Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Mistähän saisi järkevimpään hintaa tilattua käänteiselle kaaviolle sopivan jalkatappien siirtosarjan uuteen kymppiärrään? Totta kai Suomesta ostan jos hyvään hintaan saan. Käytettyjäkin saa tarjota.
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

Lainaa Bobo kirjoitti Katso viesti
    Mistähän saisi järkevimpään hintaa tilattua käänteiselle kaaviolle sopivan jalkatappien siirtosarjan uuteen kymppiärrään? Totta kai Suomesta ostan jos hyvään hintaan saan. Käytettyjäkin saa tarjota.
    Moro,

jos tarkoitat koko sarjaa niin ainakin Bike Doctor Tampereella myy PP-Tuningin sarjoja, saattaa olla jopa hyllyssä. Jos ei ole niin tilaus onnistuu aika nopeasti.

Mulla on kyseinen sarja käänteisellä kaaviolla ja tyytyväinen olen ollut, laatutavaraa. Oman sarjan hommasin tosin Kuvan MP:n kautta mutta Bike Doctor olis lähellä kun näytät Kangasalla asuvan.

Teemu
    .
    Apua! Luin juuri zx-10r.net foorumilta, että uuteen abs:llä varustettuun 10R:ään ei saa asennettua siirtosarjaa ilman jotain ilmeisen hankalia johtolinjojen pidennyksiä ja muutoksia. Pitääkö paikkansa? Onko kenelläkään abs versiota ja siinä siirtosarjaa kiinni? PP-tuningin sivuillakin luki, että heidän siirtosarjansa ei ole yhteensopiva abs version kanssa. Juuri, kun olin saanut melko hyvän hinnan tuosta pp-tuningin sarjasta Bikedoctorilta.

http://www.pptuning.eu/en/products/rear-sets/item-6450f

http://www.zx-10r.net/forum/showthre...=110701&page=2
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

4.  
    Katos mokomaa. ABS pyörässä tarvii näköjään tosiaan pidemmän jarruletkun siihen taakse jos meinaa saada jalkatappisarjan säätömahdollisuuden sivusuunnassa hyödynnettyä ja ilmeisesti sen asennuksenkin kanssa saa hieman säätää.

Mulla ei ole ABS:ää pyörässäni niin ei tullut tätä ongelmaa ratkottavaksi. Onhan tuossa hieman askarreltavaa.

Haluaisitko nimenomaan taaksepäin niitä tappeja vai ylös? Sitä vakiotappiakin sai muistaakseni siirrettyä parisen senttiä ylöspäin. Mulla on tällä hetkellä toi PP-Tuningin sarja ihan edessä ja ylhäällä. Saatan kokeilla tossa keväällä pykälää taaksepäin kyllä.

Teemu
    .