Sivu: 53 / 91:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 343515253545563 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1561:stä 1590:een 2724:sta
  1. #1561
    Kuinka helvetin kalliilla vehkeillä ajelette kun pitää olla täyskasko. Materiaahan se vain on.
    Liikenne on noin 200 €/vuosi täysillä bonareilla IFissä.
  2. #1562
    Lainaa motohtori2 kirjoitti Katso viesti
    Omaan mt-10 sp sain halvimmalla vakuutukset Turvasta. Lähti 200e pois op hinnasta joka oli edellinen halvin. Nyt täysillä bonareilla karvan yli 800e/v.
    Taitaa mennä mullakin ens kaudelle tuohon haarukkaan..
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  3. #1563
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Kuinka helvetin kalliilla vehkeillä ajelette kun pitää olla täyskasko. Materiaahan se vain on.
    Liikenne on noin 200 €/vuosi täysillä bonareilla IFissä.
    Kalleus on suoraan suhteessa omaan varallisuuteen. Mä olen sen verran persaukinen ettei huvita pitää lähemmäs 20k€ pyörää ilman täysvakuutusta..
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  4. #1564
    Lainaa TiJuKo kirjoitti Katso viesti
    Kalleus on suoraan suhteessa omaan varallisuuteen. Mä olen sen verran persaukinen ettei huvita pitää lähemmäs 20k€ pyörää ilman täysvakuutusta..
    Onhan se varmaan niinkin. Jälkiviisaana voi todeta "tienanneensa" yhden tuon hintaisen pyörän tässä mopoilu-uran aikana, säästämällä vakuutuksista
  5. #1565
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Onhan se varmaan niinkin. Jälkiviisaana voi todeta "tienanneensa" yhden tuon hintaisen pyörän tässä mopoilu-uran aikana, säästämällä vakuutuksista
    Itse taas ajattelen myöskin jälkiviisaana olleeni suht fiksu, kun kaksikin suhteellisen arvokasta pyörää mennyt lunastukseen. Molemmissa oli täysvakuutus. Täydellinen ja kaiken aavistava kuljettaja ei tuollaisia tietenkään tarvitse. Huuhaata ja turhaa rahanmenoa virtuooseille. Tai no, toinen nyt pöllittiin keskieuroopassa...
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  6. #1566
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Onhan se varmaan niinkin. Jälkiviisaana voi todeta "tienanneensa" yhden tuon hintaisen pyörän tässä mopoilu-uran aikana, säästämällä vakuutuksista
    Kannattaa noita miettiä oman vahinkohistorian ja varsinkin alla olevan laitteen "ehjäys"kulujen suhteen.

    Johonkin, ehjään ja siistiinkin pyörään melkein sopisi hieman lisää "katu-uskottavuutta" ja kulut nolla.
    Joku muoviräpyskä taas ei ole oikeastaan enää ajokelpoinenkaan kun sen kippaa vaikka vaan paikaltaan.
    Ei ainakaan hölkkävauhtia kovempaa enää kestä ajaa... tai ilman rullallista mustaa gorillaa.

    Hieman vaikuttaa pyörätyypin lisäksi noihin ehjäyskuluihin myös laitteen ikä, yleisyys, omistajan
    peukaloiden sijoittuminen kämmenessä, ostamisen osaaminen..... vai onko aina mentävä marmoritiskin kautta.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  7. #1567
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Ojpj.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #1568
    Pitikin tämän ketjun taas osua silmiin. Näyttää joka tammikuu vaihtuvan vakuutusyhtiö

    POP nosti hiukan olemassa olevan vakuutuksen hintaa ja IFin laskuri antoi ympärivuotisen huokeammalla kuin mitä POPin 5-6 kuukauden vakuutus maksaisi.

    Säästö kympeissä ja vakuutusturva parani hieman kun POP ei suostu korvaamaan yli 20 vuotta vanhojen ajoneuvojen hinauksia, kun taas IFillä ikä ei ole rajoite.

    Summasummarum
    Mies, 47, Riihimäki, Honda CBR1000F -93, ympärivuotinen liikennevakuutus + osakasko 80/70 bonuksilla = vuosimaksu 237,-
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  9. #1569
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Pitikin tämän ketjun taas osua silmiin. Näyttää joka tammikuu vaihtuvan vakuutusyhtiö

    POP nosti hiukan olemassa olevan vakuutuksen hintaa ja IFin laskuri antoi ympärivuotisen huokeammalla kuin mitä POPin 5-6 kuukauden vakuutus maksaisi.

    Säästö kympeissä ja vakuutusturva parani hieman kun POP ei suostu korvaamaan yli 20 vuotta vanhojen ajoneuvojen hinauksia, kun taas IFillä ikä ei ole rajoite.

    Summasummarum
    Mies, 47, Riihimäki, Honda CBR1000F -93, ympärivuotinen liikennevakuutus + osakasko 80/70 bonuksilla = vuosimaksu 237,-
    Eihän tuokaan paha ole mutta melko isoja eroja vieläkin syntyy samankaltaisen, eri merkkisten, pyörien välille. Mistä sitten johtuneekin. En kuitenkaan oikein ymmärrä miksi CBR on lähes puolta kaliimpi vakuutettava kuin BMW R1100S.

    If:issä samoilla bonuksilla ja ympärivuotisena BMW R1100S liikennevakuutus 89€ ja osakasko 52€ eli 141 euroa vuosi. F650 Bemarin liikennevakuutus 81,40 euroa / vuosi. Kahden pyörän vakuutukset yhteensä 222,40.
  10. #1570
    2014 Duke 690 -14 Espoo 730€ Liikenne ja osakasko. Tuo halvin ja yhtiö LähiTapiola. Liikenteestä poisto hyvitetään per päivä. Minun työssä tuo tekee noin 200-300€ pois hinnasta per kausi. Vakuutus ympäri vuotinen ja ajan kun siltä tuntuu.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  11. #1571
    Lainaa TiJuKo kirjoitti Katso viesti
    Itse taas ajattelen myöskin jälkiviisaana olleeni suht fiksu, kun kaksikin suhteellisen arvokasta pyörää mennyt lunastukseen. Molemmissa oli täysvakuutus. Täydellinen ja kaiken aavistava kuljettaja ei tuollaisia tietenkään tarvitse. Huuhaata ja turhaa rahanmenoa virtuooseille. Tai no, toinen nyt pöllittiin keskieuroopassa...
    Tosiaan joillekin sitä sattuu ja tapahtuu. Eipä ole elämä tylsää.
  12. #1572
    1200 bandit, liikenne 70%, 160€ vuosi. Op.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
  13. #1573
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Kuinka helvetin kalliilla vehkeillä ajelette kun pitää olla täyskasko. Materiaahan se vain on.
    Liikenne on noin 200 €/vuosi täysillä bonareilla IFissä.
    Mä olen niin vitun rikas, että ajan 28 vuotta vanhalla Suitsalla (osakaskolla 169€/vuosi) ja kohta 9 vuotta vanhalla Trumpalla (täyskaskolla n.400€/vuosi ja liikennekäytöstä poistettuna näköjään sen 56€/vuosi).

    Jos en olis vitun rikas vaan suorastaan sikaöveririkas, ajaisin varmaan pakasta vedetyillä vehkeillä, jotka vaihtuis vuoden välein uusiin. Vitun rikkaana joutuu tinkimään jostain.

    Ai niin, mutta nyt kysyttiin vehkeiden hintaa? No, sen määrittää myyntitilanne, enkä ole myymässä, joten paha lähteä sanomaan.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  14. #1574
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Onhan se varmaan niinkin. Jälkiviisaana voi todeta "tienanneensa" yhden tuon hintaisen pyörän tässä mopoilu-uran aikana, säästämällä vakuutuksista
    Koko kaskovakuutuksen idea on siinä että se tasaa kustannuksia niin ettei tule ylläreitä. Vakuutustoiminta on kannattavaa liiketoimintaa, ja jo siltä pohjalta taloudellisesti mitään vakuutusta ei kannattaisi ottaa. Keskimäärin tulee halvemmaksi maksaa kaikki vahingot omasta pussista. Ongelma vaan on että "keskimäärin" ei ota huomioon ääripäitä. Jos olet kuumassa saunassa nivusia myöten jäävesialtaassa, niin keskimäärin lämpötila ihollasi on just sopiva ja keskimääräisen iholämpötilan perusteella voisit olla siinä viikkokausia. Suurin osa tulee siis maksaneeksi pyöränsä moneen kertaan vakuutusmaksuina, mutta se ei paljon lämmitä sitä yksilöä joka kolaroi uuden kalliin pyörän (kallis suhteutettuna henkilökohtaisiin rahavaroihin) heti ekalla lenkillä eikä tilillä olekaan rahaa ostaa toinen samanlainen.

    Ja siis osakaskohan on ainakin puoliksi järkevä, koska muuten ei esim. palo- tai varkaustapauksessa saa mitään ja pyörä meni. Toki siinäkin todennäköisyydet ovat sinua vastaan, mutta tuntuu kohtuuttomalta että jos vaikka joku nisti saa hyvän päähänpiston, niin sinä maksat kaikki kulut. Osakaskon ja täyskaskon hintaero taas ei välttämättä ole kovin paljon. Sitä eroa voi katsoa sillä silmällä että ajaako tyylillä "jos itse töpeksin niin itse maksan", vai haluaako minimoida taloudellisen iskun riskin mutta keskimäärin pitkällä aikavälillä jäädä tappiolle.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
  15. #1575
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tarkistinpa taas, mitä maksan.

    Vakuutusyhtiö IF:

    Aprilia RSV Mille 2002: 291.35
    KTM 625 SXC 2005: 273.32

    TOT: 564.66

    Molemmissa liikennevakuutus 75% bonuksilla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #1576
    Lainaa Suiza1400 kirjoitti Katso viesti
    Kuinka helvetin kalliilla vehkeillä ajelette kun pitää olla täyskasko. Materiaahan se vain on.
    Liikenne on noin 200 €/vuosi täysillä bonareilla IFissä.
    Mulla se raja menee jossain 7-10te paikkeilla. Tuo on harmaata aluetta, halvemmat on osakaskolla ja kalliimmat täyskaskolla. Vakuutuksen hintaa en nyt muista, mutta näemmä minimitaksa nousi 13e->50e.
    Retired
  17. #1577
    GSA.ssa if.ssä liikenne 210,39 vuosi ja kasko 161,66 eli yht. 372,05 vissiin kaikilla bonuksilla. En jättäis maksamatta kaskoa....
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  18. #1578
    Lainaa 3JJ kirjoitti Katso viesti
    Koko kaskovakuutuksen idea on siinä että se tasaa kustannuksia niin ettei tule ylläreitä. Vakuutustoiminta on kannattavaa liiketoimintaa, ja jo siltä pohjalta taloudellisesti mitään vakuutusta ei kannattaisi ottaa. Keskimäärin tulee halvemmaksi maksaa kaikki vahingot omasta pussista. Ongelma vaan on että "keskimäärin" ei ota huomioon ääripäitä. Jos olet kuumassa saunassa nivusia myöten jäävesialtaassa, niin keskimäärin lämpötila ihollasi on just sopiva ja keskimääräisen iholämpötilan perusteella voisit olla siinä viikkokausia. Suurin osa tulee siis maksaneeksi pyöränsä moneen kertaan vakuutusmaksuina, mutta se ei paljon lämmitä sitä yksilöä joka kolaroi uuden kalliin pyörän (kallis suhteutettuna henkilökohtaisiin rahavaroihin) heti ekalla lenkillä eikä tilillä olekaan rahaa ostaa toinen samanlainen.

    Ja siis osakaskohan on ainakin puoliksi järkevä, koska muuten ei esim. palo- tai varkaustapauksessa saa mitään ja pyörä meni. Toki siinäkin todennäköisyydet ovat sinua vastaan, mutta tuntuu kohtuuttomalta että jos vaikka joku nisti saa hyvän päähänpiston, niin sinä maksat kaikki kulut. Osakaskon ja täyskaskon hintaero taas ei välttämättä ole kovin paljon. Sitä eroa voi katsoa sillä silmällä että ajaako tyylillä "jos itse töpeksin niin itse maksan", vai haluaako minimoida taloudellisen iskun riskin mutta keskimäärin pitkällä aikavälillä jäädä tappiolle.
    Moni asiahan on periaatteessa yksinkertainen ja selvä.... mutta näyttäytyy silti erilaisena
    monien normaalien arjen muuttujien takia.

    Siihen perinteiseen.... skruudaa enemmän ku tsjeenaa, tai ainakin jatkuvasti sen verran, yksi juttu.

    Kuka tai mikä estää ihmistä "pankittamasta" vaihtoehtoisten ratkaisujensa "säästöjä"... tai jopa
    laittaa niitä ujosti poikimaan ?

    No ei kukaan. Eikä tuohon... jos ihan rehellisiä ollaan.... tarvita edes kovin huimaa ansiotasoa.

    Siitä ei toki pääse mihinkään, että noin rationaalinen toiminta päivä/viikko/kuukausitasolta kauaskantoisemmin
    on jo suorastaan "epäinhimillistä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  19. #1579
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tarkistinpa taas, mitä maksan.

    Vakuutusyhtiö IF:

    Aprilia RSV Mille 2002: 291.35
    KTM 625 SXC 2005: 273.32

    TOT: 564.66

    Molemmissa liikennevakuutus 75% bonuksilla.
    Tarkistappa paljon on SXC:n vakuutus Folksamissa, oli aika edullisia nimittäin, liikenne +100e, osakasko 209e, täyskasko 330e tms.. otin juuri täyskaskon omaan SXC:hen ihan vain koska oli niin halpa.

    edit: tarkistin hinnat..

    Superkasko + Liikennevakuutus
    351 €/vuosi

    Palo ja varkaus + Liikennevakuutus
    209 €/vuosi

    Vain Liikennevakuutus
    174 €/vuosi
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  20. #1580
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Tarkistappa paljon on SXC:n vakuutus Folksamissa, oli aika edullisia nimittäin, liikenne +100e, osakasko 209e, täyskasko 330e tms.. otin juuri täyskaskon omaan SXC:hen ihan vain koska oli niin halpa.

    edit: tarkistin hinnat..

    Superkasko + Liikennevakuutus
    351 €/vuosi

    Palo ja varkaus + Liikennevakuutus
    209 €/vuosi

    Vain Liikennevakuutus
    174 €/vuosi
    Antoi vahinkohistoriaan kyllä vastaten kotarille 305 € & fiiatille 417 €. Liikennevakuutus, joka sisältää kampanjatarjouksen, eli 30% alennuksen ensimmäiseltä vuodelta.

    Olen sinua suurempi riski.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #1581
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tarkistinpa taas, mitä maksan.

    Vakuutusyhtiö IF:

    Aprilia RSV Mille 2002: 291.35
    KTM 625 SXC 2005: 273.32

    TOT: 564.66

    Molemmissa liikennevakuutus 75% bonuksilla.
    Ööö mut etkös sä aja talvella vain Kotkalla? Voit laittaa Apikan liikenteestä poistoon, siirtää se vak. Kotkaan niin menee vain yksi ja sama maksu. Ja toisin päin jos ei ehdi kesällä enskalla kurvailla. Näin mä olen tehnyt ja kahden pyörän pitäminen ei näin maksa vakutuuksissa yhtään enempää kuin yhden. Paitsi osakaskon osuus....

    Ja mulla siis zx-10R MY2016 (460,- osakaskolla) + klx ensirek. 2013 lisämaksu osakaskosta 70,-.
    Osakaskot tietty varkauden varalta tai jos talli palaa, kiinteistön vakuutushan ei vehkeitä korvaa. Nyt op:ssa, joka toinen vuosi ja/tai pyörää vaihtaessa oon kilpailuttanut.

    Ja toi inttäminen noista täyskaskon pitämisestä tietty sellainen aikajanakysymys. Mulla on ollu autoja ja pyöriä yli 40 vuotta, sanotaan keskimäärin yht. 2,5 kpl tuona aikana. Täyskaskon säästö esim. 1000€ x 2,5 x 40 vuotta=100 000€ nykyrahassa laskettuna.
    Täyskaskoja en ole pitänyt nimenomaan tästä syystä.....tosin kun on ollut kalliita vehkeitä niin riskinottoa on tehty harkiten eli ajettu varovasti (kin). Tuona aikana olen pari pikkutuhoa omasta pussista maksanut. Niin ja ulkomaan reissuille olen soittanut täyskaskon voimaan vain reissun ajaksi, pari kolmekymppiä lisää riippuen reissun pituudesta.

    Mutta ymmärrän hyvin että nuorella jolla on rahat tiukalla ja pelistä vaikka velkaa kannattaa täyskaskoa pitää ehdottomasti. Kummasti vitutusta keventää jos lippa sattuu kohdille. Eikä kaikkien tartte tehdä pitkää suunnitelmaa. Kukin tyylillään!
    Ja huomenna taas ajetaan!
    Ninja H2 2020
    V-Strom DL 650 2025
    exiä aika monta....
  22. #1582
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Tos oli joku hinnoittelu, ettei liikenteestä poisteta. Tai ainakaan hyövää.

    Ihan kohtuu hinta kahen mopon liikennevakuutuksesta. Kait

    Apikka liikenteessä huhtikuu- syys/ lokakuu keleistä riippuen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #1583
    Meikän mopossa karvan alle 200€ vuosi liikenne ja osakasko.
    Pitänee laittaa vettä kiukaalle että sain korvauksia nuttaamisesta nuutajärventiellä ely-keskukselta aikoinaan.
    Olenko siis rikollinen kun valtiolta sain korvauksia nuttauksesta?
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  24. #1584
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se on ainakin todettava, että koulutus on parantunut noista ajoista. Tai sitten se ei ehkä vaan ole uponnut kaikkiin...?
    Kävin kyllä sitten kansakoulun jälkeen muitakin kouluja.
    Ei se ihan siihen jäänyt.
    Pekka
  25. #1585
    Lainaa Batmanninja kirjoitti Katso viesti
    Ööö mut etkös sä aja talvella vain Kotkalla? Voit laittaa Apikan liikenteestä poistoon, siirtää se vak. Kotkaan niin menee vain yksi ja sama maksu. Ja toisin päin jos ei ehdi kesällä enskalla kurvailla. Näin mä olen tehnyt ja kahden pyörän pitäminen ei näin maksa vakutuuksissa yhtään enempää kuin yhden. Paitsi osakaskon osuus....

    Ja mulla siis zx-10R MY2016 (460,- osakaskolla) + klx ensirek. 2013 lisämaksu osakaskosta 70,-.
    Osakaskot tietty varkauden varalta tai jos talli palaa, kiinteistön vakuutushan ei vehkeitä korvaa. Nyt op:ssa, joka toinen vuosi ja/tai pyörää vaihtaessa oon kilpailuttanut.

    Ja toi inttäminen noista täyskaskon pitämisestä tietty sellainen aikajanakysymys. Mulla on ollu autoja ja pyöriä yli 40 vuotta, sanotaan keskimäärin yht. 2,5 kpl tuona aikana. Täyskaskon säästö esim. 1000€ x 2,5 x 40 vuotta=100 000€ nykyrahassa laskettuna.
    Täyskaskoja en ole pitänyt nimenomaan tästä syystä.....tosin kun on ollut kalliita vehkeitä niin riskinottoa on tehty harkiten eli ajettu varovasti (kin). Tuona aikana olen pari pikkutuhoa omasta pussista maksanut. Niin ja ulkomaan reissuille olen soittanut täyskaskon voimaan vain reissun ajaksi, pari kolmekymppiä lisää riippuen reissun pituudesta.

    Mutta ymmärrän hyvin että nuorella jolla on rahat tiukalla ja pelistä vaikka velkaa kannattaa täyskaskoa pitää ehdottomasti. Kummasti vitutusta keventää jos lippa sattuu kohdille. Eikä kaikkien tartte tehdä pitkää suunnitelmaa. Kukin tyylillään!
    Ja huomenna taas ajetaan!
    Kieltämäti,onhan tuossa ajatusmallissasi logiikkaa...,elikkä neljä täystuho kilokyykkyä olet "säästänyt"...
    Ja neljännen täystuhon jälkeen ,en ainakaan itse olisi huolissani kuinka pyörälle kävi,vaan.....,ettäkö taasko selvisin vammoitta.
    Itselläni kotarissa vain reilut 700€ täyskaskoineen....,että kasko pysynee..
    Busassa vakuutus lienee n.1100€ op:ssa kaskolla...
    Ensikesäksi todennäköiseksi kasko siihenkin....(en oikeasti tiedä mitä ensi kesä tuo mukanaan..)...toivon mukaan ei kuitenkaan liian suuria tilannenopeuksia...
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
  26. #1586
    Tarkistin ja BMW K1200S vm. 2005 ja äiä 45v. 70% bonukset (täydet), liikenne noin 310e ja osakasko noin 115e. Lähitapiola. En tiedä, vähän kalliilta vaikuttaa joidenkin muiden vakuutuksiin verraten.

    Edit: OP antaisi saman hintaan 370e / vuosi, mutta niiden systeemit on aina olleet aivan totaalisen sekaisin. Koskaan ei ole tullut kerralla oikein lasku tai vakuutus.
    Viimeksi muokannut: TwinTenox; 27.01.2018 klo 10:46.
    Retired
  27. #1587
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Tarkistin ja BMW K1200S vm. 2005 ja äiä 45v. 70% bonukset (täydet), liikenne noin 310e ja osakasko noin 115e. Lähitapiola. En tiedä, vähän kalliilta vaikuttaa joidenkin muiden vakuutuksiin verraten.

    Edit: OP antaisi saman hintaan 370e / vuosi, mutta niiden systeemit on aina olleet aivan totaalisen sekaisin. Koskaan ei ole tullut kerralla oikein lasku tai vakuutus.


    Ifistä katsoin omilla tiedoillani vastaavan -05 kulkineen vakuutukset, bonus 80/70. Liikennevakuutus 168,10€ ja osakasko 53,05€, siinähän ei bonuksilla ole merkitystä. Yhteensä 221,15

    Että kyllähän tuo Lähitapiola kalliilta vaikuttaa. Otin vakuutustarjouksen sieltäkin, liikennevakuutus 451,85 ja osakasko 164,72. Tämän päälle vielä autopalveluvakuutus joka IFillä sisältyy osakaskoon 46,27. Eli koko hoito Lähitapiolalla 662,84.

    Että eihän tuo Lähitapiola ole, minun tapauksessani, kuin kolme kertaa kalliimpi IFiin nähden.
    Viimeksi muokannut: Patukka; 27.01.2018 klo 12:58.
  28. #1588
    If haluaa vakuuttaa pappojen mopoja. Näkyy suoraan hinnoitelussa.
    Supermoto
  29. #1589
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    If haluaa vakuuttaa pappojen mopoja. Näkyy suoraan hinnoitelussa.
    Joo, mulla Harrikka IF:llä täyskaskolla aikoinaan n. 330€ vuosi ja vaihto Rockettiin toi nelisen sataa lisää vuosimaksuun. Hiphei ja yhtiö vaihtoon.

    Minä siis nuorrun, kun pappamopo vaihtui keski-ikäisen tosimiehen kulkineeseen.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  30.  
  31. #1590
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    If haluaa vakuuttaa pappojen mopoja. Näkyy suoraan hinnoitelussa.
    Lähinnä pappoja, ei niinkään pappamopoja. Fighterikin oli ylivoimaisesti vähiten kallis ifillä.

    Oma lehmä ojassa, mutta ei voi valittaa. Ikä, asuinpaikka ym suosivat ifiä. Nuorille kilokyykkybombereille if on kallis, mutta heitä kai sitten ohjataankin eri yhtiöihin ja sillä konstilla if säilyy papoille halpana. Minusta ihan oikein. Pekkaveekään ei halua maksaa keulijoiden 2x kaudessa lunareita
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
Sivu: 53 / 91:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 343515253545563 ... ViimeinenViimeinen