Katso äänestykset tulokset: ee-speed -

Äänestäjät
880. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • olen ostanut pyörän jaolen tyytyväinen kauppaan

109 12,39%
  • olen ostanut pyörän ja en ole tyytyväinen kauppaan

45 5,11%
  • en ole ostanut pyörää ee-speedistä

726 82,50%
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 138:sta
    oletteko tyytyväisiä ee-speedin toimintaan?
    Don't hate the player, Hate the game
    Käytetyn hain sieltä perjantaina, ja hommat meni niin kun pitikin. Pahaa en voi sanoa. Esko on asiallinen häiskä
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Ylivuotisen zx-6r:n Eskolta hankin ja hommat kyllä sujui paremmin kuin hyvin
    ZX-6R -04
    Ei ole kokemusta, mutta sen verran positiivisia kommentteja olen kuullut, että sitten kun hankin Erskan tilalle oikean moottoripyörän niin varmasti otan yhteyttä myös ee-speediin.
    toivottavasti ei mene suosion kautta ahneeksi ja ala nostaan hintoja niinku entinen baari...ee speedistä aattelin rocket III hakea heti ku on rahaa..siis heti ku on rahaa
    Kuljettajalta vaadittiin huippumekaanikon taitoja, mielikuvitusta, kovaa henkistä ja fyysistä kuntoa, eskimon kylmänkestävyyttä, tappajan luontoa ja teräksisiä hermoja. Lisäksi hänen tuli olla järjiltään ja hyvän itsetuhovietin omaava.
    Mikä punanen vaate tää ee-speed on että siitä pitää ihan äänestyksiä järjestää? Vai onko tää vaan markkinojen epävarmuutta??

Jos liikeidea on myydä pyöriä mahdollisimman halvalla, niin voi arvata että siinä saattaa joutua esim. toimitilojen kahviautomaateista karsimaan. Aina on vapaus äänestää lompakollaan ja/tai jaloillaan, jos homma ei miellytä.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
    No se on kyllä totta, että hiukan turhaksi tämän voi kokea, toki niin monen muunkin äänestyksen..
    On kyseessä melkein mikä putiikki tahansa, eiköhän vastauksista suurin osa ole plussaa, muutama miinus ja loput 'en tiedä'...
    * Arctic Ranger *
    Turhaa äänestystä tahi ei mutta silti Esko on hoitanut minun asiani mallikkaasti. +++++

T/Pekka
    Milläköhän tänään ajelisin
    AJS M3 -29
    CB750K1 -71
    XV1000 -81
    SV1000S -05
    K1600GT -11
    Tarkoitus oli ostaa tuolta uusi pyörä, mutta vanhan hävitys kävi helpommin noihin massaliikkeisiin.. Mutta seuraavan kyllä hankin ee-speediltä! Asiallista toimintaa
    00:58:12 [Terrorizer] pienimunaiset pojat hankkii tusinamuoviluoteja ;)

- Naapurinlikka, pikkusportti, farkut, ei sakkoja -
    Vastineet mitä EE-speed kirjoitti toiseen topiciin sai kyllä minut epävarmaksi kauppaa kohtaan. Kauppaa en ole tehnyt ko. mp liikkeen kanssa .
    R1-2011
    EX-R1 2008
    EX-R1 2005
    EX-YZF 600R
    Lainaa (Shadow77 @ Huhti. 21 2005,14:10) kirjoitti
    Vastineet mitä EE-speed kirjoitti toiseen topiciin sai kyllä minut epävarmaksi kauppaa kohtaan. Kauppaa en ole tehnyt ko. mp liikkeen kanssa *.
    Samaa mieltä.
    Muutaman uuden pyörän EE-Speedin Eskolta ostaneena voin sanoa että homma toimii ja vastaisuudessa kun ostan uuden, niin ostan sieltä.

