Tiedä sitten onko tämä oikea paikka ilmoitella, mutta kuvittelisin ettei kukaan pahastu.
Siispä jos joku tietäisi K1200LT kaupan, niin vinkkejä otan mielellään vastaan. Putjetti sallisi tuollaisen vuosituhannen vaihteen pyörän hankkia.
Oli varmaan jossain ketjuissa tuolla kaasukahvan jäykkyydestä, mutta kun ei satu löytymään. Mikä siihen kankeuteen on syynä? Lääke?
Kävin yhden lotjan istumassa ja siinä oli tuota tautia.
http://motopalsta.fi/vaihto/?search_...=1&Submit2=Hae
Siinä muutama näkys olevan..
Honda CB350K4
"Work Less - Ride More"
Tuolla Saksassahan noita on
Tuossa vuosimallit 2000-2004
www.mobile.de
Pekka
![]()
Mutta ei kai nyt enää germaaniaan asti kannata, "merta edemmäs kalaan lähteä"...
http://www.blocket.se/hela_sverige/m...ca=11&sp=1&w=3
Tässäpä olisi yksi tarjolla:
Teen talliin tilaa ja myyn huippukuntoisen matkajuhdan pois, kun tulee itse
ajettua tuolla uudemmalla K1600:lla. Vuosimalli 2001 ja ajettu 90000 km. Väri on Toscana green. Pyörä on täydellisesti huollettu, ja
varusteltu ja valmis lähtöön vaikka Kroatian matkoja varten. Varusteina
kaikki BMW:nlisävarusteet, lisäksi olen varustellut pyörää mm. CeeBaileys
tuulilasi, lisäjarruvalo strobolla, sidonta lenkit, Autocom Pro, iPod
liityntä CD-vaihtajan tilalle, vähän lisää kromia, Zumo 550, takalaukun
avauskahva vahvistettu, jne. Renkaat n. 50%.
Tästä luotettava ja matkavalmis LoTja pitkille tai vaikka lyhyemmillekin
reissuille, eikä tarvi ensimmäiseksi alkaa huoltoja, remppoja tekemään tai
lisävarusteita rakentelemaan.
Pyydettäessä kuvia ja lisätietoja. 0405110546
Viimeksi muokannut: jowin; 18.01.2012 klo 20:04.
Kaasukahvan jäykkyyteen on pääsääntöisesti tasan yksi syy. Pasha alkuperäinen kaasuvaijerikonstruktio, joka on korvattu uudemmalla. Kokemuksesta voin kertoa, että ero on kuin yöllä ja päivällä. Vaijereiden vaihto ei ole ihan pikku homma vaan vie kyllä reilun työpäivän kokeneemmaltakin.
<p>2002-2014</p>
http://www.nettimoto.com/yritys/hotmotor
Tuolta ostin omani, ja pyörä oli se mitä sovittiin.
Iku
...sry, pyörät olivatkin jo tuossa aiemmassa linkissä...
Viimeksi muokannut: iku1; 18.01.2012 klo 21:47.
Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
Juu, just noin.
Lisämainintana voisi kertoa, että noita kaasuvaijerivirityksiä on itse asiassa kolmea sukupolvea. Tuo jäykkäversio oli parin ekan vuoden murhe, kunnes tehdas paranteli niitä joskus 2002 (?) maissa ja esim oma ekan sarjan facelift-mallini vuonna 2004 tuli vielä noilla kakkosversion vaijereilla. Nekin toimivat kyllä ihan hyvin, itselläni ei ollut valittamista. Kolmosversion vaijerit (jotka siis olen päivittänyt ihan muista kuin jäykkyysssyistä) on jo reititettykin stongan muovien sisään vähän eri tyylillä ja nuo tosiaan tulevat sitten niiden jäykkien ykkösversion vaijereiden tilalle. Vaihto ei tosiaan käy ihan varttitunnissa, mutta on varmasti vaivan väärtti.
Ja moposta puhheenollen...sinuna kävisin kurkkaamassa tuota jowinin Toscana Greeniä. Sen verran tunnen miestä, että uskaltaisin kyllä hieroa pyöräkauppaa hänen kanssaan.
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Kaverilla olisi myytävänä juuri kaipaamasi vuosituhannen vaihteen LT. Rakensi sen toissa talvena itselleen eli pyörä oli lähes kokonaan kappaleina. Vaihdettu samalla nauhuri CD:hen. Perän laakeri vaihdettu varmuuden vuoksi, vanha oli ehyt. Lista on liian pitkä tähän lisättäväksi. Eikä ole jäykkä kaasukahva:-)
Lisävarusteita on paljon, sisäkassit laukkuihin, pleksi vaihdettu matalampaan. Alkuperäinen mukaan jne...
Kaveri on melko pieni kokoinen ja totesi että on hänelle vähän turhan isokoinen varsinkin työmatkoja ajellen Helsingin ruuhkassa. Maantiellä on aivan mahtava peli.
Nyt tehty taas täydellinen kausihuolto eli ensi kesänä ei tarvitse muuta kuin vaihtaa moottoriöljyt jos saa ajettua vaihtovälin täyteen.
Pyörä on Espoossa eli jos eksyt viikonloppuna MP-näyttelyyn niin ei ole pitkä matka. Pyörä on todellinen helmi että kannattaa ainakin käydä katsomassa.
Soita 0400-444501/Guy ja kysy lisää.
Motonomi