Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Morjensta kaikille!
    Olen hankkimassa itselleni (pitkäkoipinen 191-senttinen) pyörää ensi kesäksi. Mikähän olisi sellainen malli, jossa meikäläinenkin voisi ajella suht inhimillisessä asennossa, mielellään vielä selkä suorana? Ihan uusimmat mallit joudun vielä passaamaan, sillä hintahaarukka olisi tuollainen 2000 - 5000€. Mitään Euroopanmatkaajaa en myöskään hae, sillä lähinnä lähistön asfalttiteitä tulee ajeltua. Tehoja ei välttämättä tarvita mahdottomasti, mutta ei ne esteenäkään ole.
    Ajokokemusta on hieman (edellinen pyörä oli Honda CB sevenfifty.) Olen silmäillyt noita katuenduroja lähinnä, mutta antakaapas omakohtaisia kokemuksia eri malleista!
    Edullisista vakuutusmaksuista vielä plussaa.
  2. #2
    Jos hintahaarukka on 2000 + 5000€ niin sitten ktm adventure eikä pitäis ainakaan tulla ahdasta ja on pysty ajoasento.
  3. #3
    Itse olen 190cm pitkä ja blackbird istuu hyvin alle. En voi ainakaan moittia kyseistä menopeliä pitkälle ihmiselle.
    Honda 1100xx Super Blackbird -06
  4. #4
    Lainaa Twini kirjoitti Katso viesti
    Jos hintahaarukka on 2000 + 5000€ niin sitten ktm adventure eikä pitäis ainakaan tulla ahdasta ja on pysty ajoasento.
    Kyseiseltä merkiltä ei taida mitään hirveän ahtaita tai matalia pyöriä löytyä yleensäkään, suurin osa kun valittaa ettei jalat yltä maahan...
    Eli kai mukaan voisi laskea myös SuMo:t ja Duket, niin LC4 kuin LC8 mallit.
  5. #5
    http://www.moottoripyora.org/keskust...searchid=28324

    Jos vaikka noista vanhoista keskusteluista jotain apua.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  6. #6
    196cm/100kg lihaa tuolla ex. Kawasakillani kulki monta kesää varsin oivasti, nyt sen pyyntihinta (2.700e) näyttää olevan reippaasti haarukkasi alapäässä, vak.maksut kaskoineen kaikkineen "roimat" 500e vuodessa ja edullista kulutusosaa tuohon löytää jopa Motonetistä. Tuo yksilö vieläpä varsin hyvin varusteltu ja maalipintakin kuin juuri pakasta vedetty, täysin naarmuton. Siis todella komea pyörä joka ei kaipaa kuin

    Tuo pyörä löytyy Vantaalta, Autoliike Asko Hahto, tai Nettimotosta se Suomen edullisin ZR-7S
    Viimeksi muokannut: HiTec; 29.01.2012 klo 11:37.
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  7. #7
    Isokokoiset kaverithan perinteisesti ajelee joallain isolla nakulla.
    Honda CB1300, Suzuki GSX1400, Yamaha XJR1300... Itse olen 187/110 ja tuo Hondan CB1300 viihtyi alla 35tkm.
    Koeajoin KTM:n Supermoton, mutta ei se nyt niin tilava ollut kuin tuo Honda! Pystyasento on kyllä ihan ok, mutta polvikulmat taasen melko tiukat.
    Bandit lienee samaa koko luokkaa kuin nämä isot nakut ja sitä ainakin löytää helposti tuohon asettamaasi hintaluokkaan.
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 29.01.2012 klo 11:38.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #8
    188/110 on strategiset mitat mulla, ja alla on gsx750F, siinä viihtyy ihan hyvin koko päivän ja mulla ei ainakaan mitään ongelmia ajoasennon kanssa.
    http://cycle-ergo.com/ tuolta löytyy näppärä työkalu ajoasentoa hakiessa.
    Yamaha MT-09 -14

  9. #9
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Isokokoiset kaverithan perinteisesti ajelee joallain isolla nakulla.
    Tai myös matka-"endurolla".
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  10. #10
    2 metrisenä ja 130 kiloisena ajelen nykyisin Yammun 1200 FJ mopolla. Africa Twin oli mulla kun ajeltiin noita rautaperseitä.
    -Napero-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  11.  
  12. #11
    Lainaa korf77 kirjoitti Katso viesti
    188/110 on strategiset mitat mulla, ja alla on gsx750F, siinä viihtyy ihan hyvin koko päivän ja mulla ei ainakaan mitään ongelmia ajoasennon kanssa.
    http://cycle-ergo.com/ tuolta löytyy näppärä työkalu ajoasentoa hakiessa.
    Kiitos kaikille vastanneille!
    Tuollainen gsx750f -94 sitten tuli alle ja ekat lenkit osoittavat että hyvin mahtuu koivet mukaan