Tuli tuollainen kilonen GSX-R K4 hommattua. Pyörään on vaihdettu yoshimuran kokoputki, edellinen omistajan tietojen mukaan ruiskuun ei olla kajottu. Meinasin vaan kun radalle tekisi mieli, niin voiko kone käydä laihalla ja sitäkautta tehdä jotain vahinkoa?
Tämä on eka ruiskupyöräni, vanhoista pyöristä kun putken vaihtanut aina myös joutunut kaasuttimet säätämään.
Tosin edellinen kaveri 9000Km pyörällä ajanut, niin ei ne seokset hirveesti pielessä voi olla.
Itse en viellä metriäkään ajanut.
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Ei tartte säätöä.
Jos haluat jotain hyötyä sliparista, tasaisempaa tehokäyrää tms. niin sitten säädöllä voi saada aikaiseksi jotain. Jos pelkkää ääntä maailmaan niin menee ilman säätöäkin mainiosti.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.
GSX-R 1000 K3 Chameleon Fighter/Sport
Ei muuta ku powercommander kiinni ja siitä sitten dynoon säädätykseen. Suattaapi löytyä ihan yllättävätki positiiviset erot. Itse just laitoin tuossa omaani vihdoin tuon kaapissa lojuneen komentajan kiinni ja latasin sivuilta jonku valmiin kartan tuolle K2 tonni gixulle ja Akran kokoputkistolle, ero jo näppituntumalta oli huomattavissa. Keväämmällä mennään dynon kautta.
-Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Tarvii ny viellä odottaa kelejä että pääsee koittaa millane se on ajaa. Stormin alehyllyssä oli K1 voimakomentaja 100e, mut ei vissiin käy tohon K4?
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Kyllä se taitaa olla että jos haluaa pyörästään "kaiken" irti, niin käy aina säädättää vaikka ei olisi edes mitään muutoksia tehty...![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders