Miten voi peruuttaa jonkin ketjun ilmoitukset?
Suzuki M1500 Intruder
Vuodesta 1998 Jyväskylä
Hallintapaneelista
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
VIRHEVIESTI
Warning: htmlspecialchars(): Invalid multibyte sequence in argument funktiossa check_plain() (rivi 1543 tiedostossa /var/www/html/includes/bootstrap.inc).
Warning: htmlspecialchars(): Invalid multibyte sequence in argument funktiossa check_plain() (rivi 1543 tiedostossa /var/www/html/includes/bootstrap.inc).
Tuommoista herjailee juurikin nyt etusivulla.
Mullahan on tuo kauppa niin että se ei toimi (jää valkoiseen ruutuun) kun jäi ratapäiväostokset jumiin silloin kun ne keväällä tuli myyniin.
Nyt, varmaan just noiden kaikkien päivitysten takia, tulee kuitenkin virheilmoitus, mikä on jo tietty hyvä juttu verrattuna blankkoon valkoiseen sivuun. Virheilmoitus on punaisessa laatikossa ja siinä lukee näin (vaikka tää varmaan jo onkin tiedossa):
VIRHE
EntityMetadataWrapperException: Unable to get the data property commerce_total as the parent data structure is not set. funktiossa EntityStructureWrapper->getPropertyValue() (rivi 442 tiedostossa /var/www/html/sites/all/modules/contrib/entity/includes/entity.wrapper.inc).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Etusivulla näkyy Uusien viestien ja Uutisten välissä viesti:
Selaimena Firefox 38.0.1
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Hidasta on ja sivusto jämähtää. Tökkiikö mainokset latauksia?
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Itse olen huomannut hidastelua sen jälkeen kun alkoi mainokset toimimaan![]()
Viimeksi muokannut: Salmon; 27.06.2015 klo 14:07.
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Ainakaan mulle ei tällä hetkellä näy mainoksia lainkaan vaikka esto-ohjelmia ei ole käytössä, mutta foorumi on kyllä käyttökelvottoman hidas.
Edit: sivunlataukset kiinteällä netillä 15-30sek luokkaa...![]()
Mulla toimii ihan hyvin ja normaalisti
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Erittäin hidasta...
Laitoin viestiä ylläpidosta vastaavalle.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Hidastelu johtuu mainosten hidastelusta. Tää on ollut tätä koko sen aikaa kun nykyinen lafka on noita hoidellut.
1000
Adblockin kanssa sivusto toimii varsin nopeasti. :-)
https://reissu.org
Etusivulla taas pitkästä aikaa tuo punainen laatikko jossa tutut tekstit :
"Warning: htmlspecialchars(): Invalid multibyte sequence in argument funktiossa check_plain() (rivi 1543 tiedostossa /var/www/html/includes/bootstrap.inc)"
Viimeyönä (joskus oikeiden ihmisten nukkuma-aikaan), jäi sivu jumiin kun menin "KAUPPA" sivulle.
Esiin tuli vain iso mainos ja selaimen (IE) alalaidassa näkyi doupleklikin pitkä linkki, mitä selain yritti ladata epätoivoisesti siinä onnistumatta.
Myöskään sitä lataamista ei pystynyt keskeyttämään, eli mistään ei tapahtunut mitään.
Ainut mikä auttoi, oli, että sammutti selaimen kokonaan.
Tämän jälkeen uusintayritys, mutta nyt ei sivulle enään päässyt ollenkaan (sivuston aloitussivukaan ei auennut).
Nyt päivällä pääsi taas sivustolle sisään...
En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.
Kawasaki GTR 1400
Yamaha FZ1-S => myyty
Yamaha FZ6-S => myyty
Honda CL70 => myyty
MS Edge selaimella, jos klikkaa linkkiä tuossa etusivulla niin ei usein avaa sitä suoraan eikä refreshillä tapahdu mitään, vaan joutuu selain ikkunassa menemään otsikkoriville, painamaan enter ja sen jälkeen refreshillä hakee sivun.
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Jaaha, kauppa on kieltäytynyt jo pari viikkoa toimimasta . Ilmoittaa vain ymmärtävänsä pyynnöt mutta kieltäytyy noudattamasta toivetta . Jäsenyyden jatkaminen on joskus sitten niin vaikeaa !!![]()
Ultrafast KTM machine .
En ole maksava jäsen, mutta kerron silti kokemuksenijos siitä on jotain hyötyä
Mulla on jatkunut pitkään tuo sivuston lataus, mutta kun on ladannut sen, niin sitten toimii ok..
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Olen ihan samaa mieltä, että tämä Edge on vähän vaiheessa vielä selaimena, mutta tuntuu kevyemmältä selaimelta kuin vanhempi IE. Välissä hidastelee myös ihme paikoissa mm. Twitterissä kun koittaa kirjoittaa kommentteja ja muutamalla muulla sivuilla. Mutta eiköhän se ole kuitenkin parasta saada toimimaan näillä yleisimmillä selaimilla mitä ihmiset käyttää (Chrome, Firefox, IE, Safari, Opera ja Edge), niin ei kenenkään loppukäyttäjän tarvitse lähteä selainta vaihtelemaan![]()
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Toi Otsikko?
Uuden sivuston ongelmista raportointi!
Ennustajako täs pitää olla. Nythän tää sivusto jo aikas vanha on ja kaikkien mielestä epätoimiva.
Jos uudenvuoden toiveena olisi että 2016 olisi se aika kun käännämme sivua ja näemme uuden sivuston meitä palvelevan.
Paljon jaksamista sivuston rakentajille, kättenne jälkeä täällä kovasti jo odotellaan.
Hallitusaktiivi,EVP
Honda CBR1000F 1991
Toyota Celica 1990
Chat ei toimi mulla millään selaimella![]()
Honda VFR 800FI ´98
Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Munamankeli kaurapuuromoottorilla
Ex. Suzuki GSF650SA -07
Kuvapeli 2019 seurantaexcel
Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss