Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onko kellään kokemuksia/tietoa suomen kylpylöistä, kartanotyyppisistä lomapaikoista tai jostain muusta hyvästä lomapaikasta, jossa saa hierontaa ym. hemmotteluhommaa.

Vaimon kans ollaan lähössä myöhästyneelle hääpäiväreissulle
    ja aikaa on ens sunnuntaista seuraavaan perjantaihin.

Mopolla lähetään, mutta paikkaa ei ole vielä päätetty.
    Auttakaa paikan suhteen, kiitos
    Långvik on ainakin hyvä paikka. Rauhallinen, tyylikäs, selkeästi aikuisille suunnattu.

Haikon kartano on vastaava paikka.

Molemmat on hyviä, mutta Långvikissa on mun suuhun aavistuksen paremmat ruoat. Långvik on täysin remontoitu vähän aikaa sitten, joten on Haikkoa paremmassa kunnossa. Haikossa on vastapainoksi tyylikäs vanha kartanorakennus, jossa toimii ravintola. Haikon huoneet ja kylpylä sijaitsevat kammottavan rumassa 80-luvun elementtirakennuksessa.

Näissä molemmissa on mittavat hoito- ym. palvelut. Erikoisuutena kummassakin huippukylmähoito (alle -100 astetta). Långvikin kylmähuone oli tosin pari viikkoa sitten remontissa.

Nokian Eden ja Aulanko ovat huomattavasti lapsiperheystävällisempiä, joten en ehkä suosittelisi niitä aikuisten hääpäiväreissulle, vesiliukumäkiä jne... Naantalin kylpylä on jotenkin pliisu ja Ruissalon kylpylä on enimmäkseen vanhusten paikka. Siinä alkaa olla mun kokemukset Suomen kylpylöistä.

Tallinnassa on ihan OK Tallink Spa & Conference Hotel. Plussaa laajasta molemmille sukupuolille avoimesta erikoissaunaosastosta.
    Kiitos Pectusfortuna, långvik kuulostaa hyvältä.

Onko keskisuomessa vastaavia paikkoja?
    Lappajärvellä Kivitipussa. Nätillä paikalla oleva kylpylä.
    Kylällä rengasliike, jossa nopea(soitosta tunnissa uudet alla) ja asiallinen palvelu. Misukat alta-alle 270 e.

Kiva reissu, huolto Oulun EMC:llä lyhensi alemmas menoa.
    Jos haette samalla nostalgia tai historian havinaa , käy tutustumassa Turussa www.foumsauna.fi , tai tehkää matka 100v taaksepäin Tampereen pispalassa siaitsevaan Suomen vanhimpaan yleisösaunaan sieltä saa myös etukäteen tilaamalla hierojan, mmolemmat paikat ovat hääparien ja polttariporukoiden suosiossa, voin suositella molempia paikkoja itse lauteella mies ja naiss seurassa istuneena
    Ducati Monster 600
  7.  
    Lainaa Kuula kirjoitti Katso viesti
    Jos haette samalla nostalgia tai historian havinaa , käy tutustumassa Turussa www.foumsauna.fi , tai tehkää matka 100v taaksepäin Tampereen pispalassa siaitsevaan Suomen vanhimpaan yleisösaunaan sieltä saa myös etukäteen tilaamalla hierojan, mmolemmat paikat ovat hääparien ja polttariporukoiden suosiossa, voin suositella molempia paikkoja itse lauteella mies ja naiss seurassa istuneena
    Sulla taitaa olla ärrävika