Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Moi! Olen ostamassa moottoripyörää, ja tämä Kawasaki Ninja 600cc kiinnostaisi ja on kiinnostanut jo kauan. Olen noin 188-190cm pitkä, ja kävin nyt viime sunnuntaina kokeilemassa istuma-asentoa Ninjan päällä.
    Asento oli vähän kyyrynen ja ei siinä kauan jaksa samalla asennolla olla, ja en nyt haluaisi puolelle suomelle persettä näytellä.

Eli siis, pitäisikö ensimmäiseksi moottoripyöräksi ostaa Kawasaki ninja zx-6r vai esimerkiksi sama mutta zx-10r? Zx-10r tuntui hyvältä istua, mutta en sitten tiedä kuinka painava se lopulta on ajossa, ja kannattaisiko heti 50cc Moposta (tappiviritetty kyllä) siirtyä 1000cc?
    En kyllä usko, vaikka ajoneuvoilla 11v asti ajanut. (Olen 18). Mitä mieltä olette? Saako zx-6r minulle käytökelpoisemman stongan tai jotain koropalaa kenties? Kiitos vastauksista.
    En nyt välttämättä suosittele ekaks mopoks tonninsta mutta sehän on jokaisen oma asia. Itsellä oli hetken 10R ja pystyin taittaan sillä pitkiäkin reissuja. Pisin päiväreissu oli jotain 500km ja kun pääsi kotiin niin pihassa tuntu että olis sitä voinu vielä vähän ajaa ja siinäkään reissussa ei menny koko päivää vaan olisko ollu 1 kahvitauko ja 1 tankkaus ja 1 pieni tauko niiden lisäks.
    BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
    Pitkällä ja pitkäkätisellä ei ongelmia ajaa kyykyllä..enemminkin persjalkaisilla ja lyhytkätisillä se on raskasta ja näyttää lisäksi naurettavalta
    Lainaa jomppe kirjoitti Katso viesti
    Moi! Olen ostamassa moottoripyörää, ja tämä Kawasaki Ninja 600cc kiinnostaisi ja on kiinnostanut jo kauan. Olen noin 188-190cm pitkä, ja kävin nyt viime sunnuntaina kokeilemassa istuma-asentoa Ninjan päällä.
    Asento oli vähän kyyrynen ja ei siinä kauan jaksa samalla asennolla olla, ja en nyt haluaisi puolelle suomelle persettä näytellä.

Eli siis, pitäisikö ensimmäiseksi moottoripyöräksi ostaa Kawasaki ninja zx-6r vai esimerkiksi sama mutta zx-10r? Zx-10r tuntui hyvältä istua, mutta en sitten tiedä kuinka painava se lopulta on ajossa, ja kannattaisiko heti 50cc Moposta (tappiviritetty kyllä) siirtyä 1000cc?
    En kyllä usko, vaikka ajoneuvoilla 11v asti ajanut. (Olen 18). Mitä mieltä olette? Saako zx-6r minulle käytökelpoisemman stongan tai jotain koropalaa kenties? Kiitos vastauksista.
    Niinku ett Ninja pitää saada? Eiks se oo sit aika sama mahtuuko siihen vai ei? Ja joo, saa niihin stongaa ja kliparia jne. 05-06 taitaa olla isoin zx-6r.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Eikös se oo niin että kaikkeen tottuu paitti jääpuikkoon persiissä ennenkö se sulaa pois...

Itellä -05 636 ja aluksi puutu kädet (lue noin ensimmäisen 300km aikana) mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa totutellessa.
    Loppukesästä ei ajelu enää puudutellu. Ja lenkitkin oli 250 - 400 km välillä lähes aina.
    Taukoja toki oli, mutta kyllä tolla 200 ajaa putkeen ja sit pitääkin jo pian tankkailla.

Toki tonnisellakin mopoilun voi aloittaa kunhan pitää järjen päässä, toki tämä pätee "pikku pyöriinkin."
    Ittelle ainaki 636 on ihan tarpeeksi tonne mutkateille.
    Siis eikös siun ikä ja jos ei o a1 korttia tarkoita sitä, että saat ajaa alle 25kw tehosella jolloin zx6r o ihan hyvä valinta kun niitä on valmiiksi kuristettunakin myynnissä käytettynä.
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
    Älä todellakaa hyppää mistää moposta tonniseen.. Kuussatanenki on vähä niin ja näin. Toi zx-6r on kyl loisto pyörä ekaks isommaks, kevyt ja luotettava. 25kw suosittelen ainaki hetken ajamaan ennenku lähet noita täystehosena vedättää... Se on vähä ku hyppäisit ladasta ferrariin.
    Honda CBR 954RR FB '03
    Kawasaki ZX-6R '01
    Ja taas mennään. Älä ota kusiaista kyllästyt, älä ota tonnista tapat ittes. Mitäs vielä näitä kommentteja näihin kyselyihin onkaan. Jatka mopolla, osta kawasakin Er-5. Ei ne tehot, vaan miten sitä kahvaa kääntää jne. jne.
    Harley Davidson Vrod -03
    Suzuki B-King -09
    Tuska tuottaa mielihyvää.
    Kiitos vastauksista! Vastasin vähän myöhään kun nyt on ollu joka päivä teoriatunteja autokoulussa ja A-kortti teoriatunnit alkavat myös kohta Ajattelin kyllä ostaa 600cc, katsoo nyt miten varat riittää

Ja en kyllä ajatellut tappaa itseäni edes 600cc, tietenkin aloitan rauhallisella ja sopusointuisella ajotyylillä, että totun siihen. Sama oli mopossa. No nyt se on vähän rallia mutta vain siksi koska piti kevareita seurailla
    Tuskin heti Kawalla huippuja testaile
    Kuten tuolla jo edellä mainittiin ja varmasti siihen teoriatunneilla törmäät, että 25kw on sitte vastassa kun vasta ikää on 18.
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
    Lainaa atk1974 kirjoitti Katso viesti
    Mitäs vielä näitä kommentteja näihin kyselyihin onkaan.
    Kilogixeri tai turpopusa ettet kato jää jalkoihin
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Lainaa pecha kirjoitti Katso viesti
    Kilogixeri tai turpopusa ettet kato jää jalkoihin
    Ja pikakaasulla

Voin suositella 05 ninjaa, jos budjetti riittää. Ittellä ei oikeastaan ollut mitään vaikeuksia muuta kuin ranteiden puutuminen
    keväisin, siitäkin selvittiin ajamalla.
    Helpoin/halvin kuristaakkin kutosista, jos tarvetta.
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  13.  
    Itsellä -00 ninja ja en voi muuta kuin suositella. Liekkö ensimmäisen kesän huumaa vai mikä kun itse ainakin viihtynyt penkillä matkan kuin matkan. Muutamia muita pyöriä tyypännyt niin voin todeta et -00 on aika miellyttävä asento ajaa, no mitä nyt penkki voisi olla ehkä hieman pehmeämpi. Mutta tosiaan 1000km menee päivään kyllä.

Ai niin itse sen 181cm pitkä, ajoasento ku nakutettu.
    ---------------------------
    Kawasaki ZX-6R -00
    ---------------------------