Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    En vanhoista keskusteluista löytänyt mainintaa muista kuin Heinon tampereen pisteestä. Mutta esim ylöjärvellä löytyy ainakin Kössin Huolto.
    Muuten vois vaikka itekki, mut vuosi vielä takuuta jäljellä, vaatii vissii merkkihuollon leiman.

Minne voi oman laitteensa hyvillämielin viedä?
    GSX650F -08
    Kössin huoltoa suosittelen. Tekee hommat tarkasti eikä veloita valmiiden taulukkohintojen mukaan kuten isommat liikkeet. Lisäksi voit olla itse vieressä katsomassa työtä ja kysellä samalla asioita huoltoon liittyen jne.
    Kössille iso plus täältäkin! Torstaina käytin Bussin 6tkm huollossa ja ei voi muuta *kuin kehua. Sai toisiaan olla mukana seuraamassa ja Kössi jakso neuvoa sekä antaa hyviä vinkkejä niin huoltamiseen kuin muuhunkin mopoiluun liittyvään. Suosittelen ja Kössiltähän saa leiman ku o merkkihuolto * ei muuta kuin huoltoon vaan ja turvallista*
    Die dulci freure!
    Kawasaki ER-6n -07 -> Suzuki GSX1300R K8
    Kössille ehtottomasti. Hän tekee pyörähuoltoa myös iltaisin, joten päivätyöläisenkin on mukava poiketa huollossa. Voit päästä jopa nopeammin huoltoon kuin Heinolle.
    Aika yksimielistä väkeä ovat kantaaottaneet!
    Saattaa olla, että Kössi saa yhden asiakkaan lisää *

Ainakin itselle on tärkeä pointti, et saa nähdä mitä pyörälle huollossa oikeesti tehdään ja että huoltomiehen kanssa voi keskustella.

Ja sen verran on "ennenvanhaan" joutunut näppinsä vanhojen romujen (autot, traktorit, puimurit etc.) kanssa rasvaamaan, että huoltohommat saa mun puolesta jatkossakin tehdä joku muu jos vaan tekee hyvin.
    GSX650F -08
    Kössiä kanssa voin suositella,tosin mönkkärihuoltoja teetin kaksi kertaa mutta homma toimii.
    Honda CB 750 C -83
    Honda CBR 1000 F -98
    Suzuki GSX 1300 R -06
    Yamaha FZ 1 S -07------------>>>>
    Lainaa (JKu @ Heinä. 05 2009,20:56) kirjoitti
    Voit päästä jopa nopeammin huoltoon kuin Heinolle.
    tosiaan unehdin sen sanoa että Heinolle ois ollut about 4vk jono ja Kössille viikossa
    Die dulci freure!
    Kawasaki ER-6n -07 -> Suzuki GSX1300R K8
    No niin, tänään sit käytin mopottimen 6tkm huollossa Kössillä.
    Ei ole miestä turhaan kehuttu. Ajan sai niin nopeasti (soitosta seuraava päivä!), että en ehtinyt edes kelaamaan täyttä 6 tonnia mittariin.

Ja itse huoltohommat Kössi teki hosumatta ja siististi. Osasi kysyä tämmöiseltä tietämättömältä kuskilta asioita joita en itse olisi huomannut edes ilmoittaa. Ja hommaan kuului koeajo ennen ja jälkeen huollon.

Ja huollon lisäksi/lomassa tuli roppakaupalla neuvoja turvalliseen ajamiseen sekä omatoimiseen ajokin kunnossapitoon.

Tosin vertailupohjaa ei muista moottoripyörähuolloista ole (vain kotilopuolen toiminnasta), mutta tämänpäiväisen kokemuksen jälkeen ei taida olla tarvettakaan kokeilla muita lähistön suzuki korjaamoja.

Huollon hintaa en kysynyt missään vaiheessa...
    Sen näkee sit, kun lasku kolahtaa postissa. Tosin asiakkaat äänestävät jaloillaan niin helposti, että eiköhän hintatasokin ole kohdallaan.
    GSX650F -08
    Iso plussa meikäläiseltäkin Kössille.
    Kössi on huolellinen ja tuntivelotus on asiallinen.
    Suzuki GSF Bandit 1250 S
    Kössille täältäkin!
    Kurapaukutin
  11.  
    Kössi on mun huoltanut mun busaa viimeiset 7 kertaa. Joskus 2vk välein, huoltoväli kun on niin onnettoman lyhyt :-) (6tkm). Mutta ajan on saanut aina nopeasti ja huolto on tehty aina ammattitaidolla. Heinolla ruiskasivat pleksiin jarrunesteet huollossa eivätkä korvaansa lotkauttaneet reklamaatiolle. Äänestin jaloilla. Kössi huoltaa busan jatkossakin. Vielä kun lt:lle olisi huolto muualla kuin heinolla, tosin sielläkin on lotjan huolto onnistunut hyvin (2 kertaa tehty).