Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Onko kenelläkään kokemuksia Letec-motorsista ? risut ja ruusut kyseisestä firmasta.
    Ite oon ollu tyytyväinen. Kahta pyörää tulee huollatettua markolla. Ystävällinen palvelu ja muutenki homma tuntuu pelaavan.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Täältä kanssa plussaa letecille.
    On helppoa asioida ja homma pelaa justiin niin kun on sovittukin. Ja jos remontin. Aikana paljastuu jotain murheita niin tuolta osataan ottaa yhteyttä ja ehdottaa että mitäs tehdään, eikä puuhata ominpäin tai jätetä tekemättä.

-kirjoitusvirheistä syytän lumiaa-
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

Z750S -05 ---->

Yamaha R6 -04/05
    Kaverin mukana kävin, ja todella positiivinen kuva jäi
    Hajapusanisti
    Joo itsekkin tullut käytettyä huollossa. Homma ei mennyt ekalla kertaa putkeen ja pyörä jätti välille.. Hieman vi***ti mutta asia hoidettiin kuntoon ja uusinta käynti oli maksuton.

Eihän aina kaikki voi mennä putkeen mutta hienosti paikkasi asian!
    Se maksaa kuka nauttii!

Suzuki GSF 1250A -08 Exät:KTM 950 SM -06, KTM 990 SD -07, Suzuki GSF 1200S Bandit -06, Yamaha XJR 1300 -03, Suzuki GSX 750 -01
    12000 km takuuhuollosta ei tullut mitään tuoteselostusta mitä siihen sisältyy
    eikä mitään vastausta ole Leteciltä tullut kyselystä huolimatta.
    eli maksoinko työveloituksen venttilien säädöstä ja öljynvaihdosta ?????
    öljyt oli laitettu sieltä vaikka nimenomaan oli sopimus että asiakkaan öljy tankkilaukusta
    http://murakumo.sakura.ne.jp/sblo_fi.../nc700x_21.jpg
    jota asentaja ei löytänyt
    kieltämättä sanoin ettei ketjuista ja rengaspaineista tarvitse heidän huolehtia
    pyörää hakiessa kun öljyjä alettiin vaihtamaan oikeiksi, huomasin että jalkatapit ovat putoamaisillaan
    pyörää oli kyllä koeajettu useampi kilometri että se siittä yleistarkastelun tasosta ja kiristelystä

elikkäs onko nykyisin niin että asiakkaalla on oltava riittävä asiantuntemus laitteestaan että hän osaa tarkastaa mitä merkkihuollossa tehdään
    alkaa ottamaan pattiin tämä nykyaikainen palvelun taso
    yli 800 euroa olen maksanut tänä kesänä kolmesta korjaustyöstä joista kaksi on tehty autoille tosin mutta jokaisessa tapauksessa asentaja ei ole laittanut edes irroittamiaan osia kaikkia takaisin kiinni.

Voi hyvää päivää sentään .
    Triumph Tiger 800 XRX

Lainaa Oula kirjoitti Katso viesti
    12000 km takuuhuollosta ei tullut mitään tuoteselostusta mitä siihen sisältyy
    eikä mitään vastausta ole Leteciltä tullut kyselystä huolimatta.
    eli maksoinko työveloituksen venttilien säädöstä ja öljynvaihdosta ?????
    öljyt oli laitettu sieltä vaikka nimenomaan oli sopimus että asiakkaan öljy tankkilaukusta
    http://murakumo.sakura.ne.jp/sblo_fi.../nc700x_21.jpg
    jota asentaja ei löytänyt
    pyörää hakiessa kun öljyjä alettiin vaihtamaan oikeiksi, huomasin että jalkatapit ovat putoamaisillaan
    pyörää oli kyllä koeajettu useampi kilometri että se siittä yleistarkastelun tasosta ja kiristelystä

elikkäs onko nykyisin niin että asiakkaalla on oltava riittävä asiantuntemus laitteestaan että hän osaa tarkastaa mitä merkkihuollossa tehdään
    alkaa ottamaan pattiin tämä nykyaikainen palvelun taso
    yli 800 euroa olen maksanut tänä kesänä kolmesta korjaustyöstä joista kaksi on tehty autoille tosin mutta jokaisessa tapauksessa asentaja ei ole laittanut edes irroittamiaan osia kaikkia takaisin kiinni.

Voi hyvää päivää sentään .
    Ei oo ihan nappiin menny sulla... 😞 Itse ollu ihan tyytyväinen ko. talon toimintaan, mitä ny viimehuollon jälkeen vähä sivukatteet väärin paikoillaan ja muutama pikku naarmu jännitteensäätimessä (tankki irroitettu), mutta aika pienillä oon päässy. Ensihuollossa oli jääny öljyproppu löysälle ja pyöriny resonannssin takia pari kierrosta auki ja teki jo tippaa kierteeseen. Olis voinu käydä huonostikkin jos olis ajaessa tippunu. No onneks oon tarkka laitteistani ja tarkistan aina huollon jälkeen kaikki paikat😉. Ihmisiähän tässä vaan ollaan ja virheitä sattuu meille kaikille. Jatkanen silti edelleen siellä asiakkaana, kun on melko rajallinen tämän alueen huoltojen määrä.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10

Osaat itse katsoa, että ketjut mukana ja renkaat ei ole alaosastaan tyhjät?

Ihan itse kiristänyt, kun vaihdoit köykäisiin tuuninkeihin, vai irrotettu "ison" huollon tieltä?

Halvalla saanut kolme huoltoa!

Voi hyvää päivää sentään
    Mä oon kyseisssä firmassa asioinut yli kuusi vuotta ja ei oo kuin positiivista sanottavaa. Osaavaa ja ammattitaitosta porukkaa. Ite oon huollattanu siellä moottorikelkkoja, moottoripyöriä ja mönkkäreitä ja kaikki on toiminu niinkuin pitääkin, ja hinta taso on edullinen. Ja noin 40 kaveria / tuttua on myös asioineet letecillä ja kaikki ovat olleet enemmän kuin tyytyväisiä palveluun ja hintoihin. Ite en tosiaan muualla käytäkkään pyöriä huollossa kuin letecillä vaikka täällä sjoella noita liikkeitä on moniakin. Letecillä tietää mitä pyörälle tehdään eikä anneta valohoitoa niinkuin muutamissa sjoella olevissa liikkeissä on käynyt. Suosittelen Letec motorsia
    MP: Yamaha MT-O9 SP 2023
  10.  
    Halvalla saanut kolme huoltoa!

Voi hyvää päivää sentään[/QUOTE]

halvalla huonoa työtä
    Triumph Tiger 800 XRX