Tämmönen siitä sitten:
jos kukaan ei ole koskaan nähnyt, vinkkaan toki.
Täytyy sanoa, että ei nuo olosuhteet - 7 astetta ja tihkukeli, märät ja kylmät asvaltit, neulasia ja lehtiä ja savea teillä - enää ihan samaa hohtoa luo kuin kesäkelit, ja ilman kahvanlämppäreitä ei tulis hommasta mitään, joten hyvin luonto hiljalleen valmistaa siihen luopumiseen talvikaudeksi..
Muokk: sijainti: http://goo.gl/maps/35wUT
(huhuh, kiitoks dizzylle, saatiin rasti pois hyisestä sadekarkkilasta, kolmatta päivää siellä sitten sataa vaikka ei täällä ainakaan ole juuri sadellut, harmaasta huolimatta.No, googlekuvan mukaan onneksi Karkkilassakin joskus aurinkoista.)
Viimeksi muokannut: pxu; 26.09.2012 klo 21:26. Syy: sijainti:
...
Jos huomenna ei sada, niin käyn hakemassa iltapäivällä.
Syksyn vika kuva, ellei joku nälkäsempi ehdi ensin.
?
Emmää tuomas tosissani..Oikeesti toivon että ens keväänä joku Super-Tuutti syöksähtää pelastamaan tilanteen kun olen taas valinnut jo aiemmin olleen kohteen. Ja saatanpa itse vastineeksi tunnistaa jonkun vihtiläisen ladon tai maitolaiturin!
Pääasiahan on se ajaminen ja jahdin kannalta se että kohteet vaihtuu!
...
Eiku pääasia on karsee kilpa-ajo ja muille kuvajahtaajille hillitön vi***ilu![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
aha, hillitöntä kilpa-ajoa nyt sitte pojjaat kun iltapäiväkin on jo pitkällä eikä Smistikistä ole vielä kuulunu.![]()
Eihän siellä ainakaan kovasti suorastaan sada, että sinne vaan.
Voi nyt kuvitella mihkä suuntaan lähdin edelliseltä rastilta alkuun, varsinkin kun keli ei ollut kesäinen.
Pömpeli sijaitsee suht lähellä Kanta-Hämeen rajaa, Pilpala on jo Hämettä.... Suo-jotain luki siinä vieressä olevassa tienviitassa.
...
ou nou nyt tonttu kohti Pilpalaa ja Porintien kautta! Minuutit ei nyt auta, kun olen ladannut nuo kuvat vasta kotoa. Ainakin puol tuntia väliä siis kuvien otolla!! Sortsit..
...
Noo, toivottavasti tontun kiukku lientyy ajellessa.
Jos antamani vihjeet ei riitä paikan löytämiseen ja tunnistamiseen niin vihjeitä voi pyytää lisää.
Ja ensi vuodeksi voi toki sääntöihin laittaa että jokaisella jahtaajalla pitää olla käytössään vähintään ipad viimeistä mallia ja tarpeeksi laajalla kaistaliittymällä että kuva saadaan sivulle enintään minuutissa sen otosta? Toistaiseksi semmoista sääntöä ei kai ole joka määrittelisi tuon aikavälin, joten laitan mosukännylläni kuvan paikan päältä jos se lähtee, jos ei lähde ja varsinkin kun lisäksi tihuttaa vettä, niin lataan sen kotoa. Sillä välin joku muu on toki ehtinyt sen tehdä, mutta ei sekään minusta niin vaarallista ole. Joskus siis kuvien välillä oleva aikaväli on lisävinkki, joskus ei. Näillä säännöillä.
...
Eipä tässä mistään kiukusta kyse ole, en vaan viitti ajella tässä sateessa noille nurkille uudestaan. Oli meinaa helkutinluikasta.
Ite kyllä pyrin kohteliaasti ilmaisemaan jos uuden kuvan olen poiminut jo matkalla kohteeseen, ettei porukat harhautuisi väärille vihjeille kuvien välisen ajan perusteella.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
En lähtenyt kun työmatka jo tuotti tuskaa. Paleli ja tuli vettä
Alkaa kelit olla ohi, jokohan sitä irrottas akun...
?
Juu minun vika etten huomannut sanoa että kuva on ladattu kotoa.
Koskaan en (toistaiseksi) ole ottanut uutta kuvaa matkalla kohteeseen vaan aina sen jälkeen, kuten nytkin. Kerran mietin asiaa (kun katselin otettuja kuvia ja sitä mihin suuntaan mopo oli kuvissa "matkalla") ja totesin että säännöt sallii sen mutta periaatteesta itse tykkään että on kivempaa jos ne otetaan "oikeassa järjestyksessä".
Ja edelleen uskon että tuo pömpeli löytyy annetuilla vinkeillä kyllä. Smistikhän sen taisi tunnistaa jo kuvastakin... Harmi vaan jos siellä päin tosiaan sataa.
Joojoo "cut the crap".. ja asiaan. Joku päivä sade vielä taukoo ja joku urhea sen poimii, uskon.![]()
...
![]()
Vai on viimeisin Karkkilan kauniilla mailla. Olenhan minä tuostakin siis ajanut. Seuraavan kerran olen noille main menossa marraskuun lopulla. Toivottavasti joku hakee ennen sitä. Vanhasta muistista Karkkilassa mopokelit huononivat jo tuossa marraskuun alussa. Sen jälkeen toivottavasti rastit enempi etelässä.
Sataa sataa ropisee...
![]()
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Ja uusi
![]()
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Myydäänköhän tuolla vielä legendaarista Ahtisaarta??
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Viimeksi muokannut: Aarra; 27.09.2012 klo 22:31.
Tuleeko uus pian?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Viimeksi muokannut: Aarra; 27.09.2012 klo 22:29.
(45.) Kodin Rytkönen
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Kauppakeskus Grani, Parkkipaikka katolla...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
LadyLine-jumppakeskus, Alko ja S-market Postin parkkipaikalla Kauppakeskus Granin "sisäpihalla".
http://goo.gl/maps/WfO8k
Saavuin paikalle acdc:n ladatessa kuvaa. Imgur-anteroidisovelluksen ansiosta sain kuvan ladattua alta aikayksikön törkeästi nenänsä edestä![]()
Viimeksi muokannut: Miikam; 27.09.2012 klo 18:00.
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
Letkeästi ajeltiin syksyisiä teitä ... tiedätte kyllä mihin suuntaan.
![]()
Viimeksi muokannut: Miikam; 27.09.2012 klo 18:00.
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
ettei vaan olis adcd:n pandiitti toisessa, uudessakin kuvassa.
Täss jo kuvittelemme, kuinka hän lähti ekasta suuttuneena, suorastaan raivopäänä seuraamaan miikamia ja koitti uudenkin kuvan paikalla latailla kuvaa siitäkin ihan vaan kiusaks, vaan ei, ei ehtinyt!Täytynee opetella talven aikana käyttään tuota imguuria.
![]()
...
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi