki kommentit, tiedot, kokemukset jne. kyseisestä pyörästä ovat tervetulleita.

    Miten Triumphien varaosien hinta ? Onko lähempänä Ducati-lukemia kuin normi hintaa ?
  12. #12
    Ihan normihintaisia varaosia Triumphilla. Mun mielestä vaan ajoasento on katukäyttöön vähän turhan HC. Ihan oikeaan ajamiseen laite tuntuu aivan upealta. Ja äänet on kyl kivat
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  13. #13
    Nyt on pyörä nähty ja istuttu, vähän niin kuin pelkäsinkin; vielä hienompi livenä kuin kuvissa Ensimmäinen pyörä joka ei ole livenä näyttänyt rumemmalta kuin kuvissa (siis katsastamistani). Ainut miinus ulkonäössä on tuo vaimennin. Jos halutaan olla Ducatia niin miksei sitten tehdä niin kuin Ducu

    Myyjän kanssa tuli melko paljon jutskattua. Täytyy nostaa hattua myös Mototownille. Ensiluokkaisen asiallista palvelua jopa minun näköiselle henkilölle (näytän enemmänkin räkäiseltä rokkarilta kuin Triumphi-kuskilta). Eikä tarvinnut kuulustella mitään "hytti pystössä" juttuja ;)

    Ulkonäkö tosiaan yllätti positiivisesti, jotenkin niin tottunut että luonnossa näyttää aina rumemmalta. Näppärän kokoinen ja painoinen laite. Ajoasento jäi tosiaan vielä vähän mietityttämään, siinä standilla nyt oli aika ahdasta muutenkin mutta tuli pelko onko 183cm pituiselle henkilölle kahvat vähän liian lähellä

    Varaosien hinnat myyjä selittikin melko oleellisesti ja tuskin niistä nyt alkaa valehtelemaan. Koneen kulkupuoltakin kehui tasaiseksi ja alavääntöä riittävän (?) Pyörän ulkonäön takia vähän epäilen tuota. Onnelliset omistajat voisivat nyt antaa vähän palautetta millainen tuo kone on luonteeltaan ? Myyjä on kuitenkin aina myyjä. Ja objektiviisuutta hyvät herrasmiehet ja naiset, ei ole tarkoitus kehua omaa vaan kertoa koneen luonne ;)

    Tällä hetkellä omalla listalla numero 1. Toisaalta alkoi se Speed Triplekin kiinnostamaan

    Ja pistäkää nyt kaikkea huomionarvoista ja oleellista tuollaista ostaessa. On se kuitenkin ollut myynnissä vuodesta 2006 lähtien niin varmasti on jo kokemusta onko vikoja jne jne.

    Nyt alkaa parin viikon mietiskely tuon suhteen. Pari Ducatia on vielä katsastamatta ja sitten onkin päätöksen paikka



  14. #14
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 10 2008,17:27) kirjoitti
    Nyt on pyörä nähty ja istuttu, vähän niin kuin pelkäsinkin; vielä hienompi livenä kuin kuvissa Ensimmäinen pyörä joka ei ole livenä näyttänyt rumemmalta kuin kuvissa (siis katsastamistani). Ainut miinus ulkonäössä on tuo vaimennin. Jos halutaan olla Ducatia niin miksei sitten tehdä niin kuin Ducu

    Myyjän kanssa tuli melko paljon jutskattua. Täytyy nostaa hattua myös Mototownille. Ensiluokkaisen asiallista palvelua jopa minun näköiselle henkilölle (näytän enemmänkin räkäiseltä rokkarilta kuin Triumphi-kuskilta). Eikä tarvinnut kuulustella mitään "hytti pystössä" juttuja ;)

    Ulkonäkö tosiaan yllätti positiivisesti, jotenkin niin tottunut että luonnossa näyttää aina rumemmalta. Näppärän kokoinen ja painoinen laite. Ajoasento jäi tosiaan vielä vähän mietityttämään, siinä standilla nyt oli aika ahdasta muutenkin mutta tuli pelko onko 183cm pituiselle henkilölle kahvat vähän liian lähellä

    Varaosien hinnat myyjä selittikin melko oleellisesti ja tuskin niistä nyt alkaa valehtelemaan. Koneen kulkupuoltakin kehui tasaiseksi ja alavääntöä riittävän (?) Pyörän ulkonäön takia vähän epäilen tuota. Onnelliset omistajat voisivat nyt antaa vähän palautetta millainen tuo kone on luonteeltaan ? Myyjä on kuitenkin aina myyjä. Ja objektiviisuutta hyvät herrasmiehet ja naiset, ei ole tarkoitus kehua omaa vaan kertoa koneen luonne ;)

    Tällä hetkellä omalla listalla numero 1. Toisaalta alkoi se Speed Triplekin kiinnostamaan

    Ja pistäkää nyt kaikkea huomionarvoista ja oleellista tuollaista ostaessa. On se kuitenkin ollut myynnissä vuodesta 2006 lähtien niin varmasti on jo kokemusta onko vikoja jne jne.

    Nyt alkaa parin viikon mietiskely tuon suhteen. Pari Ducatia on vielä katsastamatta ja sitten onkin päätöksen paikka
    -No varaosat ovat ainakin ihan saman hintaisia kuin japseissa tai vähän halvempia.

    - Moottori on paras mitä "kuussataisissa" tätä ovat kaikissa testeissä testaajat olleet mieltä ja kyllä se nyt niin vaan on.

    - Itse olen 187 eikä ajoasento tuonnut ongelmia enempää kuin muissakaan tämän luokan mopoissa, mm yli 2000tkm reissu baltiaan heitetty tämmöiselle.

    - Putken ulkonäköä saat paranneltua vaihtamalla siihen paikalle tarvike putken tai ostamalla triumphin hiilikuitu osia.

    Kyllä se "parempi" pyörä varmasti on kuin esim 749, tai mitä olet suunnittelemassa mutta Ducati voi vielä tunne puolella viedä voiton....
  15. #15
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 10 2008,17:27) kirjoitti
    Koneen kulkupuoltakin kehui tasaiseksi ja alavääntöä riittävän (?) Pyörän ulkonäön takia vähän epäilen tuota. Onnelliset omistajat voisivat nyt antaa vähän palautetta millainen tuo kone on luonteeltaan ?
    Riippuu mihin vertaa. Ei se mikään Valmet ole, mutta kyllä se tuntuu alakierroksilla paljon vahvemmalta kuin samantehoiset 600cc nelisylinteriset.

    Lainaa (Zeni @ Huhti. 10 2008,17:27) kirjoitti
    Ja pistäkää nyt kaikkea huomionarvoista ja oleellista tuollaista ostaessa. On se kuitenkin ollut myynnissä vuodesta 2006 lähtien niin varmasti on jo kokemusta onko vikoja jne jne.
    Omassa ei ole ollut mitään vikaa (-06, ~12tkm), eikä kansainvälisiltä foorumeiltakaan ole löytynyt mitään kovin huolestuttavaa.

    Tuo kompakti koko tuo mukanaan tietysti pientä epäkäytännöllisyyttä. Takapenkki on ihan käyttökelvoton, jalkatapit on nimittäin niin korkealla että istuma-asento on 100cm nelivuotiaalle juuri sopiva. Ja satulan alle ei mahdu yhtään mitään. Kermapersejenkit ovat vaihtaneet noihin paljon Helibarsin clipareita joilla ajoasennon saa hieman pystymmäksi, noilla on hintaa joku 300 euroa.
  16. #16
    Allekirjoitan hyvän väännön. Jos verrokkipyöränä pidetään kusiaisia, on 675 oikein mukavasti vääntävä. Sitä ne lisäkuutiot teettää
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  17. #17
    No niin, nyt on sitten kauppakirja räpylässä. Saa onnitella
    Motomarketista hain tiettävästi suomen toiseksi ainoan jäljellä olevan(mutu)special editionin (h-d centerillä pitäisi olla kanssa yksi, muut lupailee joutavilla jotta pääsisivät maksavaan asiakkaaseen kiinni). Tai siis "hain" on vähän turhan vaffa sana, mutta kaupat tehtiin ja soittavat heti kun saavat paperit kuntoon, ilmeisesti akelle ei olla rekisteröity vielä ainuttakaan SE versiota, jolloin työtä on hitusen enemmän ja aikaa menee kans. Ensi tai seuraavalla viikolla pitäisi olla "tyttö" alla.

  18. #18
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 10 2008,22:05) kirjoitti
    No niin, nyt on sitten kauppakirja räpylässä. Saa onnitella
    Motomarketista hain tiettävästi suomen toiseksi ainoan jäljellä olevan(mutu)special editionin (h-d centerillä pitäisi olla kanssa yksi, muut lupailee joutavilla jotta pääsisivät maksavaan asiakkaaseen kiinni). Tai siis "hain" on vähän turhan vaffa sana, mutta kaupat tehtiin ja soittavat heti kun saavat paperit kuntoon, ilmeisesti akelle ei olla rekisteröity vielä ainuttakaan SE versiota, jolloin työtä on hitusen enemmän ja aikaa menee kans. Ensi tai seuraavalla viikolla pitäisi olla "tyttö" alla.

    Onnittelut uuden pyörän johdosta. Tuossa varmaan kun ilmat lämpenee, käydään taas Daytona-porukan kanssa joku muutaman tunnin kieppi heittämässä. Siitä varmaan tulee kirjoittelua "Daytona-miittinki Turussa" tai jotain sinne päin vai mitenköhän se oli-ketjuun.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  19. #19
    Lainaa (Risto30vee @ Huhti. 10 2008,22:11) kirjoitti
    Onnittelut uuden pyörän johdosta. Tuossa varmaan kun ilmat lämpenee, käydään taas Daytona-porukan kanssa joku muutaman tunnin kieppi heittämässä. Siitä varmaan tulee kirjoittelua "Daytona-miittinki Turussa" tai jotain sinne päin vai mitenköhän se oli-ketjuun.
    joo..täytyy pitää silmällä.
  20. #20
    Tuolta tilasin itselleni tuossa maaliskuun lopussa kilpitelineen eli jos olet vaihtamassa niin Evotechilta oli ainakin nopea ja varma toimitus. Perjantai-iltana tehtyyn tilaukseenkin tuli vahvistusviesti joskus aamuyöstä että tuote on pakattu ja laivattu eteenpäin Taitavat painaa kolmessa vuorossa.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  21. #21
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 10 2008,22:05) kirjoitti
    No niin, nyt on sitten kauppakirja räpylässä. Saa onnitella
    Motomarketista hain tiettävästi suomen toiseksi ainoan jäljellä olevan(mutu)special editionin (h-d centerillä pitäisi olla kanssa yksi, muut lupailee joutavilla jotta pääsisivät maksavaan asiakkaaseen kiinni). Tai siis "hain" on vähän turhan vaffa sana, mutta kaupat tehtiin ja soittavat heti kun saavat paperit kuntoon, ilmeisesti akelle ei olla rekisteröity vielä ainuttakaan SE versiota, jolloin työtä on hitusen enemmän ja aikaa menee kans. Ensi tai seuraavalla viikolla pitäisi olla "tyttö" alla.

    Onneksi olkoon. Kelpais kyllä mullekkin
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  22. #22
    On se vaan nätti ku sika pienenä.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  23. #23
    On se kyllä hieno Onko tuossa SE:ssä muuta erikoista kuin tuo väritys ? Itseä miellyttäisi eniten tuo keltainen, sitä ei vaan enää uutena saa kuulemma

    Löytyykö noihin muuten minkälaisia vaihtopönttöjä ? Kiinnostaisi kokonaan eri mallinen, esim. kahdella ulostulolla tms.



  24. #24
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 10 2008,22:59) kirjoitti
    On se kyllä hieno Onko tuossa SE:ssä muuta erikoista kuin tuo väritys ? Itseä miellyttäisi eniten tuo keltainen, sitä ei vaan enää uutena saa kuulemma

    Löytyykö noihin muuten minkälaisia vaihtopönttöjä ? Kiinnostaisi kokonaan eri mallinen, esim. kahdella ulostulolla tms.
    linkki

    tossa noita poikkeavuuksia, eli vaan väritys erottaa. Arrown slipari asennetaan tonnin huollossa. Zardilla on melkoisen päheä ääninen putki ainakin. Juutuubista löytyy jotain.



  25. #25
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 10 2008,22:05) kirjoitti
    No niin, nyt on sitten kauppakirja räpylässä. Saa onnitella
    Motomarketista hain tiettävästi suomen toiseksi ainoan jäljellä olevan(mutu)special editionin (h-d centerillä pitäisi olla kanssa yksi, muut lupailee joutavilla jotta pääsisivät maksavaan asiakkaaseen kiinni). Tai siis "hain" on vähän turhan vaffa sana, mutta kaupat tehtiin ja soittavat heti kun saavat paperit kuntoon, ilmeisesti akelle ei olla rekisteröity vielä ainuttakaan SE versiota, jolloin työtä on hitusen enemmän ja aikaa menee kans. Ensi tai seuraavalla viikolla pitäisi olla "tyttö" alla.

    Onnittelut täältäkin! Itsekin olen kuolannut tuota se-mallia, mutta kun ei millään raaskisi nykyisestä luopua!

    Tosiaan pieni miitinki olisi kyllä paikallaan, kunhan kelit vaan vähän paranevat......... ..............
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  26. #26
    Täälä on ja tuliterän sinisen daytonan omistaja
    Prkl ku ei oo vaan korttia vielä kun oon tällanen aloittelija vasta No toivottavasti n. kuukauden päästä...
    Mut täytyy sanoa et kun ekan kerran näin daytonan kuvan nii olin aivan myyty
    Eipä sitte tullu edes oikein harkittuakaan muuta...
    Triumph Daytona 675 -08
  27. #27
    Perse vieköön, toihan on melkoisen paljon pienempi kuin vastaavat kilpailijansa, alkoi mun silmissä muistuttaa kevaria kenties jo liikaa Se vaimenninratkaisu lisää tuota fiilistä.Nyt kun oli vähän vertailupohjaa lähettyvillä. On tämä vaikeaa, aina ilmaantuu jotain. Ensi viikolla olis Kawa ZX-10R:n tarkistus vielä. Se vaan kun se on kawa... ja japsi...
  28. #28
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 13 2008,22:40) kirjoitti
    Perse vieköön, toihan on melkoisen paljon pienempi kuin vastaavat kilpailijansa, alkoi mun silmissä muistuttaa kevaria kenties jo liikaa
    PÖH! oot vaan kattonu liian pieniä kuvia, liian pienestä monitorista

    Linkki



  29. #29
    Lainaa (Räkä @ Huhti. 13 2008,23:20) kirjoitti
    Lainaa (Zeni @ Huhti. 13 2008,22:40) kirjoitti
    Perse vieköön, toihan on melkoisen paljon pienempi kuin vastaavat kilpailijansa, alkoi mun silmissä muistuttaa kevaria kenties jo liikaa
    PÖH! oot vaan kattonu liian pieniä kuvia, liian pienestä monitorista
    Eiku livenä nimenomaan
  30.  
  31. #30
    Kauppakirja kädessä Daytona 675 SE malli ja kauppiaan tiedon mukaan(Motobox,Kotka)niin viiminen Suomessa...En ota kantaa..2-3viikkoa ja pyörä pitäisi olla luovutus kunnossa kun on jo suomessa en vain muista missä liikkeessä..Ajo asento tuntui ihan mukavalta vaikka pituutta on 192cm...Ei muuta kun odotellaan ratsua

    editnkos kukaan kuullut hyvää/huonoa tai onko siintä Triumphin kuvastossa olevassa tarvike sliparista mitään hyötyä äänen/tehon suhteen kun sitä Arrowia ei saanut kuin koko tiaanisena reiluun 1700€ hintaan niin otin sen tarvike mallin kuulemma avarampi kuin vakio..No onhan siinä se hyvä puoli että saavat samantien laitettua softan sille putkelle ennen luovutusta niin on kaikki valmiina..



    Triumph Daytona 675 SE-08
Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen