Sivu: 43 / 92:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 2733:sta
    Lainaa woke kirjoitti Katso viesti
    Jaa ettei popilla onnistu päivittää vakuutusta jos laskuri antaa alemman hinnan... Ifillä kyllä onnistui hinnan alennuspäivitys ihan kivuttomasti viime keväänä. Katoin laskurilla hintaa ja antoi sillä laskurilla halvemman hinnan niin yks puhelinsoitto ja vakuutus päivitettiin halvemmalle hinnalle. Samoin olin tässä viikko sitten ifiin yhteydessä niin sain kesäpirssiin 70% bonarit entisen 20% tilalle
    Ei onnistu. Kerran tapellut samasta asiasta ja siinä rytäkässä vaihtui kahden auton ja mp:n vakuutukset sieltä pois.

Kuulemma vain uusille asiakkaille edullisempi hinta.

Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Ei onnistu. Kerran tapellut samasta asiasta ja siinä rytäkässä vaihtui kahden auton ja mp:n vakuutukset sieltä pois.

Kuulemma vain uusille asiakkaille edullisempi hinta.
    Eihän siinä muuta ku siirtää vakuutukset hetkeksi toiseen yhtiöön ja sitten takas. Noin mä aina teen jos uusille asiakkaille tarjotaan alennusta.
    mielenkiinnosta meinasin katella superdukeen paljon popissa maksaa vakuutus mutta eihän pääse ees kattelee kun sanoo ettei kaskoa voi saada ja yhteys aspaan liikennevakuutus asioissa...
    m*0*m
    Lainaa mz- kirjoitti Katso viesti
    Eihän siinä muuta ku siirtää vakuutukset hetkeksi toiseen yhtiöön ja sitten takas. Noin mä aina teen jos uusille asiakkaille tarjotaan alennusta.
    Juu, mutta kun tuossa ei ollut mitään alennuskampanjaa.
    Pyörässä bonus 40/70, hinta 800e/vuosi. Menin POP sivuille, laitoin laskuriin omat tietoni ja 40/70 bonukset ja hinnaksi tuli muistaakseni 650e. Soitin asiakaspalveluun että näköjään antaa halvemman hinnan kuin mitä nyt, saako korjattua. Ei saa, vastasi virkailija, halvemmat hinnat kuuluvat vain uusille asiakkaille. Hän vielä ystävällisesti laski mitä vakuutus maksaisi 35/70 bonuksilla: 700e/vuosi. Eli uusi asiakas pienemmällä bonuksella saisi halvemman vakuutuksen samaan pyörään kuin vanha asiakas, jolla ei vahinkohistoriaa ja isompi bonus.

Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
    Pyörässä bonus 40/70, hinta 800e/vuosi. Menin POP sivuille, laitoin laskuriin omat tietoni ja 40/70 bonukset ja hinnaksi tuli muistaakseni 650e. Soitin asiakaspalveluun että näköjään antaa halvemman hinnan kuin mitä nyt, saako korjattua. Ei saa, vastasi virkailija, halvemmat hinnat kuuluvat vain uusille asiakkaille. Hän vielä ystävällisesti laski mitä vakuutus maksaisi 35/70 bonuksilla: 700e/vuosi. Eli uusi asiakas pienemmällä bonuksella saisi halvemman vakuutuksen samaan pyörään kuin vanha asiakas, jolla ei vahinkohistoriaa ja isompi bonus.
    No jos ei aspa suoraan voi antaa uutta hintaa, niin vakuutukset viikoksi muualle ja takas, ja tadaa, olet uusi asiakas.
    Vaikka nuo laskurit on käteviä tehdä pikaista vertailua niin silti oikeat ja paremmat hinnat saa selville vasta kun asioi asiamiehen tms kanssa. Ärsyttävän työlästä mutta usein saa könttänä (autot, mp:t, koti jne) aika hyvät alennukset. Viimeksi kun autoon otin vakuutusta niin kyttäilin hieman laskureilla hintatasoa. Sitten kun asiamies antoi ensimmäisen tarjouksen niin se oli samoilla tiedoilla n. 120eur alle nettilaskurin hinnan.
    Tänään iffin aspasta sain infoa, että heille tulee sama bonusuudistus kuin muilla yhtiöillä voimaan toukokuun alussa. Itsellä bonuksia näemmä vaan tuo 50% iffillä ja popilta saan 81%. Lupasin jättää vakuutukset vielä uudistukseen asti iffiin.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    Vaihda vakuutus säästöpankkiin niillä on samat hinnat (pois lukien jos on kamppiksia), vakuutus tulee molemmille samasta puljusta (suomen vahinkovakuutus tjsp) itse vaihdoin popin säästöpankkiin jotta sain halvemmat hinnat.
    Ja jos hinnat taas muuttuu niin aina voi vaihtaa takaisin
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
    Lainaa mz- kirjoitti Katso viesti
    Vakuutusyhtiöt tuppaavat laittamaan nettilaskureidensa hintoihin erilaisia rajoituksia ja kikkoja joita ei aina kiireisimmät huomaa.
    IF:n laskuri laskee hinnan anettujen ajokuukausien mukaan vaikka hinnan vieressä vähän hämäävästi lukee "vuosihinta". Sitten sivun alalaidassa on pieni teksti jossa kerrotaan hinnan olevan ajokuukausilta vuodessa.

POPilla on alla lainattu teksti klikkauksen päässä.
    "
    Alennus koskee verkkokaupasta ostettujen ja 9.4.2017 mennessä voimaan astuneiden uusien kaskovakuutusten 1. kautta ja on suuruudeltaan 15%. Alennus lasketaan vakuutusten verottomasta hinnasta. Kampanjatarjouksia ei voi yhdistää muihin etuihin. Kampanjatarjoukset eivät koske niiden voimassaoloaikana irtisanottuja, samalle kohteelle uudelleen voimaan saatettuja vakuutussopimuksia. Suomen Vahinkovakuutuksella on oikeus muuttaa antamiaan alennuksia vakuutuskauden vaihtuessa.
    "

Tai sitten hinnasto on muuten kryptista luettavaa kuten POPin vastaus hintatiedusteluun:

"Liikennevakuutuksen perusmaksu 148,13 € ja kaskovakuutuksen maksu 43,50 €, vakuutusmaksusi yhteensä 237,62 €. "
    Mistään en ole löytänyt, että mikä tuo "perusmaksu" on, maksetaanko se kokonaan vaikka seisottaisi pyörää koko vuoden ja 148e+43e=191e niin miten kokonaishinnaksi sitten tuleekin 237e eli mikä maksu tuo "perusmaksun" ja "kaskovakuutuksen" päälle tuleva maksu oikein on.

ps. kun vähän tuumailee ja mietiskelee niin alkaahan se valjeta, noi hinnat tuossa ylhäällä ovat verottomat eli vakuutusmaksuverohan siihen läjähtää päälle. Ei vaan heti tajunnut kun kuluttajakaupassa hinnat on yleensä veroineen.
    Viimeksi muokannut: Elämäntapamotoristi; 07.04.2017 klo 00:54.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Tänään iffin aspasta sain infoa, että heille tulee sama bonusuudistus kuin muilla yhtiöillä voimaan toukokuun alussa. Itsellä bonuksia näemmä vaan tuo 50% iffillä ja popilta saan 81%. Lupasin jättää vakuutukset vielä uudistukseen asti iffiin.
    Kyllä IFin laskuri antaa liikennevakuutuksen bonareiksi 75% jos on vahingoton ja riittävän pitkä ajohistoria.

Joko sulla ei ole tai sitten sen sun pyörän arkistotiedot eivät ole tavalla tai toisella päivittyneet IFn rekisteriin.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Vaikka nuo laskurit on käteviä tehdä pikaista vertailua niin silti oikeat ja paremmat hinnat saa selville vasta kun asioi asiamiehen tms kanssa. Ärsyttävän työlästä mutta usein saa könttänä (autot, mp:t, koti jne) aika hyvät alennukset. Viimeksi kun autoon otin vakuutusta niin kyttäilin hieman laskureilla hintatasoa. Sitten kun asiamies antoi ensimmäisen tarjouksen niin se oli samoilla tiedoilla n. 120eur alle nettilaskurin hinnan.
    Heh,
    Kuukausi sitten nuori asiamies otti lähitapiolasta yhteyttä...,tuleepas poikkeamaan niin tarkastellaan mp- vakuutusten hintaa..,lopputulemana oli että ,ettei kannata tehdä uutta sopimusta,koska etenkin kasko olisi ollut huomattavasti kalliimpi kuin nykyinen.
    Olisiko tässä taustalla se että olen viidessä vuodessa hivuttanut bonukset 70/70 tasolle,elikkä ei ole valtavan pitkä tausta takana...
    No ei siinä mitään ,edelleenkin super Duken vakuutus lähitapiolassa,ihan kilpailukykyinen vieläpä,etenkin koska lasken uudehkolle pyörälle arvoa ,että on olemassa lunastusetu vakuutus,mitä ei ole enään.mm. Op -pohjolassa.
    Se mikä lähinnä pisti silmään,ettei nuorella kölvillä ollut oikein kaupanteko taitoa....
    Nimittäin ilmoitin samassa rytäkässä että siirrän metsävakuutuksen op-pohjolaan koska se on 250 € halvempi ,ja kaiken lisäksi korvaustaso korkeampi..
    Vastatarjous oli että ..,(esimieheltään täytyi kysyä)..,voidaan hintaa tarkistaa 50€ alaspäin...
    No nyt metsä vakuutus op- pohjolassa.
    Elikkä mielestäni ei mennyt aivan putkeen,jos tarkastellaan asiaa asiamiehen vinkkelistä.
    KTM Superduke 1290R,KTM 250 SX,Suzuki gsx1300 ra turbo
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti

Lähes aina ihmiseltä saa pareman kokonaisuuden hinta/vakuutusturva
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Vakuutusyhtiöt tuppaavat laittamaan nettilaskureidensa hintoihin erilaisia rajoituksia ja kikkoja joita ei aina kiireisimmät huomaa.
    IF:n laskuri laskee hinnan anettujen ajokuukausien mukaan vaikka hinnan vieressä vähän hämäävästi lukee "vuosihinta". Sitten sivun alalaidassa on pieni teksti jossa kerrotaan hinnan olevan ajokuukausilta vuodessa..
    Mulla kyllä lukee ifin laskurissa ihan selvästi että vuosihinta arvioimasi ajokauden pituuden mukaan.
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
    Lainaa woke kirjoitti Katso viesti
    Mulla kyllä lukee ifin laskurissa ihan selvästi että vuosihinta arvioimasi ajokauden pituuden mukaan.
    Ilmeisesti sitten IF näyttää laskurin erilaisena selaimesta tai asiakkuudesta riippuen.

Mulla se näyttää tältä
    if.jpg
    Oli näköjään täälläkin tuplaantunut tellun vakuutus viimekesästä. Vituttaa, mutta näyttäisi silti olevan halvin vaihtoehto..
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Mites teillä, jotka ootte mahdollisesti vaihtanu vakuutusyhtiötä pyörän ollessa liikennekäytöstä poistettuna; onko pyörä pysynyt poistettuna liikennekäytöstä, vai yhtäkkiä ollutkin otettuna takaisin liikennekäyttöön ilman, että se olisit ollut tarkoituksena?
    Ts. uskaltaako vaihtaa yhtiötä seisonnan aikana ilman, että joutuu säätämään ja pahimmassa tapauksessa maksamaan ylimääräistä?
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
    Oma POP:n vakuutus nousi n. 40€(410->450€), mutta huvikseni katsoin nettisivuilta, paljonko maksaisi jos nyt ottaisi. Hinta oli noussut 240€. Jotenkin on nyt sellainen tunne, että tästä vakuutusuudistuksesta luu jäi käteen taas kuluttajille.
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Mites teillä, jotka ootte mahdollisesti vaihtanu vakuutusyhtiötä pyörän ollessa liikennekäytöstä poistettuna; onko pyörä pysynyt poistettuna liikennekäytöstä, vai yhtäkkiä ollutkin otettuna takaisin liikennekäyttöön ilman, että se olisit ollut tarkoituksena?
    Ts. uskaltaako vaihtaa yhtiötä seisonnan aikana ilman, että joutuu säätämään ja pahimmassa tapauksessa maksamaan ylimääräistä?

Alkuvuodesta tehty tuommonen vaihto OP -> POP. Mainitsin kyllä puhelimessa jotta pyörä on syksyllä otettu pois tieliikennekäytöstä. täytynee itsekkin tarkastaa tuo hinta. Silloin alkuvuodesta hinta oli reilut 600€ nyt näytti yli 1000€.
    Kyllä nyt on POPilla mopo karannut käsistä. Tänään juuri tuli mainossähköpostia, että "olemme huhtikuun alusta laskeneet perus- ja matkapyörien sekä skoottereiden vakuutusmaksuja, koska tilastojen mukaan näille sattuu vähiten vahinkoja". Joko myyntimies valehtelee, tai sitten heidän mielestään Yamahan MT-09 ei ole "peruspyörä"... Viime kuussa liikenne + kasko 70-75% bonuksilla olisi ollut noin 1000e/vuosi, tämän päivän hinta oli 1800e/vuosi. Että sellainen alennus...

Edit: Onneksi IF:ssä vakuutuksen hinta vanhan kaavan mukaisilla 50/70 bonuksilla on vain noin 940e/vuosi.
    Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    On pysynyt pois liikennekäytöstä. Liikenteeseen otto täytyy itse ilmoittaa ja se ilmoitus on myös syytä muistaa tehdä.
    Uskallat vaihtaa, on vastaus.

Hinnoista vielä.. Lottokone ne näköjään arpoo.. tosin noiden POP-juttujen perusteella niiden kone on tainnut vaihtua satunnaislukugeneraattoriin
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Miun rätkät, jotka on poistettu liikennekäytöstä, niin niissä ei ole liikennevakuutusta.
    Katellaan sitten "kauhulla" uusia vakuutushintoja, kun rätkiä otetaan käyttöön.

Enskan vaihdoin POPpiin talvella kesken ajokauden, kun liikennevakuutuksen vuosimaksuksi tarjosivat 80€ 83 bonareilla. En ole nyt käynyt katsomassa paljon se nyt olisi.
    Bonarimuutos tuli samassa, kun pyysin POPpia tarkastamaan auton bonarit, mitkä muutettiin 70->83
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    heidän mielestään Yamahan MT-09 ei ole "peruspyörä"...
    Mun Duke 690 se vasta erikoinen onkin kun eivät anna kun kovahintaisen liikennevakuutuksen ja kaskoa ei laisinkaan
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    elekee ny POPpia nyt ylettömästi haukunna.. näyttäisi ainakin mulla nettilaskurin peruteen 07 FJR tipahtaneen 1050->808e,- eli joillekin tuo on oikeasti tipahtanut, näytti myös kaikkien matkapyörien äiti goldwing olevan minun bonuksilla(55/70 IFssä) n. 500e.
    matkaendurot on kalliita, ilmeisesti GS bemu on popin mielestä endurompi kuin matkapyöränä. yli 1000e toisaalta, super tenere 1200 on FJR:n hinnoissa.

Mutta ymmärrän yskän jos hinnat alkaa tuplaantua niin eihän se oikein ole ja kannattaa tehdä omat johtopäätökset ja äänestää jaloilla.
    1991: Suzuki R 50
    1993-95: Helkama AX 50
    2007: Honda CBF 600 S
    2008: Honda CBR 600 F
    2009: Suzuki 1250 Bandit S
    2010: Suzuki Hayabusa
    2011: Yamaha FJR1300
    2014: Yamaha FJR1300
    2017: Yamaha Super Tenere 1200
    2023: bmw r 1250 gs
    Täällä kans POP-hinta aleni rutkasti. Kelepas mulle oikein hyvin.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Mun Duke 690 se vasta erikoinen onkin kun eivät anna kun kovahintaisen liikennevakuutuksen ja kaskoa ei laisinkaan
    Nuorten miesten räppäilypyörä, joka keulitaan ympäri ja lunariin pari kertaa kesässä...tai sitten syksyllä osamaksujen erääntyessä "varastetaan".
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    XX -00 ifiltä osakaskolla ja 35/70% bonareilla ~450€/vuosi. Pelkkä liikenne 371€/v.

Tuli laitettua seisontaan ja kk-hinnoitellulle tuossa viime vuoden lopulla, mutta nyt voisi taas vaihtaa ympärivuotiseen. Eipä tullut veroa.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
    Mulla POP:issa pyörä.

Nyt tuli POP:ista tarjous myös auton vakuutukseen.
    Harmi vain, että oli kalliimpi ja samoilla ehdoilla, kuin nykyinen. Jäi sitten ainakin toistaiseksi Turvaan.
    BMW R 35
    BMW R 1100RS
    Vime vuonna minulla oli IF:issä sama tilanne, vakuutuslaskuri antoi alhaisemman hinnan mitä maksoin jo voimassaolevasta vakuutuksesta. No, soitto yhtiöön että mitä tehdään. Asiakashenkilö kertoi ystävällisesti että tottakai vakuutuksen hinta muutetaan tarjousta vastaavaksi, muutama kymppi tuli siitäkin kotiin päin. Kysyi vielä että tarkistetaanko toisenkin pyöräni vakuutus ja kertoi että siinäkin hinta putoaisi hieman, taas tuli parikymppiä säästettyä.

Yhtiöissä on siis eroa, toisissa saa asiakaspalvelua ja toisissa ei. Oma kokemus on että POP kuuluu jälkimmäisiin.
  30.  
    Kyllä näissä vakuutuksissa kovasti ärsyttää merkkirasismi. LähiTapiola on ainoa missä saa kotariin järevähkön hinnan ja se kun nostaa hinnat ylös niin kilvet vaihtuu Viroon.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 43 / 92:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen