Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Hei,
    Ensimmäisen kerran harjoittelen K12RS:n huoltoa pmatoimisesti.
    Onko sytytystulppien takaisin laittamiseen olemassa jotain suositus momenttia?

    T. sarkka
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  2. #2
    Riippuu vähä kierteistä, mutta semmonen hyvä optimitiukkuus on äböyt 12-18Nm, niin ei korkkaa ja pysyy kiinni.
    KTM SMC 660 '04
    Ten7 CNC X Pro
    Honda Revere 650 '91 (2011-2012 Rottaprojekti)
  3. #3
    http://http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=561720

    Tuolta taisin itsekin vihdoin löytää googlettelemalla jotain aiheeseen liittyvää keskustelua.
    23Nm on siellä suositeltu momentti. Eli aika paljon enemmän, kuin hylky suosittelit.
    Silti ko. Ketjun aihekin on löystyvät tulpat. Eli uskaltaisikohan tuon 23 vääntää?
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  4. #4
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  5. #5
    Lainaa sarkka kirjoitti Katso viesti
    http://http://bmwsporttouring.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=561720

    Tuolta taisin itsekin vihdoin löytää googlettelemalla jotain aiheeseen liittyvää keskustelua.
    23Nm on siellä suositeltu momentti. Eli aika paljon enemmän, kuin hylky suosittelit.
    Silti ko. Ketjun aihekin on löystyvät tulpat. Eli uskaltaisikohan tuon 23 vääntää?
    No tuota +20Nm minä olen käyttänyt LoTjassa, jossa on samat kiristysarvot...
    <p>2002-2014</p>
  6.  
  7. #6
    Lainaa sarkka kirjoitti Katso viesti
    Hei,
    Ensimmäisen kerran harjoittelen K12RS:n huoltoa pmatoimisesti.
    Onko sytytystulppien takaisin laittamiseen olemassa jotain suositus momenttia?

    T. sarkka
    Korjausoppaassa näkyy olevan annetun 20Nm arvo. vm2001 opas kyseessä.
    Honda XL1000VA 2006