Moro!
Mistä löytäisi parhaiten tietoa ja/tai vertailua eri rengasmerkkien ja renkaiden kovuuksista suhteessa toisiinsa?
Siis esim. jonkinlainen asteikko -10 pehmeä <> +10 kova rengas, mihin väliin mikäkin rengas sijoittuu.
Olisiko joku rakentanut sivustoa josta löytyisi tällaista tietoa?
Rengasvalmistajien sivustot ei tässä auta, niissähän kaikki renkaat ovat parhaita "just for you"...
Siis kuka tietää?
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Aika harvakseen on näitä rengastestejä on, aina jotenkin pakko uskoa sitä mitä mainosmiehet ja rinkulakauppiaat kertovat.Pyörät on erilaisia ja ajotavat, mutta ei enää oikein tosi huonoja ole myytävänäkään.Mutta mun mielestä täällä on ketju eri rinkuloista ja kokemuksista niistä.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Itse olen renkaita valitessani lukenut tämän foorumin antia, ja sen tietojen perusteella ottanut valmistajan sivuilta selvää renkaista. Ainakin yksi hyvä ketju täällä on seuraava http://www.moottoripyora.org/keskust...ht=pilot+power
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Äkkinäinen voisi kuvitella että joku olisi renkaistakin vääntänyt hyvän sivuston (vrt. esim. gearing commander) ihan vaan harrastuksen vuoksi ja omaa ceeveetään kasvattaakseen.
Mut ilmeisesti ei.
Toki uusia rengasmalleja tulee markkinoille tiheään eli sivusto vaatisi myös jatkuvaa päivittämistä.
Mut edelleen, jos joku moisen sivuston löytää niin jakakoon tietoa.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green