Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Ristiinasta Puumalaan mutkatietä?
    Elikkä http://g.co/maps/e4hmq tuommoinen pätkä google.mapsin mukaan soraa? Onko edelleen???
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  2. #2
    Ristiina - Hurissalo väliltä n. puolet on soralla eli juuri tuo pätkä A-B.
    Viimeksi muokannut: JukkaE60; 08.01.2012 klo 13:28.
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
  3. #3
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kristiinasta hankalaa päästä Puumalaan ajamatta soralla ainakin jonkun matkaa.
    Käytännössä taitaa olla ainut vaihtoehto ajaa Mikkeliin ja sieltä Anttolantietä, tie 62.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  4. #4
    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Kristiinasta hankalaa päästä Puumalaan ajamatta soralla ainakin jonkun matkaa.
    Käytännössä taitaa olla ainut vaihtoehto ajaa Mikkeliin ja sieltä Anttolantietä, tie 62.
    Ajattelin vaan jotta joku olis sinne pinnoitetta laittanu viimeisimmän google.maps -auton käynnin jälkeen.
    Mutta toi 15km pätkä vois varmaan harkita ajella, 62 kun on aika tylsä tie (paitsi maisemat!).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #5
    Mitä itte tuon viimeeksi ajoin läpi niin oli tosi hyväkuntoista hiekkatietä, niin kovaksi tamppautunutta ettei cebari meinannut jaksaa ees sutia..
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  6.  
  7. #6
    Joka kesä muutaman kerran tuo pätkä tulee ajeltua. Kunto on kovasti riippuvainen sateiden ja kuivien jaksojen yhdistelmästä, mutta vuoden 2011 syksyllä sorapätkä oli kovapohjaista ja irtotavaraa vain nimeksi.
    Jos on epävarma, niin kannattaa ajaa Ristiinasta soran rajalle ja siitä takas, ellei tohdi jatkaa. Asfalttipätkä on nimittäin niinpal makeeta mutkaa ja mäkeä, että voi hyvin ajaa edes takas.
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,