Otsikon mukainen hälytin olis suunnitelmissa ostaa ja ruuvata kiinne mönkkäriin, joten sattuiskohan täältä löytymähän käyttökokemuksia ko tuotteesta? Onko millainen homma asentaa ja saako tuon toimimaan ilman että kytkee ajonesto-toimintoa? Lähinnä siis pelkästään se hälytys toiminto kiinnostaa karkottamaan uteliaat ja varkaat
Hinnallahan tuo ei ole pilattu ja Motonetissä myyvät, alla linkki härpäkkeeseen:
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=48-2205
04 Buell xb12s
Itellä ollu tollanen kikserissä kiinni yhen ajokauden jo. Toimii ja on hintansa arvoinen.
Saa kytkettyä ilman ajonestoa.
Ite en laittanu edes vilkkuihin sitä kiinni. Mitään johtoja ei tarvi laittaa vehkeen omiin sähköihin kiinni kiinteästi
jos ei halua. Vaan johdot miinus ja plus napaan ja toimii.
On herkkä ja ynnä muuta. Osta osta
1300cc Suzuki
No perkale, aina vaan kuulostaa enempi hintansa väärtiltä tuotteelta, kait soon tuo käytävä hakemassa
Suuri kiitos![]()
04 Buell xb12s
Oisko raportoida miten asennus pelittää ja homma muutenkin toimii. Itteäkin toi kiinnostais ku on halpa.
Buell XB12S -08
Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
Voin tokkiinsa, sitten parin viikon kuluttua kun on mönkkäri tullut pajalta takasin... virtalukon ym. pikkunippelin vaihdosta![]()
04 Buell xb12s
Pitäskö taas mainostaa..ostin dealextremestä halpishälyttimen muistaaksni hintaan 17-18 euroa. Hintaan sisältyy postimaksut. Vehkeessä tuli mukana kaks avaimenperäkaukosäädintä mistä säädettiin hälyn herkkyys ja vehje pois/päälle. Hoilottimessa on kaikenmaailman ajonestot ja vilkkujen vilkutukset ja keiken lisäksi erillinen "puhuva pää -kaiutin" mikä varoittelee ennen varsinaista hälytystä – se on paska ja kelpaa roskiin.
Vehje asennetaan helpoimman kaavan mukaan ilman ajonestoja yms. pistämällä vaan plus ja miinusjohto akkuun, itte laiton sulakkeen vielä varmuuden vuoksi virtajohjtoon. Puhuva-pää-kaiutin heitetään roskiin tai miljoonalaatikon pohjalle. Muut roikkuvat johtojen päät suojataan jotenkin, vaikka teippaamalla umpeen. Hälyttimen antenni jonnekin suoraksi. Valmis. Huutaa lujaa, on herkkä (liiankin) ja helppo asentaa ja perkeleen halpa.
lisäyksenä vielä että keskusyksikkö liimataan mukana seuraavalla kaksipuoleisella teipillä penkin tms alle.
ja ledi vilkkumaan katteisiin
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
Hups, on päässyt vallan unohtumaan koko tää triidi
Mutta nyt on käyttökokemuksia häläristä. Elikkäs asennushan oli varsin helppo, "vaativin" osuus oli lähinnä reiän poraaminen ledivalolle. Herkkyyden säädin maksimiin ja voin sanoa, herkkä on kiljumaan, mutta se on hyvä seKaukosäätimet on toiminu hyvin ja kantomatkaa on ainakin n. 100m! Myös häläri itse on toiminut ja käskyjä totellut vaikka ei todellakaan ole missään kevyissä ja kuivissa olosuhteissa oleskellut! Hälytin siis on mulla maastomönkkärissä ja on nähnyt/ kokenut melkoista mutarallia ja upotusta useamman kerran. Monesti olen ollut aivan varma että ei enään toimisi mutta vääriä oli luulot, vain kiinnitysteipit meinaa pettää mutta itse laite huutaa ja laulaa kuin uutena!
Halvahkosta olemuksesta huolimatta voin kyllä tätä suositella![]()
04 Buell xb12s
Itelläkin ois hälyn hankinta edessä. Mites tässä, onko pelkästään iskun tunnistuksella tuo hälytys vai osaako reagoida esim. pyörän kallisteluun?
Itsellä ollut ko. haly vuoden verran pyörässä. Tuo kaksi-suuntainen avaimen perä on ihan ok esim. nyt pari viikkoa sitten Bosniassa hotelissa heräsin hälyytykseen (siis se toinen avaimen perä piippasi). Äkkiä pihalle mutta yllätyksekseni hotellin henkilökunta pesi pyytämättä kuraista pyörääni
Tosin tuo vastaanottava avaimenperä välillä jumittaa ihmeellisesti joten siihen en oikein ole tyytyväinen.
Itse häly oli helppo asentaa ilman ajon estoa kun pyörässä on sellainen vakiona. Reikää en porannut merkkiledille vaan korvasin sen tällaisella Bilteman pinta-asennusledillä http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...halytin-43161/
Herkkä se on mutta toistaiseksi ei ole tullut turhia hälyytyksiä. Joten mielestäni ajanut asiansa hyvin.
Life is an adventure that requires correct equipments.
'R1200GSA
Nostellaan vähän vanhaa topikkia.
Ruuvasin juuri hondaan kyseisen hälyttimen. Ja sehän toimii.
Kestääkö kaukosäädin jos sitä pitää samassa nipusssa virtaavaimen kanssa heilumassa virtalukossa?
Mulla on ensimmäistä kesää tuo Steelmaten perushäly. http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=48-2209
Hintansa arvonen peli. Itse häly ja avimenperä on kestänyt Venäjän röykkyytykset ja sateilla ajelut.