Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Moi,
    Ilmeisesti tunnettu ja yleinen ongelma näissä, ainakin monen nettifoorumin mukaan. Viime suvena hankin tän, alle 20 tonnia ajettu. Ensin tuli bensat syliin kun hajosi bensa-anturin mutteri,myös ilmeisesti tyyppivika. Ja hiukan sen jälkeen tosiaan tankki meni puhki. Todellista Fiat laatua siis. Eli v....taa ankarasti. Uusi tankki 1800 ekee, jenkeistä saa komposiittitankkia n.1500 taalaa posteineen.
    Eli löytyykö keltään ehjää kohtuuhintaista tankkia tälläiseen härpäkkeeseen?

t.Opa
    trumppa ät kolumbus.fi
    olli-pekka.ahti ät kone.com
    Paikkaa mäntysuovalla ja vedä pakkeli päälle.
    Sisältä putsaus.
    Viet paikattavaks. Tinaus/hitsaus.
    Sisäpinnoitus.
    Joo,siis mä kyllä tein väliaikaisen ratkaisun eli ostin ebaysta halvan,vielä ruosteettoman tankin, joka vuosi takakiinnikkeen revenneistä pistehitseistä(myös tyyppivika). Korjasin ne hitsaamalla ja tein pinnoituksen POR 15-satsilla. Ameriikan ihmemaasta löysin firman, joka tekee alumiinisia bensa-anturin muttereita muovisen tilalle.Sen rikkoutuminen on myös tyyppivika.
    No, oma vika on kun tän ostin,onneksi oli halpa pyörä, hintahan näissä putoaa nopeasti. Ilmeisesti pienet valmistusmäärät tuovat tälläisiä laatuongelmia. Mutta vois ottaa kaaliin, jos ostais uuden Ducatin...
    Henkilökohtaisesti ottaa kaaliin tyypit jotka ostaa prätkät asenteella 'kun halvalla sain' ja vieläpä selvittämättä etukäteen tunnettuja tyyppivikoja.
    Ja kyllä, kymmenen vuotta vanha pyörä ei ole uutta vastaava. Kaupasta saa uusia isommalla rahalla
    <br />
    Lainaa peppoone kirjoitti Katso viesti
    Henkilökohtaisesti ottaa kaaliin tyypit jotka ostaa prätkät asenteella 'kun halvalla sain' ja vieläpä selvittämättä etukäteen tunnettuja tyyppivikoja.
    Ja kyllä, kymmenen vuotta vanha pyörä ei ole uutta vastaava. Kaupasta saa uusia isommalla rahalla
    Harmi, että sua ottaa kaaliin, jos mä oon ostanut halvan pyörän... No, mä oon sen verran köyhä,ettei kalliiseen pysty. Kyllä tähän omaan harrastelu"uraan" (vajaa 30 vuotta),on mahtunut monenlaista ja merkkistä rakkinetta. Vuosimalleja välillä 1952-2005. Ducati ei ole huonoin kokemus, mutta pettymys kuitenkin.
    No joo, parempi etten jatka tätä ketjua enää, tuntuu olevan herkkä kohta. Hyvää keväänjatkoa kaikille!
    Over&out.
  7.  
    Lainaa riumppi kirjoitti Katso viesti
    Joo,siis mä kyllä tein väliaikaisen ratkaisun eli ostin ebaysta halvan,vielä ruosteettoman tankin, joka vuosi takakiinnikkeen revenneistä pistehitseistä(myös tyyppivika). Korjasin ne hitsaamalla ja tein pinnoituksen POR 15-satsilla. Ameriikan ihmemaasta löysin firman, joka tekee alumiinisia bensa-anturin muttereita muovisen tilalle.Sen rikkoutuminen on myös tyyppivika.
    No, oma vika on kun tän ostin,onneksi oli halpa pyörä, hintahan näissä putoaa nopeasti. Ilmeisesti pienet valmistusmäärät tuovat tälläisiä laatuongelmia. Mutta vois ottaa kaaliin, jos ostais uuden Ducatin...
    Onko nettiosoitetta kyseiseen firmaan, mikä tekee tuon bensa-anturin mutterin?
    Oliko hintava?

Itse teen kyseisen mutterin akselimutterista ja sopivasta holkista hitsaamalla