Sivu: 92 / 92:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282909192
Tulokset 2731:stä 2733:een 2733:sta
    Laskin että säästin tämän talven seisonnan aikana 118e vuodenaikahinnoitellusta liikennevakuutuksesta kun poistin liikenteestä. Jos huomioi 6e liikenteestä poiston, säästö oli 112e. Oli poissa liikenteestä lokakuun puolestavälistä toukokuun puoleenväliin. Bonusten kertymiseen ei vaikuta koska siihen riittää että on 3kk vuodessa liikenteessä. Joten kyllä tuosta selvää säästöä tulee vaikka on vuodenaikahinnoiteltu. Tracerissa ei mikään halvin liikennevakuutus eikä bonukset vielä täysiä joten nämäkin toki vaikuttaa säästöön.
    Yamaha MT-09 Tracer
    Traficomin maksu on hyvinkin tuttu eikä siitä nyt ollut kyse. Soitin ifiin tänään, koska ihmettelin asiaa ja kyllä asiakaspalvelusta näin kerrottiin: pyörä kannattaa pitää vakuutuksessa tuon 25e summan verran tai menettää turhaan ajopäiviä. Ehkä joku voisi kokeilla ja kertoa havainnoistaan tänne. Mulla on nyt ratamopo koko kesän vakuutuksessa kun en jaksa laittaa seisontaan välillä niin kuin tein viime kesänä. Mulla kaikki vakuutukset ifissä.
    www.youtube.com/@tominkanava
  3.  
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Olin ottamassa toista apikkaa pois liikenteestä muutamaksi viikoksi...

Vuosihinta onkin 128 €. Ei maksa vaivaa enää, kun on kerran keväällä liikenteeseen otettu.

Aprilia RSV Mille, 2002. OP. Bonarit 80%.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 92 / 92:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4282909192