Sivu: 18 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1276:sta
    Katosko se kulutusseuranta homma joka oli etusivulla pois vai enkö vaan löydä?
    Fillari
    Chat ei julkaise viestejä
    ---------------------------
    Kawasaki ZX-6R -00
    ---------------------------
    Lainaa terowave kirjoitti Katso viesti
    Katosko se kulutusseuranta homma joka oli etusivulla pois vai enkö vaan löydä?
    Kulutustiedoista olen kysynyt jo tammikuussa, mutta kun se viesti ei enää hakemallakaan löydy.
    Aloitetaan vaan kaikki ketju kulutuksesta niin eiköhän se sinne sitten tule aikas pian.

edit

Näköjään ekat viestit on tuolla tammikuun alussa, eli ei mihinkään hävinneet.
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
    Selaimena Chrome; linkit vanhan foorumin ketjuihin eivät toimi, tilatuista viestiketjuista ei tule ilmoa gmailiin (tuli aikaisemmin).
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.

Kauppa antaa maksamisen jälkeen kuittauksen, jossa tämä linkki on rikki: "Voit tarkastella tilaustasi jälkikäteenkin oman profiilisi tiedoista. "

Linkki alkaa näin: http://http//www.moottoripyora....
    Olenko vaan sokea vai eikö kaupassa näe kuinka paljon tuotteita on jäljellä? Kun ei kaikkia ratapäiviä osta kerralla, niin välillä olisi kiva seurata paljonko jäljellä ettei lopu ennen kuin tekee ostopäätöksen.
    xxx
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Streethawk kirjoitti Katso viesti
    Olenko vaan sokea vai eikö kaupassa näe kuinka paljon tuotteita on jäljellä? Kun ei kaikkia ratapäiviä osta kerralla, niin välillä olisi kiva seurata paljonko jäljellä ettei lopu ennen kuin tekee ostopäätöksen.
    Ainakin allekirjoittaneelle kauppa kertoo jäljellä olevien tuotteiden määrän siinä yhteenvedossa joka näkyy kun painaa "osta tuotteet". Varastosaldo näkyy kohdassa "Stock: ". Tuotteita selatessa varastosaldo ei näy.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Lainaa Juutana kirjoitti Katso viesti
    Ainakin allekirjoittaneelle kauppa kertoo jäljellä olevien tuotteiden määrän siinä yhteenvedossa joka näkyy kun painaa "osta tuotteet". Varastosaldo näkyy kohdassa "Stock: ". Tuotteita selatessa varastosaldo ei näy.
    Niinpä näköjään näkyy, kiitti vinkistä. Voisihan sen tietty näyttää heti siinä tuotteen kohdallakin.
    xxx
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Olenko se vain minä, vai onko muilla hieman tahmeaa tuo uusimpien viestien päivittyminen. Juuri kirjoitin elämääkin tärkeämpää asiaa, ja ei näy minulla uusissa viesteissä (vai onko tämä tarkoitus, että oma viesti ei ketjua nosta ylös omalla näytöllä)?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tietääkseni viivettä ei ole, mutta kaikkien osioiden viestit ei tohon listaan tule (esim. paskis).
    1000
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Olenko se vain minä, vai onko muilla hieman tahmeaa tuo uusimpien viestien päivittyminen. Juuri kirjoitin elämääkin tärkeämpää asiaa, ja ei näy minulla uusissa viesteissä (vai onko tämä tarkoitus, että oma viesti ei ketjua nosta ylös omalla näytöllä)?
    Itse olen huomannut että ne ketjut jotka olet lukenut häviävät tuosta uusimmat viestit listasta, eli se listaa uusimmat lukemattomat ketjut. Etusivun uudet viestit listassa taas näkyy uusimmat kirjoitetut viestit, kuten myös keskustelualueen oikeassa reunassa olevassa listauksessa.
    -nomen est omen-
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Itse olen huomannut että ne ketjut jotka olet lukenut häviävät tuosta uusimmat viestit listasta, eli se listaa uusimmat lukemattomat ketjut. Etusivun uudet viestit listassa taas näkyy uusimmat kirjoitetut viestit, kuten myös keskustelualueen oikeassa reunassa olevassa listauksessa.
    Voipi olla muuten näin. En ole kyllä ihan varma, onko tämä ominaisuus positiivinen... Tällä teorialla tämä ei näy uusimpien listassa minulla.

Muoks: joo, ei näkynyt uusimpien viestien listalla, mutta näkyi keskustelun etusivulla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Ja chatti senkun loistaa toimimattomuudellaan.... Hyvin futaa ja on ajan tasalla Onnittelen ylläpitäjiä onnistuneesta ohjelmiston muutoksesta???
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
    Lainaa C1-200 kirjoitti Katso viesti
    Pieni kauneusvirhe:

<< Tuo "Paikkakunta" oikeassa reunassa ei tulekaan omasta profiilista vaan jostain muualta.

Minä muutin äskettäin Mäntsälään ja korjasin osoitteeni oikeaksi omaan profiiliini, mutta edelleen tuo haukkuu minua nastolalaiseksi.
    Onkos tähän jo tullut jokin korjaus tai ohje? Vai hylkiikö .org vain yksinkertaisesti Mäntsälää? Näppäilin tuossa aikani, enkä saanut mitään aikaiseksi haulla.
    Prum piu...ja jarrussa ohi.
    Yleisasetuksissa tms. ei anna vaihtaa aikavyöhykettä Lontoosta Helsinkiin, ja viestit näkyvät nyt -3h leimalla.

Edit. tämänkin viestin näyttää kirjoitetun 7.55 vaikka kellossa on kyllä 10.55.
    Fillari
    Ei pysty tallentamaan salasanaa ja käyttäjätunnusta chromella!?!?

Tein juuri ostoksia liki 700€ edestä.
    Pari henkeä Gotlantiin ja pari henkeä toukokuussa ratapäivälle.
    - Nickiä (tai osallistujien nimiä) ei missään vaiheessa kysytty. Mistä näette kenen matkat tai ratapäivät on maksettu?
    (eli kun yksi maksaa useamman jäsenen ostokset)
    - Ostokset pitäisi kuulemma näkyä jossain profiiliosiossa. Missä?
    - Ainoa saamani palaute oli meili jossa mainittiin ostosteni loppusumma ja tilaukseni ID. Mikä ID, mistä voin tarkistaa?

Meniköhän homma ihan halutulla ja luotettavalla tavalla?

Korjaan: Löytyi tilaukset profiilista ("Hei Goofy S > tilaukset"). Mutta edelleen Nickien syöttäminen mietityttää...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Tein juuri ostoksia liki 700€ edestä.
    Pari henkeä Gotlantiin ja pari henkeä toukokuussa ratapäivälle.
    - Nickiä (tai osallistujien nimiä) ei missään vaiheessa kysytty. Mistä näette kenen matkat tai ratapäivät on maksettu?
    (eli kun yksi maksaa useamman jäsenen ostokset)
    - Ostokset pitäisi kuulemma näkyä jossain profiiliosiossa. Missä?
    - Ainoa saamani palaute oli meili jossa mainittiin ostosteni loppusumma ja tilaukseni ID. Mikä ID, mistä voin tarkistaa?

Meniköhän homma ihan halutulla ja luotettavalla tavalla?

Korjaan: Löytyi tilaukset profiilista ("Hei Goofy S > tilaukset"). Mutta edelleen Nickien syöttäminen mietityttää...
    Kauppa ja foorumisofta juttelee keskenään, jolloin meille jää talteen sinun tietosi. Meidän listoilla näkyy, että olet ostanut kaksi paikkaa. Käytännössä meillä on kyllä aika hyvä aavistus kenelle se toinen lippu on menossa... Tuntemattomammissa tapauksissakaan tämä ei ainakaan vielä ole juurikaan ongelmia aiheuttanut.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa RoRo kirjoitti Katso viesti
    Ei pysty tallentamaan salasanaa ja käyttäjätunnusta chromella!?!?
    Mulla oli kans ton kanssa jotain ongelmaa, mutta ilmeisesti salasana päivittyy jonkin verran viiveellä, koska yön yli nukuttua uusi salasana(joka ei toiminut illalla) toimi ilman ongelmia.
    Superbike #7
    Tänks, yritetään vielä kerran. Koko ajan pientä käyttöä hankaloittavaa feelua, turhauttaa välillä...

Muoks:
    Onnistui! Vanhaa salasanaa ei ollut talletettujen tai älä tallenna -listalla mutta nyt kun vaihtoi niin kaikki ok. Outoa. Hakeudunko lääkärin vastaanotolle vai auttaako ysimillinen burana paremmin?

Kun klikkaa haun uusimmat viestit, niin sivunumerot alareunassa eivät edelleenkään ole laatikoissa, kuten ylhäällä.
    Kun yritän muokata profilkiani niin antaa ilmoituksen:

HUPS! SIVUA EI LÖYTYNYT! (ERROR 404)
    Hups! Sivua ei löytynyt! (Virhe 404)
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Lainaa Kelju kirjoitti Katso viesti
    Kun yritän muokata profilkiani niin antaa ilmoituksen:

HUPS! SIVUA EI LÖYTYNYT! (ERROR 404)
    Hups! Sivua ei löytynyt! (Virhe 404)
    Kirjaudu sisään.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Kirjaudu sisään.

Olen niin sisällä kun vaan voi.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Lainaa Juutana kirjoitti Katso viesti
    Kauppa ja foorumisofta juttelee keskenään, jolloin meille jää talteen sinun tietosi. Meidän listoilla näkyy, että olet ostanut kaksi paikkaa. Käytännössä meillä on kyllä aika hyvä aavistus kenelle se toinen lippu on menossa... Tuntemattomammissa tapauksissakaan tämä ei ainakaan vielä ole juurikaan ongelmia aiheuttanut.
    Ai me tehdäänkin tutunkauppaa.
    Ei meillä sit ole ongelmaa.
    Kiitän!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Lainaa Kelju kirjoitti Katso viesti
    Olen niin sisällä kun vaan voi.
    Kun tuo Eero tulee, siitä ylhäältä kirjaudu uudestaan sisään.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa sjobbe kirjoitti Katso viesti
    Aika usein kun klikkaa sivua auki tulee "page could not be displayed".
    Eli apachen (tai mitä käytättekään) conffi ei ole optimaalinen kun sessioita ei riitä kaikille.

sama vika chromella ja ie:llä.

-tuomas-
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
    Kun yritin ostaa ratapäiviä, tuli valitus "Virhe luotaessa maksua Suomen verkkomaksuihin" yhä uudestaan, IE:llä ja Firefoxilla, ponnahdusikkunoilla ja ilman. Liekö foorumisoftasta, mutta osannut muuallekaan itkeä..
    RC8R
    Super Duke (Se vanha)
    "ylös" nappula ei tunnu aina toimivan firefoxissa liekö omasta vai foorumin päästä kiinni
    KooTeeÄm
  30.  
    Lainaa Rum kirjoitti Katso viesti
    Kun yritin ostaa ratapäiviä, tuli valitus "Virhe luotaessa maksua Suomen verkkomaksuihin" yhä uudestaan, IE:llä ja Firefoxilla, ponnahdusikkunoilla ja ilman. Liekö foorumisoftasta, mutta osannut muuallekaan itkeä..
    Onko tätä tutkittu? Yks kaveri valitteli samaa kun koitti ratapäivään ostaa lippua, jäsenyyden kuulemma kuitenkin sai maksettua.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
Sivu: 18 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen