Ongelmana putken kuumeneminen..Syksyllä pyörää läpikäydessä huomasin seuraavan ongelman: moottorin lämpötila n.50-60 astetta, takimmaisen pytyn alkukäyrä oli jo punahehkuinen, lisäksi kun pyörän sammuttaa niin putki jää savuttamaan vielä toviksi. Voiko osana ongelmaa olla putken tiivisteiden huono kunto, putki osaksi tukossa... Vai jotain vakavempaa?
Huollon yhteydessä asiasta kerroin mutta huoltomiehen mukaan normaalia...Ei kai sentään?
Pyöränä siis Cagiva Raptor 1000 ja Suzukin TL:n kone
Tunturi Sport
Suzuki Pv
Suzuki GSX 750 -00
Cagiva Raptor 1000 -02
Honda VFR 800 -99
Yamaha TDM 850 -01
Triumph legend -00
Ihan normaali ilmiö. Varsinkin syksyn pimeinä iltoina pidempään tyhjäkäynnillä käyttämällä saa käyriin kivan punaisen sävyn.
Superbike #7
Normaali ilmiö nykymoottoreissa, käyvät tyhjäkäynnillä liian laihalla ja sytytys on väännetty (siis tehtaalla) myöhäiselle, kiitos saastenormien. Lisäät vähän kierroksia niin huomaat että palokäyrä alkaa kalpenemaan.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>