Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Edellisessä mopossa oli ei-pakoputken puolella näppärä kypärälukko, johon DD-renkaan sai kiinni. Uudessa pitäisi irroittaa satula ja laittaa sinne alle. Vähän työläs homma. Löytyykö jostain valmista lukkoa, jonka saisi asennettua helposti sopivaan paikkaan ja näppärästi esille ?
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  2. #2
    Mulla on fillarin pieni spiraalivaijerilukko takakahvassa johon voi kypärän laittaa kiinni esim kauppareissuilla
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  3. #3
    40cm ohkaista muovipäällystettyä vaijeria, lenkit päähän ja pieni lukko. näin olen itse ongelman ratkaissut

    -tuomas
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  4. #4
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
  5. #5
    Lainaa noutaja kirjoitti Katso viesti
    Edellisessä mopossa oli ei-pakoputken puolella näppärä kypärälukko, johon DD-renkaan sai kiinni. Uudessa pitäisi irroittaa satula ja laittaa sinne alle. Vähän työläs homma. Löytyykö jostain valmista lukkoa, jonka saisi asennettua helposti sopivaan paikkaan ja näppärästi esille ?
    Itse ostin jostain fillarikaupasta ohkaisen vaijerilukon jossa on numerokoodi...saa molemmat kypärät lukittua ja ei vie paljoa tilaa. Eihän se varasta pidätteel jos se ne kypärät haluaa, mutta ei ne ihan noin vaan siitä mukaan lähde.
    ex. varadero xl 125
    ex. cbr 1000f
    nyt fjr 1300

    http://meltorautahanuri.blogspot.fi/

    Ajan minne haluan, minulla on vaimon lupa sanoa niin.
  6. #6
    Zetorissa on vasemmalla puolen avaimella käytettävä kypärälukkorenkula, mutta siihen kun ripustaa kypärän, lepää potta äänenvaimentimen päällä. Ei oikeen ole raaskinut jättää silviistii kuuman ja kiiltävän metallisikarin päälle
    Massey Ferguson 148 hupiin.
    MB Atego romunkuljetin velvollisuuksiin.
  7. #7
    Vähän pitempi vaijeri, niin sen voi sujauttaa ajotakin hihaan, eikä tarvii helteillä sitäkään kantaa mukana. Rahapussi kyllä kannattaa ottaa pois povitaskusta.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  8. #8
    Ja alkuperäisellä avaimella pitäisi toimia?

    Itse metsästin sopivan "aihion" ihan toisesta pyörästä (uusi varaosa) jonka sarjoitin omalle virta-avaimelle käypäiseksi.
    Sitten vaan rosterista sopiva korvakko ja koko roska pultilla pyörän kylkeen.

    Sitten tälläinen on hyvä jos pitää lukita vaikka kaksi kypärää tai takki.
    Valmistettu "letermanin kestävästä" karkaistusta yhtenäisellä lenkillä olevasta ketjusta jossa kutistesukka päällä.

    Viimeksi muokannut: AimoPamaus; 13.02.2012 klo 21:22.
  9. #9
    Ei viitsisi niitä vaijerilukkoja kuskailla taskussa tai kolisemassa. Jotain tällaista ajattelin : http://www.kneedraggers.com/MOTION-PRO-HELMET-LOCK
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  10. #10
    yksi näppärä tuote on Pacsafen vaijerilukko, sillä saa lukittua kypärän ja/tai takin.
    idea on vaijerin pituuden säätö. Kevyt pitää mukana ja suojaa pikkupoikien rosvoukset
    http://www.pacsafe.com/www/index.php...n=detail&id=30
  11. #11
    paraskaan vaijerilukko ei oikein suojaa kypärää vanhalta klassikolta- joku kusee kypärään..
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  12.  
  13. #12
    Lainaa noutaja kirjoitti Katso viesti
    Ei viitsisi niitä vaijerilukkoja kuskailla taskussa tai kolisemassa. Jotain tällaista ajattelin : http://www.kneedraggers.com/MOTION-PRO-HELMET-LOCK
    Hyvä vaihtoehto jos avainnipussa on tilaa toiselle avaimelle.
    Tuosta alle 15€ kotiin kannettuna.
    http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-U...item2c61a8b7aa

    Minulla pyörän avain kulkee irtaallaan ja ilman perää koska en halua kilinää ja naarmuja yläkolmioon.
    Myös laukut on sarjoitettu pyörän avaimelle niin pitihän se kypärälukkokin saada samaan sarjaan...
    Viimeksi muokannut: AimoPamaus; 14.02.2012 klo 18:23.