Sinne voi lampsia verkkarit, shortsit tai vaikka haalarit päällä ostoksille, ei tule Yammucentteri-ilmiötä
    Pulju tuntuu toimivan ihan hyvin.Näyttää olevan tyytyväisiä asiakkaita.
    MUT....
    pyytääkö kauppias vyöryttämään näitä juttuja täällä foorumeissa?
    Tää on nimittäin ilmaista mainosta aina kun joku " tyytyväinen " asiakas laittaa jutun ee-speedistä.
    Nää topicit HAISEE....
    Ei siin mitään, hyvä et asiakkaat ON tyytyväisiä...mut tää tapa laittaa ilmaista mainosta tympäisee.
    Mainosta reilusti Esko...äläkä ujuta näitä juttuja foorumiin....se on asiakkaiden älyn aliarvioimista!
    Ja tekee negatiivisen vaikutuksen.Sun bisnestoimistas on ilmeisesti hyvää...älä hanki näitä negatiivisia värinöitä
    Mä luulen että tässä on vaan käynyt sellainen "puolustetaan eskoa"-ilmiö... Eka joku haukkuu sen lyttyyn ja tämä on tulos. En jaksa millään uskoa että Eskolla olisi muka omat näppinsä pelissä...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 21 2005,14:17) kirjoitti
    Lainaa (Shadow77 @ Huhti. 21 2005,14:10) kirjoitti
    Vastineet mitä EE-speed kirjoitti toiseen topiciin sai kyllä minut epävarmaksi kauppaa kohtaan. Kauppaa en ole tehnyt ko. mp liikkeen kanssa .
    Samaa mieltä.
    Sama fiilikset täälläkin..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Kieltämättä kummastuttaa. Mut onhan niillä ihmisillä aina välillä huonojakin päiviä.

Lainaus toiselta foorumilta, kirjoittaja "Enzo" joka taitaa olla tuttu mies...

Lainaa kirjoitti
    Joitko saatana edes itte sen konjakkipullon, jonka faijallesi annoin vitutusviivästyksen takia? Joitko? Oksensitko?
    Hyvin menee, mutta kolikolla on aina 2 puolta.
    kiloGixxerillä alinopeutta!
    (poistettu tili)
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Huhti. 23 2005,13:17) kirjoitti
    Pulju tuntuu toimivan ihan hyvin.Näyttää olevan tyytyväisiä asiakkaita.
    MUT....
    pyytääkö kauppias vyöryttämään näitä juttuja täällä foorumeissa?
    Tää on nimittäin ilmaista mainosta aina kun joku " tyytyväinen " asiakas laittaa jutun ee-speedistä.
    Nää topicit HAISEE....
    Tästä tapauksesta en osaa sanoa, mutta olen huomannut, että kun jotain kauppaa haukutaan, niin puolustamaan tulee "newbie" tason kirjoittajia jotka ei ole olleet aktiivisia missään aiemmin.
    Mä en halua sen enempää puuttua tähän ku sanomalla että minä äänestin olevani tyytyväinen ja olen käyttänyt palstaa ennenkin, kuten postausmäärästä huomaa.
    "Yleensä auto-/prätkäkuume lähtee kun hieroo lompakolla otsaa"
    Se siitä newbie-teoriasta, ei henk.koht. kokemusta liikkeestä, mutta olisi vahva ennakkosuosikkini, jos olisin uutta mopotinta nyt ostamassa.
    Ducati 996 -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x6, Tuareg 660 -22 & 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x4 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
    Minäkään en ole enään ihan nyyppäri. Eikä esko ole mulle maksanu mainostamisesta.Ihmettelen vaan että miten se mies tulee toimeen, kun kaikki on sen liikettä vastaan ja ne jotka sitä kehuu on sen maksettuja kavereita *
    Cogito sumere potum alterum.
    Luulenpa ottavani toisen drinkin.
    (poistettu tili)
    Lainaa (Faitteri @ Huhti. 23 2005,20:24) kirjoitti
    Se siitä newbie-teoriasta, ei henk.koht. kokemusta liikkeestä, mutta olisi vahva ennakkosuosikkini, jos olisin uutta mopotinta nyt ostamassa.
    Mä en viitannut tähän ketjuun, kuten olisit huomannut jos olisit lukenun enemmän kuin kaksi sanaa. Mutta olkoon, hohhoijaa.
    Lainaa (Diapam @ Huhti. 23 2005,15:51) kirjoitti

Lainaa kirjoitti
    Joitko saatana edes itte sen konjakkipullon, jonka faijallesi annoin vitutusviivästyksen takia? Joitko? Oksensitko?
    näinhän se menee... Hyvä Esko!! Tuskin asioin kyseisessä puljussa...
    Life sucks and then you die...
    Kuolema kuittaa univelat...
    Justjust, että kun on newbie, niin on heti maksettu juttu...hmmm

Ainakaan mulle ei ole maksettu, eikä ole pyydetty, eikä ole mitään muutakaan... mitä nyt olen sieltä pari pyörää ostanut ja joka kerta saanut sitä mitä haluan, hyvää ja asiantuntevaa palvelua, joskus kahvia ja joskus kuullut pari hyvää kaskua.

Jos netissä joku yleisesti kysyy, että mitä mieltä ee-speedin toiminnasta ja osuu mun silmään, niin toki kirjoitan omat kokemukseni, eikö niin?

On ymmärrettävää että moni taho yrittää myrkyttä toisen toimintaa, koska mahdollisesti se häiritsee hänen toimintaa tai sitten ei??
    Meitä on moneen lähtöön, niin on myös pyöriä. Jotkut tykkää customeista, jotkut enskoista, joku matkasaatanoista ja jotkut raasereista. Kauppias on värikäs ja hauska persoona, se ei välttämättä sovi kaikille, kun taas tuo tyyli sopii minulle. Toset taas tykkää kun niille tullaan kravaatti kaulassa juttelemaan kauniita...meitä on moneen lähtöön, eikä kaikkia voi miellyttää.
    Toinen homma on se, että ne jotka on ostanu ee-speedistä pyörän, ovat tyytyväisiä ja ne jotka eivät ole tyytyväisiä ja jaksavat vääntää "puukkoa haavassa" ja ottaa herneet hänen kirjoittelusta, eivät ole koskaan tehneet kauppaa hänen kanssaan, näin olen asian ymmärtänyt.

No hyvä että kyseinen liike jaksaa nostaa älämölön ja saa ihmiset liikkeelle.

Toiset ne ihmettelee ja spekuloi, kun taas toiset ne ostaa Eskolta pyörän, näin se vaan menee...

Kaikille paljon kilometrejä ja aurinkoista kesää

Ite tulen erittäin todennäköisesti ostamaan seuraavan pyöräni EE-Speedistä koska hinnat ovat kohdallaan ja niin tuntuu palvelukin!
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

Yamaha YZF-R1 -09
    Ihan asiallinenhan tämä äänestys on. Siitä näkee hyvin tyytyväisten ja tyytymättömien asiakkaiden suhteen. Yksikin tyytymätön pitää niin kovaa ääntä kohtelustaan, että monet luulevat sen heti olevan liikkeen normaalia toimintaa vaikka enemmistö asiakkaista on tyytyväisiä toimintaan.

Yksittäistapauksia tulee aina.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Lainaa (Teme FZS600 @ Huhti. 23 2005,22:24) kirjoitti
    Lainaa (Diapam @ Huhti. 23 2005,15:51) kirjoitti

Lainaa kirjoitti
    näinhän se menee... Hyvä Esko!! Tuskin asioin kyseisessä puljussa...
    Enpä asioi minäkään...
    En voi pahaa sanoa. Yhet kaupat ja pari huoltoa oon tehny, eikä mitään pahaa tai viivytyksiä ole ollut.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Hyvin pelasi hommelit kun pyörän Eskolta hankin ja muutamat huollotkin teetin. Jotain pientä kikkailua kiireiden takia, mutta se on ymmärrettävää. Jos uutta etsiskelisin niin vahva ehdokas olisi jälleen...
    Yamaha YZF-R1 2008 "race"
    Yksi pyörä tullut hankittua Eskolta. Toiste en enää asioi kyseisessä firmassa. Suurimmaksi ongelmaksi näin takuuasiat ja erityisesti osien hitaan toimituksen. Omalla kohdalla kyse oli naurettavan pienestä asiasta, alle parinkympin hintaisesta takuuseen kuuluvan osan vaihdosta mutta yli kahden viikon odottelun jälkeen näin parhaaksi tilata varaosat paikalliselta myyjältä ja kärsiä tappio omissa nahoissa (osat sain sieltä parissa päivässä). En tiedä olisiko palvelu ollut parempaa jos kyseessä olisi ollut jotain isompaa ja kalliimpaa remppaa, mutta ainakin näiden foorumilla nähtyjen keskustelujen pohjalta voisi vetää sen johtopäätöksen että ei välttämättä. Ehkä homma toimisi paremmin jos ei välimatkaa kyseiseen firmaan olisi useampaa sataa kilometriä. Muutenkaan palvelun taso ei missään vaiheessa yltänyt siihen mitä yleensä tämän hintatason laitteiden myynnissä pitäisi olla. Yli kymppitonnin laitteita ei halua jonkin takuuongelmien takia viikkotolkulla tallissa seisottaa. Lupausten suurpiirteinen pitäminen ja muista asiakkaista turha paskan puhuminen ei mielestäni myöskään kuulu kauppiaan toimenkuvaan.
    R1 -07
    SV 1000 S -03
  30.  
    Kaksi isolohkoa olen Eskolta ostanut ja molemissa tapauksissa homma on edennyt juuri niin kuin on sovittu.
    Suzuki GSX 1400, Kawasaki GTR 1400
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen