Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Muutamissä pyörissä nähnyt mittaristossa hiilikuitua Mistä löytyy ? Itse teipattu vai ?
    Lainaa MikeTyson kirjoitti Katso viesti
    Muutamissä pyörissä nähnyt mittaristossa hiilikuitua Mistä löytyy ? Itse teipattu vai ?
    Gen1 busan mittaristossa on hiilikuitufeikkiteippi jo ostettaessa.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Ei muuta kun ostamaan 3M DiNoc hiilarikalvoo ja askartelemaan..;)
    http://757gottint.com/Images/1-3m-di...er-ca421_1.jpg
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Honda CB350K4

"Work Less - Ride More"
    Itsekin tuota katsellut. Tosin vanhan malliseen mittaristoon taitaa joutua tuosta kalvosta askartelemaan? Kysynpä nyt tässä, kun kerran mittaristosta on kyse, ettei tarvi uutta topikkia tehdä. Eli onko porukka vaihtanut noita mittaritauluja esim. tuohon valkoiseen/pimeässä hohtavaan mitä ainaknin jawsilta löytyy? Onko iso homma saada viisarit takaisin paikoilleen?
    "Tie onneen ja hyvyyteen on pitkä ja mutkitteleva" -Raappana
    "Keskellä liikenteen en tiedä minne mä meen." -Pistepiste

Kawasaki Z750 -06
    Lainaa JYRii kirjoitti Katso viesti
    Itsekin tuota katsellut. Tosin vanhan malliseen mittaristoon taitaa joutua tuosta kalvosta askartelemaan? Kysynpä nyt tässä, kun kerran mittaristosta on kyse, ettei tarvi uutta topikkia tehdä. Eli onko porukka vaihtanut noita mittaritauluja esim. tuohon valkoiseen/pimeässä hohtavaan mitä ainaknin jawsilta löytyy? Onko iso homma saada viisarit takaisin paikoilleen?

http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post5963964
  7.  
    Ahaa eli aika paskamainen homma, vaikka on kyllä komian näkönen! Taidanpa antaa olla ja keskittyä ajamiseen
    "Tie onneen ja hyvyyteen on pitkä ja mutkitteleva" -Raappana
    "Keskellä liikenteen en tiedä minne mä meen." -Pistepiste

Kawasaki Z750 -06