Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Miten hyvin fjr pelittää commanderin vakio kartoilla eli tarvitseeko välttämättä säätää penkissä?
    Ajattelin pitää pyörässä vakio putket siis lisätä vain commanderin käyttöön.
  2. #2
    Mihin tarkoitukseen sitten tarvitset koko Commanderia?
    Kawasaki ZRX 1100 -98

    Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
  3. #3
    Sais sen nykimisen pois.
  4. #4
    Mulla on 2005-FJR:ssä Dynojetin vakiokartta (ei kuitenkaan se ns. 0-kartta) ja vakioputket ja hyvin toimii. Nykimisen poistoon commanderin itsekin hankin. Commanderissahan on pikanapit joista saa seosta rukattua, niistä olen vielä hiukan vakiokarttaa rikkaammalle säätänyt etenkin alakierroksille. Mitään penkityksiä en ole koskaan edes harkinnut.
    Jos tehoputket hommaan niin ensijaisesti koitan netistä etsiä jonkun valmiin kartan.
    Viimeksi muokannut: Sami@Vespa; 08.03.2012 klo 15:44.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  5. #5
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa fjr-04 kirjoitti Katso viesti
    Sais sen nykimisen pois.
    Commanderihan ei ilman säätämistä vaikuta pyörän toimintaan muuten kuin lisäämällä painoa. Kyseessä siis on boksi, joka muokkaa pyörän ECU:lta polttoainesuuttimelle menevää signaalia tarpeen mukaan. Perusasetuksena Commanderissa on sisällä ns. nolla-kartta, jolloin se ei muuta yhtään mitään. Jos säätää haluaa, laita commanderi kiinni ja pyörä penkkiin säädettäväksi. Muuten on ihan sama ajella ilman commanderia ja säästää nekin rahat vaikka bensaan.
    Superbike #7
  6. #6
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Commanderihan ei ilman säätämistä vaikuta pyörän toimintaan muuten kuin lisäämällä painoa. Kyseessä siis on boksi, joka muokkaa pyörän ECU:lta polttoainesuuttimelle menevää signaalia tarpeen mukaan. Perusasetuksena Commanderissa on sisällä ns. nolla-kartta, jolloin se ei muuta yhtään mitään. Jos säätää haluaa, laita commanderi kiinni ja pyörä penkkiin säädettäväksi. Muuten on ihan sama ajella ilman commanderia ja säästää nekin rahat vaikka bensaan.
    Dynojetin sivuilta saa esim tuollaisen kartan jolla voi kokeilla lähteekö nykiminen.

    409-501 European Model, Completely Stock Bike with O2 sensor disconnected

    Ja sitten sieltä saa erikseen nollakartan.

    409-000 Zero Map
  7. #7
    Voisko joku opastaa miten nuo kartat saa ladattua ja näkyville ,monta kertaa komentajan sivulla yrittänyt mut kun ei aukee.
    Suzuki Hayabusa L0
    Kawasaki ZZR1400 L1
    Exät:
    Kawasaki er6n
    Honda CB500
    Suzuki GSX-R 1000 L1
    GSX-R 1000 K7
    B-king
    GSX-R 1000 K7
    suzuki gsf1200 k2
    suzuki gsf1200 k3
    suzuki hayabusa k8
    yamaha R1 04
    yamaha fz6s 06
    yamaha fzs600 98
    tzr125
  8.  
  9. #8
    Lainaa busai kirjoitti Katso viesti
    Voisko joku opastaa miten nuo kartat saa ladattua ja näkyville ,monta kertaa komentajan sivulla yrittänyt mut kun ei aukee.
    Sivulta http://www.powercommander.com/powerc...dl=119&yr=2005 painat kuvaketta: To Download all map files click here

    Ne eri kartathan näkyy siinä sivun alalaidassa, tuota kuvaketta painamalla lataat ne kaikki, ja voit sitten Commanderin softalla valita minkä asennat...

    Edit: linkittämäni sivu siis 2005 FJR:lle, sigussa sulla on ihan eri pyörä? Tässä sulle?
    http://www.powercommander.com/powerc...dl=176&yr=2007
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie