Veikkaisin syyn olevan se, että eri näytöt toistavat värit kovastikin eri tavalla, ja huonompilaatuisissa näytöissä ääripäät menevät aiemmin tukkoon kuin parempilaatuisissa näytöissä. Mikä graafikon kalibroidulla ja koko sRGB-avaruuden näyttävällä hipohipo-näytöllä näyttää hyvälle voi taviksen pilipalinäytöllä näyttää aika lattealle.
1000
Mun täytyy kanssa liittyä tähän luettavuusvalittajien kiltaan. Fontti saisi olla väljempi ja värit vähän rauhallisempia. Ottaa silmiin niin paljon, että pakko lopettaa lukeminen jo parin minuutin jälkeen.
Jos Mac-käyttäjiä häikäisee, niin koittakaa ctrl+alt+cmd+8...Paluu takaisin samalla yhdistelmällä.
Aikansa kutakin...
Jonkin verran ongelmia, melko vaikea on tätä sivustoa käyttää. Mikähän vikana?
Hyvin usein käy niin että etusivulla olen kirjautuneena, usein vielä keskustelun 1. sivullakin (uusimmat viestit).
Mutta, yrittäessäni vaihtaa sivua (esim. 1>2) ilmestyy herja "hakusi ei tuottanut tulosta tms." jolloin koko keskustelujen seuraaminen loppuu siihen. Samalla sivusto ei enää tunnista kirjautumistani ja homma tyssää siihen.
Keskusteluun osallistuminen ei yleensä onnistu sillä ollaan tilanteessa "et ole kirjautunut... et ole kirjautunut..."
Nyt kävi tuuri, pääsin kommentoimaan.
Vanhan version kanssa ei ollut ikinä mitään ongelmia.
Toimiiko tämä muilla ongelmitta?
Mikä avuksi?
nimim. Osasinkohan selittää?
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Kuvat osiossa ongelma.
Foorumisofta muuttaa ladatut kuvat väkisin samankokoisiksi, esim. neliön muotoinen kuva muuttuu suorakulmaiseksi.
Ongelman siitä tekee se, että softa ei lisää tyhjää ympärille, vaan raakasti leikkelee dataa pois kuvasta.
Laitoin esimerkkikuvia näytille. Kuvat --> sekalaiset --> Ropaaja http://www.moottoripyora.org/kuvat/detail/124/880
Sorsa_4.jpg on alunperin 640x637 kokoinen, eli melkein neliö.
xs2-1.jpg on alunperin 400x576 kokoinen, eli pystysuuntainen kuva.
Foorumisofta leikkeli molemmista kuvista dataa pois ylä ja alapuolelta tehden niistä 620x440 kokoisia.
Semmosta kivaa..![]()
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
Missä mahtaa olla viestien "poista" ja "muokkaa" näppylät.. vai onko ne vaan mun Firefoxista palaneet pois?
Jaa, ne taitaa ollakin poissa vaan tuolla etusivun uutisten kommenteista.. Tossahan ne näkyy nyt olevan...
Viimeksi muokannut: Italowestern; 10.01.2012 klo 21:42.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
viestiä voi näköjään muokata ja otsikollekin löytyy kenttä.
Otsikon muutos ei vaan tule voimaan.
Samoin viestiä ei voi poistaa tai en löydä oikeaa namiskuukkelia.
Mikähän mahtaa tökkiä kun ei kännykällä(Nokia c6-3) pääse ollenkaan enään orgin sivulle? Tulee virhe ilmoitus ja sivu ei aukea...
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Ja osoite varmasti oikein?
http://www.moottoripyora.org/
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Jaa'a, mulla se on tuossa:
Leikepöytä01.jpg
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Viimeksi muokannut: pienisopoapina; 11.01.2012 klo 09:24.
Värit on ihan järkyttävät. Tuleeko foorumiin siis muutama itse valittava "skini", joista mieleisen värin voi valita? Omien asetusten räpeltämiseen ja latailuun ei ole mahdollisuutta.
Toinen juttu; Jo luetut viestit/viestiketjut pulpahtavat lukemattomiksi silloin tällöin. Eli johonkin ketjuun on esimerkiksi kirjoitettu viimeksi 6.1, olen sen lukenut ja viesti ketju ei ole enää ollut korostettuna, eli uutena. Sitten kun käyn myöhemmin avaamassa alueen, on tämä ketju taas olevinaan lukematta..?
Joo, ja kun vastaa viestiin, niin heittää pihalle sen jälkeen. Pitää kirjautua uudelleen.
Viimeksi muokannut: TunturiTT; 11.01.2012 klo 10:09. Syy: lisätietoa
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
En tiedä onko vika vai ominaisuus, mutta etusivun "uusimmat ketjut" ja "uusimmat viestit" -kohtien viereiset nappulat, joista pääsee keskusteluun, voisi mun mielestä avata ne uusimmat viestit ja uusimmat ketjut. Nyt ne avaa keskustelun ihan normaalisti.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Suzuki GSX-R1100 & Yamaha XS650
(exät Honda VFR 800 V-Tec, Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)