Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
  1. #1
    Termos!
    Tuommoisen pelin hain eilen itselleni.
    Pian tuleekin tuo ensimmäinen 3h huolto eteen.
    Löytyisikö jostainpäin nettiä kuvia tuosta venttiilien säädöistä ja muista tähän uuteen koneeseen?

    Ja muutenkin kokemuksia muilta 530 kuskeilta olisi mukavaa
    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05
  2. #2
  3. #3
    Moro, onko ollu hyvä peli? Ite tuossa kanssa kottaraista ostamassa, vaihtoehtoina 690 enska tai 530 R.
  4. #4
    Moro,mulla on tollanen 450EXC 08 ollu syksystä ja aivan loistava laite!Ei taida olla kuin mäntä erilainen noissa vehkeissä.
  5. #5
    Terve, kyllähän tuo loistava peli on ollut. Eipä löydy mitään moitittavaa. Supermotona mennään tällä hetkellä

    Kuvia!
    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05
  6. #6
    Terspa
    Huomasin noista kuvista et sul oli alunperin edessä pieni jarrulevy. Nyt suvi kuvissa suuri s-moto levy ja adapteri jarrusatulaan. Mistäs hommasit noi palikat ja mihin hintaan. Kuvat ja peli pornagraaffisen upeita.

    Nimimerkillä. Tarttis saada ittellekin s-moto levy eteen
  7. #7
    Allrightilta tuli nuo Moto-Masterin levy ja adapteri. Hintaa oli kolmisen sataa postikuluineen. Lisäksi ostin WP jäykemmät jouset eteen, jokka oli satasen luokkaa.
    Jos Allrightilta meinaat tilata ni kannattaa soittaa suoraan sinne, että varmasti saa oikeat.
    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05
  8. #8
    Komia on ja varmaan menoja riittää!
  9. #9
    No niin, nyt on ostettu uusi 530EXC-R acran putkella tuolle kilo gikserille kaveriksi ja pitäneen viikonpäästä lauantaina käydä se tuolta kaupasta hakemassa. Alle laitetaan suoraan eteen pirellin corsa ja taakse diablo ja tietenkin moto vanteet 320mm jarrulevyillä. Tosin nappulat otettiin myös mukaan jos tulee tarvetta eksyä pois asfaltti teiltä *

    Onkos kellään tietoa mistä mahtaisi löytyä hyvää huolto/korjaus opasta tuohon laitteeseen?

    EDIT: muisti palaa pätkittäin joten hieman speckejä muutettu



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  10. #10
    Tuota..minkäs hintainen tuosta pärrästä tulee smotovanteiden kanssa? Ainakin käsittääkseni sitä myydään myös smotovarusteiden kera. Ja sitten vielä, millaset huoltovälit tossa on?

    Bikeworld ei (yllättäen) ilmoita netissä hintoja ko pärrälle.

    Tekis niiin sikana mieli vaihtaa jammu tollaseen, sais vähän niinkuin kaks kärpäst yhellä iskulla - mehtä ja katuvehkeen.
    Suurin miinus tietty että tolla ei matkaa tehdä pätkääkään, ellei omaa tosiaan teräspersettä * Mietinnässä ollu myös tuo 690:nen mutta sillä nyt ei sitten taas paljoo mettä/crossiradalla jaksa vedellä...
    04 Buell xb12s

  11. #11
    Lainaa (Inkku @ Touko. 16 2008,17:39) kirjoitti
    Tuota..minkäs hintainen tuosta pärrästä tulee smotovanteiden kanssa? Ainakin käsittääkseni sitä myydään myös smotovarusteiden kera. Ja sitten vielä, millaset huoltovälit tossa on?
    Jos en ihan päin seiniä muista niin hinta perus EXC-R:lle on jotain 11500 euroa ja hinta elää aika paljon sen mukaan mitä siihen tahtoo mukaan. Ainakin nuo nappula renkaat vanteineen olisi kelvannut vaihdossa noihin moto vanteisiin ja renkaisiin mut halusin ne pitää itse. Sitten putkihan on noin tonnin tikki ja slipari jossain 500 nurkilla. Ei ole tarkkaa muistikuvaa mitä ne yksilö hinnat oli kun pakettina ostin koko paskan. Itselle paras paketti hinta tuli KoneJönneiltä Joensuusta että kannatti kauempaakin hakea.

    EXC-R on vissiin ollut taas ihan hitti tuote sillä ilmeisesti tehtaalta niitä ei enään tälle vuodelle saa...

    Ja huolloista ei ole oikein hajuja mutta tiheät ne varmasti on
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  12. #12
    Lainaa (Vonikka @ Touko. 16 2008,18:20) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Touko. 16 2008,17:39) kirjoitti
    Tuota..minkäs hintainen tuosta pärrästä tulee smotovanteiden kanssa? Ainakin käsittääkseni sitä myydään myös smotovarusteiden kera. Ja sitten vielä, millaset huoltovälit tossa on?
    Jos en ihan päin seiniä muista niin hinta perus EXC-R:lle on jotain 11500 euroa ja hinta elää aika paljon sen mukaan mitä siihen tahtoo mukaan. Ainakin nuo nappula renkaat vanteineen olisi kelvannut vaihdossa noihin moto vanteisiin ja renkaisiin mut halusin ne pitää itse. Sitten putkihan on noin tonnin tikki ja slipari jossain 500 nurkilla. Ei ole tarkkaa muistikuvaa mitä ne yksilö hinnat oli kun pakettina ostin koko paskan. Itselle paras paketti hinta tuli KoneJönneiltä Joensuusta että kannatti kauempaakin hakea.

    EXC-R on vissiin ollut taas ihan hitti tuote sillä ilmeisesti tehtaalta niitä ei enään tälle vuodelle saa...

    Ja huolloista ei ole oikein hajuja mutta tiheät ne varmasti on *
    Joo ei kyllä haluan myös ne nappularenkaat pitää, se vähän oli pointtikin. Vai ei tehtaalta enään saa...perskile.

    Näyttäs konejönneiltä vissiin vielä löytyvän, ei ainakaan mitään mainintaa ole sivuilla.

    Täytyypä maanantaina soitella ja kysellä hintapolitiikkaa ja mitä antais jammusta vaihdossa.

    Kiitos infosta!
    04 Buell xb12s

  13. #13
    Onko isoa eroa 525 EXC 07:aan? Mulla on itellä SMR450 07 myös, joka on tautisen paljon parempi jääradalla ja kelkkaurilla ym. kuin 525. Kevyt ajaa, kääntyy, tuntuma, kaikki on paremmin ja tehoa silti melkein saman verran. Rungon geometria on varmaan aika lailla erilainen, alusta ei niin isoa eroa tee?
    Olisi kiva vertailla 530/525, mutta omasta mielestä nuo uudemmat on mennyt vähän rumempaan suuntaan.
    Halusin tuon vanhemman myös varman tekniikan takia, vaikka onpa niissä kuulemma ollut kampiakseliongelmia.
    Off topic, uudet KTM:ät 690 Supermoto ja RC8 ovat aivan hirveitä, edes BMW ei tee niin rumia pyöriä.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  14. #14
    Onko kellään tietoa mihin hintaluokkaan kotari vakuutusyhtiöissä menee vai pitääkö alkaa itse vertailu kierros? Tällä hetkellä Gikseri vakuutettuna tuonne Turvaan ratavakuutuksen vuoksi mutta mites nuo hinnat näiden motojen kanssa menee?
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  15. #15
    Itellä kanssa vakuutus Turvassa ja liikenne+kasko 30/70 bonareilla + muilla eduilla 650 erkkiä vuodessa.

    Pyörä on sigun 690 SMC.
  16. #16
    Mitä vittua, ei löydy hienompia ku uudet kotarit

    Asiaan. 530:Ssä on itellä täyskaskolla ja rahotusturvalla ja kaikkineen 450e vuodessa Pohjolassa
    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05
  17. #17
    Tul KoneJönneiltä sähkäriä että kaik on männeet ja että vasta elokuussa tulee lisää ja ne ovat sitten jo vuosimallin -09 vekottimia. Eli hinta tuskin on sitten perusvessana se 11 ja rapiat *

    Jäi sitten mun osalta koko juttu...
    04 Buell xb12s

  18. #18
    Lainaa (Inkku @ Touko. 20 2008,09:43) kirjoitti
    Tul KoneJönneiltä sähkäriä että kaik on männeet ja että vasta elokuussa tulee lisää ja ne ovat sitten jo vuosimallin -09 vekottimia. Eli hinta tuskin on sitten perusvessana se 11 ja rapiat *
    Muistelinkin että tuo minun oli kai niiden viimeinen mistä tein kaupat.. Ja ovh hinta tänä vuonna oli tuo 11450e...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  19. #19
    Lainaa (Vonikka @ Touko. 20 2008,12:00) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Touko. 20 2008,09:43) kirjoitti
    Tul KoneJönneiltä sähkäriä että kaik on männeet ja että vasta elokuussa tulee lisää ja ne ovat sitten jo vuosimallin -09 vekottimia. Eli hinta tuskin on sitten perusvessana se 11 ja rapiat *
    Muistelinkin että tuo minun oli kai niiden viimeinen mistä tein kaupat.. Ja ovh hinta tänä vuonna oli tuo 11450e...
    Taas sain lisää infoa.

    09 malliin ei kuulemma ole tullut muutoksia vrt 08 malliin ja hinta on kuulemma pikkuisen(?) nousussa.
    04 Buell xb12s

  20. #20
    Onkos kukaan saanut nopeusmittaria '08 mallista säädettyä? Ohjeiden mukaan koitin eilen ja kun otin edestä katsoen vasemmalta liittimen mihin tulee 3 johtoa ja sen jälkeen meniin mode tilaan niin silti en saanut WS lukemaa muutettua siltikään..

    EDIT: Eli ei ois kannattanut lukea noin tarkkaan noita ohjeita sillä johto olikin erillisenä siellä muiden johtojen alla eikä suinkaa siinä rivissä missä ne muut oli. Saa sitä siitä koittaa ottaa sitä vasemman puoleisinta



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  21. #21
    No niin... Nyt on sitten 3h keretty ajamaan ja järkytys iski kun venoja aloin tarkistamaan.

    Imupuolen välys pitäs olla 0.10-0.15 ja olivat 0.06 ja 0.07.
    pakopuolen välys pitäs olla 0.12-0.17 ja olivat 0.09

    Eli toivon mukaan tuo ei ole ihan joka kertainen ongelma vaan eka säädön jälkeen muuta kuin huolettomia kilometrejä..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  22. #22
    Juu samoin mulla oli reilusti alle nuo välykset.
    Säädön jälkeen ei oo juuri mihinkään muuttunut. Seuraavaks 60h huolto. Pistän tänne paljon on välykset muuttunu.
    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05
  23. #23
    Lainaa (Revittäjä @ Kesä. 14 2008,14:17) kirjoitti
    Juu samoin mulla oli reilusti alle nuo välykset.
    Säädön jälkeen ei oo juuri mihinkään muuttunut. Seuraavaks 60h huolto. Pistän tänne paljon on välykset muuttunu.
    Missä huolloissa olet käyttänyt? Ohjekirjan mukaan kaikissa jotta takuu säilyy?
  24. #24
    Lainaa (Janne82 @ Kesä. 16 2008,21:57) kirjoitti
    Lainaa (Revittäjä @ Kesä. 14 2008,14:17) kirjoitti
    Juu samoin mulla oli reilusti alle nuo välykset.
    Säädön jälkeen ei oo juuri mihinkään muuttunut. Seuraavaks 60h huolto. Pistän tänne paljon on välykset muuttunu.
    Missä huolloissa olet käyttänyt? Ohjekirjan mukaan kaikissa jotta takuu säilyy?
    Minä olen huoltanut itse tuon 3h:n huollon ja tarkoitus oli huoltaa noi 15h huollotkin ihan itte. Männän vaihto on sitten sellainen jota en lähe oikein koittamaankaan.
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  25. #25
    Missä huollossa? Mikä takuu? onko näihin semmosiakin
    Itse kaikki vaan.
    Ei sitä mäntää ihan siinä 90h kohalla oo tarvis vaihtaa. KTM vaan pistäny varmistuksen varmistuksen varmistuksen, ettei varmasti leivo tai mitään.
    Nii ny 60h kohalla katoin venttiilit. Viimeks katoin siinä 15h kohalla. Pakopuolella oli tippunu 0.17->0.14 ja imupuolella 0.15-> 0.13
    Komeesti ajelee viä tonne 90h asti ainakin.
    - Cagiva Freccia C12R -89
    - Cagiva Planet -01
    - Honda CB 600 F Hornet -00
    - KTM 530 EXC-R SM -08
    - Yamaha MT-01 -05
  26. #26
    Totta kai tieliikenne mopossa takuu on? Ei miulla oo "varaa" niissä huoloissa käyttää mutta olishan se hyvä tietää jos jotakin leviää miten tehdas tulee vastaan.
  27. #27
    Lainaa (Janne82 @ Kesä. 17 2008,20:43) kirjoitti
    Totta kai tieliikenne mopossa takuu on? Ei miulla oo "varaa" niissä huoloissa käyttää mutta olishan se hyvä tietää jos jotakin leviää miten tehdas tulee vastaan.
    Onhan siinä takuu mutta se takuu on sama kuin kilvettömän version eli aika suppea...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  28. #28
    Takuu nyt on vähän niin ja näin, kyseessä on kilpalaite ainakin kun kuristukset poistettu. Virhevastuun nojalla voi vaatia jälleenmyyjää korjaamaan materiaaliviat jne. Jos kone laukee niin tietysti syy pitää ensin selvittää yhteisymmärryksessä. Ne on vaikeita sanoa voiko aiheutua esim väärinkäytöstä (vaikka lämmityskäytön puute tai keittäminen), väärä öljymäärä, vaarät venavälykset tai kuuluko normaaliin kulumiseen.. Puhdas katuajokin on luultavasti jälleenmyyjän mielestä vähän rajatapaus kun moottori suuniteltu endurokäyttöön. Aina kannatta yritää neuvotella jos jotain sattuu.

    Kuuleman mukaan ovat korjanneet muutamia kytkinvikoja (kuumenee) ja ainakin jenkesissä jotain vaihteistovikoja ja tiivisteitä. Varmasti auttaa neuvottelussa jos on edes alkuun merkkihuolettu tai edes paperilla omat huollot ja välykset yms.

    Omassa on tähän asti enskakäytössä menny sama määrä tunteja ajmiseen ja huoltamiseen (kaikki huollot, korjaukset, pesut, alustasäädöt, varusteasennukset yms mukana).
  29. #29
    Lainaa (Vonikka @ Touko. 16 2008,17:16) kirjoitti
    No niin, nyt on ostettu uusi 530EXC-R acran putkella tuolle kilo gikserille kaveriksi ja pitäneen viikonpäästä lauantaina käydä se tuolta kaupasta hakemassa. Alle laitetaan suoraan eteen pirellin corsa ja taakse diablo ja tietenkin moto vanteet 320mm jarrulevyillä. Tosin nappulat otettiin myös mukaan jos tulee tarvetta eksyä pois asfaltti teiltä *

    Onkos kellään tietoa mistä mahtaisi löytyä hyvää huolto/korjaus opasta tuohon laitteeseen?

    EDIT: muisti palaa pätkittäin joten hieman speckejä muutettu
    Voit ostaa service manuaalin CD:n samasta kaupasta, josta ostit moottoripyöränkin.



  30.  
  31. #30
    Nyt on ensimmäinen viikonloppu takana jolloin tuli ajettua enduroa tuolla pyörällä ja huh huuh.. On se käsittämättömän hauskaa hommaa paahtaa pitkin metsiköitä, kinttupolkuja, soita jne... Täytyy sanoa että tämä mies jäi kyllä siihen hommaan koukkuun. Pitäs varmaan hommata vielä toinen niin ei tarttis vaihdella vanteita ihan koko aikaa motoista enduroon ja takaisin...

    Mutta tuon pyörän voima.. Mahtava tunne kun vääntää metsässä kaasua niin aina mennään pitkä kurakaari perässä. Huvittavan näköistä vain varmaan kun tämmöinen kohtuu kokematon endurokuski vetää asfaltti tekniikalla kädet suorassa pyörän viedessä kuskia *



    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen