Sivu: 12 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1074:sta
  1. #331
    Olitko se sinä jollain valkoisella motolla? (KTM?), joka heilutti sireeniä pään päällä Kuikantiellä tänään 16.24. Ajelin siinä naama mittarissa kiinni 10 km ja ihmettelin, että missä ratsia, mutta polizei olikin meikäläisen etupuolella.

    Tänks, oletettavasti jonkinmoinen puhuttelu vältettiin tällä
    Kawasaki Zx6R -01

    Taatusti motoristiystävällinen leirintäalue: Camping Nyyssänniemi
  2. #332
    Tuli orggimorot tänään tumman punamustalta hajabussilta missä oli saman värinen iridium? leksi. About 3? aikaan, olikos se ennen launeen prismaa, olit tulossa renkomäen suunnalta.. Vaihdeltiin kahteen erään päivän mittaan morotukset. Toiset morotukset tais olla mytäjäisten kohdalla, sillan holleilla.
    Olitko se sinä ?
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
  3. #333
    Morot tuli Keilaniemessä klo 8 aikaan. Musta pyörä tais olla, kattelin parkkiksen suuntaan ja oli vähä jäässä morottelee jos ihmettelit hidasta reaktiota
    2010 Triumph Street Triple R > 2007 BMW K1200R > 2012 Triumph Speed Triple
  4. #334
    Sinäkö se ajelit sormi pystyssä eilen iltasella Luhalahden tienoolla? Tulin sua vastaan keltaisella Buellilla mustaharmaan HD:n perässä. Vähän oli tällä tytöllä näpit puuduksissa joten en ole varma ehdinkö saada orggimoron aikaiseksi niin että näit.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
  5. #335
    ...joka äsken otit aurinkoa vaasantiellä sijaitsevalla Shellin kylmäasemalla pari kilometriä Porista Noormarkkuun päin, pyöränäsi Ducatin 1098/1198? Komialta näytti ja keli suosi
    Viimeksi muokannut: Mariini; 08.06.2012 klo 15:52. Syy: Fix
    -06 Ducati 999s
  6. #336
    morotus pongattu nokialla, kolmikulman abc:ltä vähän poriin päin.

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  7. #337
    Hopeanharmaa Blackbird(?) tänään puolenpäivän tienoilla Turussa Tammispaltantiellä.
    Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
  8. #338
    Useampia sormimoroja bongattu tänään Siuntion ja Virkkalan välillä parisen (?) tuntia sitten. Yritin jotain sohia takaisinkin... vaihtelevalla menestyksellä.
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  9. #339
    Holtsuko se tuli vastaan tänään ysin jälkeen sinisellä hirrrrmulla Jäken St1:sen nurkilla Oli sitten jämäkkä morotus.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  10. #340
    Olitko se sinä joka räjäytti gixxerin takarenkaan lahti-nastola välillä? hurjan näköistä menoa, ite olisin kyllä sen
    Pamauksen jälkeen pysähtynyt jo katsomaan, viimeistään siinä kun takapää vipattaa ;)
  11. #341
    Olitteko te perjantaina se pariskunta punaisissa ilta-ajelulla pitkin Uudenkyläntietä Rajamäellä? Käännyin hetken mielijohteesta samasta risteyksestä peräänne arvellen että teillä on kuitenkin tiedossa hyvä mutkapätkä, ja hyvä pätkähän sieltä löytyi. En ollutkaan tuollapäin aiemmin ajellut.
    Too weird to live, too rare to die.
    Honda CBR 600RR 2009
    Honda CBR 1000RR 2010
  12. #342
    Näin sormen nousevan Nokialla Harjuniityn kohdalla Hopean värisen matkapyörän kuljettajalta jolla oli repsikka mukana.

    Itse ajelin vastaan Nokian suuntaan musta-keltaisella sepolla. Saatoin hämmennyksessäni morottaa sormella tahi kahdella, kun nyt olen vähän niin kuin uusi tällä alalla
    Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.

    Honda VTR 1000f FireStorm -98 "näpertelyprojekti"
    Ex. Honda CBR 600 f -99
  13. #343
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Suomalaisten porukka Tarttossa lauantaina kello 11.00 jotkä lähditten ilmeisesti hotelli Dorpatin parkkitiloista(?) "maan alta" siitä linja-autopaseman vierestä. Oli gessua ja kustomia ja FIN-rekkarikilpiä.
  14. #344
    Eilen 9.6 about neljän pyörän letka päivällä (13.00-15.00) tuli vastaan 69 tiellä, ajoitte konnevedeltä hirvaskangasta päin. Orggilaisia? Itse sinisellä hornetilla, ja kaveri perässä mustalla naku gixulla.
  15. #345
    Sormimoro bongattu Kouvola - Lahti tiellä tänään noin pari tuntia sitten. Oltiin emännän kanssa ilta-ajelulla, ja sormimoikkaukseeni vastasi komealla morotuksella ilmeisesti foorumisti
    Rok rok
  16. #346
    Tänään kolmen(about?) maissa Lahden sataman holleilla, Niemenkadulla oranssi Hajabussi morotti sormella, sormimoro tuli täältä myös.
    Itse ajelen avatarin Z:lla

    Olitko se sinä ?
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
  17. #347
    Tänään about viiden aikoihin välillä Korso-Nikkilä bongattu reipas sormimorotus. Ensimmäinen varma havainto meikäläiselle, vaikka kortti ja pyörä on kuitenkin ollut kesästä 2008. Vasta-aurinko vähän vaikeutti pyörän tunnistusta, mutta joku tumma matkapyörä (FJR?) sivulaukuilla. Itsellä alla tuo avatarissa näkyvä gixxeri.
    CBR 600 F -93 -> Busa vm. 2000 -> GSX-R 1000 K4 -> Daytona 675 -07 -> Fireblade -08 -> Busa -08 -> GSX-R 1000 K6
  18. #348
    Lainaa TeGGe kirjoitti Katso viesti
    Tänään kolmen(about?) maissa Lahden sataman holleilla, Niemenkadulla oranssi Hajabussi morotti sormella, sormimoro tuli täältä myös.
    Itse ajelen avatarin Z:lla

    Olitko se sinä ?
    Mähän siellä köröttelin.

    Selkee oli sun morotus.


    .
    OrMu 331 kmh (gen2 1340cc)

    BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
    &
    100 m/s CLUB FINLAND (lainamopolla)
  19. #349
    Lainaa babblo kirjoitti Katso viesti
    Sormimoro bongattu Kouvola - Lahti tiellä tänään noin pari tuntia sitten. Oltiin emännän kanssa ilta-ajelulla, ja sormimoikkaukseeni vastasi komealla morotuksella ilmeisesti foorumisti
    Jos vastaantulijalla oli Buell, niin se saatoin olla minä. Kellonaika täsmää ja sormea heiluttelin taajaan... Muutaman sormimoron ainakin olin näkevinäni välillä Ruokolahti - Karkkila...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  20. #350
    Lainaa Tachometer kirjoitti Katso viesti
    Jos vastaantulijalla oli Buell, niin se saatoin olla minä. Kellonaika täsmää ja sormea heiluttelin taajaan... Muutaman sormimoron ainakin olin näkevinäni välillä Ruokolahti - Karkkila...
    Pyörää en tunnistanu.. Itse olin Kouvolan suuntaan menossa, ja siinä pato- / siltasysteemin kohdalla just ennen Kouvolaa bongattu Lahteenpäin ajeleva foorumisti sormi pystyssä 90 asteen kulmassa kuten kuuluukin
    Rok rok
  21. #351
    Lainaa babblo kirjoitti Katso viesti
    sormi pystyssä 90 asteen kulmassa kuten kuuluukin
    Tässä esimerkkimorotus.Tai tässä oma versioni

    Koko käsi on heitetty sivulle, syyttävä sormi morottaa.
    Itse käsitin 90 asteen kulmasi, että taitoskulma tapahtuu kyynärvarren kohdalta ja sieltä sormi pystyyn..
    Eli ei taivasta kohden sitä sormea, vaan niin että se osoittaa melkeimpä moottoripyöräilijää. Syyttävästi.
    Sanokaa jos olen väärässä / ymmärsin 90 asteen kulmasi väärin.

    Peace&Love - TeGGe
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
  22. #352
    Lainaa NMu kirjoitti Katso viesti
    Tänään about viiden aikoihin välillä Korso-Nikkilä bongattu reipas sormimorotus. Ensimmäinen varma havainto meikäläiselle, vaikka kortti ja pyörä on kuitenkin ollut kesästä 2008. Vasta-aurinko vähän vaikeutti pyörän tunnistusta, mutta joku tumma matkapyörä (FJR?) sivulaukuilla. Itsellä alla tuo avatarissa näkyvä gixxeri.
    Saatoinpa hyvinkin olla minä.. Nuihin aikoihin siellä pörräsin
    Exät
    Suzuki GSX 1250 FA -10
    Suxuki GSX-R1000 K3
  23. #353
    Olitko se sinä taulapäiden taulapää, joka oli päästä hengestään hetki sitten Pirkkalan Rajasalmensillan kohdalla?!

    Olimme vaihtamassa vasemmalle kaistalle ja kuollutkulma tarkistettiin kyllä, silloin sinua ei näkynyt vielä, joten sinulla oli vauhtia REILUSTI yli rajoituksen. Taisit käydä muutaman sentin päässä aidasta, onneksi saimme väistettyä. Koska tämä läheltä piti-tilanne ei selvästi vielä riittänyt sinulle, teit kuningas ratkaisun ja ylitit 2 kaistaa rekan ja auton välistä pujotellen rampille.


    Toivon todella, että saat säilytettyä henkesi ajokauden loppuun asti...
  24. #354
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Suomalaisten porukka Tarttossa lauantaina kello 11.00 jotkä lähditten ilmeisesti hotelli Dorpatin parkkitiloista(?) "maan alta" siitä linja-autopaseman vierestä. Oli gessua ja kustomia ja FIN-rekkarikilpiä.
    eiköhän tässä ollut kyse tästä...

    http://peterpanbike.fi/Tours/Minsk/01Minsk.htm
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  25. #355
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    eiköhän tässä ollut kyse tästä...

    http://peterpanbike.fi/Tours/Minsk/01Minsk.htm
    Jaa, olisiko... Ei käyny kateeks, itte menin leuhkasti bussilla nääs.
  26. #356
    Lainaa TeGGe kirjoitti Katso viesti
    Tässä esimerkkimorotus.Tai tässä oma versioni

    Koko käsi on heitetty sivulle, syyttävä sormi morottaa.
    Itse käsitin 90 asteen kulmasi, että taitoskulma tapahtuu kyynärvarren kohdalta ja sieltä sormi pystyyn..
    Eli ei taivasta kohden sitä sormea, vaan niin että se osoittaa melkeimpä moottoripyöräilijää. Syyttävästi.
    Sanokaa jos olen väärässä / ymmärsin 90 asteen kulmasi väärin.

    Peace&Love - TeGGe
    Tällälailla se tapahtui: http://uppaa.net/show/003/moro.gif

    Eli oikea morotus on siis käsi suorana osoittaa vastaantulijaa niinkuin itse "vahingossa" tein oikein?
    Viimeksi muokannut: babblo; 12.06.2012 klo 00:45.
    Rok rok
  27. #357
    Lainaa kiivi3 kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset pakukuskille, joka avasit oven ja huusit valoista (mun osittain spilatessa) puolisen tuntia sitten Tuuskin valoissa Stadin päässä.. suhteellisen pieni mutta oleelllinen "henkivakuutus", että näkyisi edes vähän paremmin liikenteessä.
    (Normaalisti valot aina päällä, mutta huollossa/korjauksessa näköjään otetu pois)
    Ollos hyvä! Kun itsekin tota splittailua harrastan ja kyylin autoillessa peileihin niin oli pakko kun katoin että mikäs pena sieltä tulee pimeenä välistä. Vähän tosin mietin että mahdoitko säikähtää...
  28. #358
    Lainaa babblo kirjoitti Katso viesti
    Tällälailla se tapahtui: http://uppaa.net/show/003/moro.gif

    Eli oikea morotus on siis käsi suorana osoittaa vastaantulijaa niinkuin itse "vahingossa" tein oikein?
    Monia tällätavalla olevia morotuksia on vastaan tullut, vähän aina kyseenalaistaen, että olikohan tuo nyt orggimoro vai ei..
    Itse olen näin käsittänyt, että morotus tapahtuu suorana sivulle olevalla kädellä ja sormi stondiksessa sivulle myös. Tai, osoittelet vastaantulevaa syyttävästi. En tiedä onko tästä olemassa "virallista" versiota, mutta edelliseen viestiin laitoin pari linkkiä, missä on kuvia mitkä viittaavat "viralliseen" oikeaoppiseen org morotukseen.
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
  29. #359
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Holtsuko se tuli vastaan tänään ysin jälkeen sinisellä hirrrrmulla Jäken St1:sen nurkilla Oli sitten jämäkkä morotus.
    No kuule pari päivää aiemmin poikkesin Kessalle pyttärille ja kaveria moikkaan. Eli en ollunna mä.
    Mut olikko se sä, kun tulit tänäehtoona (ma) tossa Jäpen Tebarin liikennevaloissa vastaan. Mä huiskuttelin tosin autosta!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  30.  
  31. #360
    Lainaa TeGGe kirjoitti Katso viesti
    Monia tällätavalla olevia morotuksia on vastaan tullut, vähän aina kyseenalaistaen, että olikohan tuo nyt orggimoro vai ei..
    Itse olen näin käsittänyt, että morotus tapahtuu suorana sivulle olevalla kädellä ja sormi stondiksessa sivulle myös. Tai, osoittelet vastaantulevaa syyttävästi. En tiedä onko tästä olemassa "virallista" versiota, mutta edelliseen viestiin laitoin pari linkkiä, missä on kuvia mitkä viittaavat "viralliseen" oikeaoppiseen org morotukseen.
    Itse moikkaan välillä osoittelevasti, välillä sivulle osoittaen ja välillä sormi taivasta kohden kuten tuossa piirroksessa. Ei kai se nyt niin tarkkaa ole, yhteisenä tekijänä kuitenkin etusormen sohiminen...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
Sivu: 12 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen