Mikäs foorumin kelloa vaivaa? Joku siirtänyt talviajan väärään suuntaan parituntia?
Näkyy uusia viestejä jotka on kirjoitettu tasan kaksi tuntia tulevaisuudessa? Edit: Mukaanlukien tämä…
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Muuta aikavyöhyke profiilissasi kerran
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Kokeillaan…
…No nyt näyttää olevan ainakin tässä viestissä aika oikein!![]()
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Mulla ei auta aikavyöhykkeen muutos foorumin kelloon. Kaksi tuntia tulevaisuudessa täällä ollaan vaikka miten muuttelee
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Pitää kerran muuttaa vääräksi, tallentaa.
Sitten muuttaa Helsinki takaisin ja tallentaa. Hyvin toimii.
Ei auta ei, olen kokeillut tuota jo useamman kerran
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Joo tää on oikeasti aikas veikeetä. Olen tänään kolmella eri koneella foorumia selannut ja vain yksi niistä näyttää ajat oikein..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mä olen kokeillut kolmella eri koneella, puhelimella ja padilla. Kaikki on kaks tuntia tulevaisuudessa![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Ihan sama mihin aikavyöhykkeeseen siirtyy, silti foorumin kello pysyy samassa ajassa eli 2h edellää oikeaa aikaa
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Mulla ei toimi Oman Tittelin muuttaminen...
Mutta odotellaan uutta foorumia. Vai oliko siinäkin sama moottori?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
http://www.moottoripyora.org/user/me/edit
Hyvin toimii.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ei toimi. Kaikkea on kokeiltu paitsi noitarumpua!
Mulla lukee siellä omissa tiedoissa (eli /user/me/edit -osoitteessa) tittelin kohdalla
se sana minkä siihen haluaisin, mutta täällä foorumilla se ei näy.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Taitaa Kossulla ja Nyssellä olla Pemarit, ku kaiken pitäisi toimia ku napista painaa.
Ostaisitte italopyörän ni ymmärtäisitte, että sitä voi olla onnellinen ku edes jostain napista jotain tapahtuu.
<p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Viimeksi muokannut: ts18056; 22.12.2014 klo 18:25.
GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750
How far can you travel when you're six feet underground?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
En tiedä onko tästä jo ollut puhetta, mutta jos olen pidempään käyttämättä sivua (vaikka pitkän viikonlopun yli) niin seuraavalla kerralla kirjautuessa uusista viesteistä näkyy lukemattomana vain pari päivää vanhat ja esim. 3-4 päivää sitten kirjoitetut näkyvät luettuina, vaikken ole niitä lukenut tai tuolloin foorumilla käynyt. Tuli taas mieleen tämä ongelma pääsiäisenä kun taisin olla viime torstaina viimeksi foorumilla ja nyt tiistaina. Silti näytti, että lukettamattomia viestejä oli vain tullut välillä su-ti.
Tuo on säädettävä parametri ja koskee kaikkia käyttäjiä ja kaikkia osioita. Lyhyt arvo on parempi usein sivuilla poikkeaville ja pitkä arvo harvemmin poikkeaville. Sopiva kompromissi on sitten jotain, tällä hetkellä arvo on muistaakseni 2 vrk.
1000
No tuo selittää paljon. Ja toisaalta pistää ihmettelemään, että miten tätä foorumia on tarkoitus käyttää... Siis ymmärsinkö oikein, että jos olen vaikka viikon reissussa lukematta foorumia, niin minulla ei ole mitään järjellistä tapaa selata niitä viestejä, jotka on kirjoitettu muulloin kuin viimeisen kahden päivän aikana? Ei ole todellista, eihän? Minä kun ihan luulin, että nuo yksittäisen alueen tai koko foorumin luetuksi merkitsemiset ovat niitä varten keitä ei kiinnosta lukea koko viestimassaa... En kyllä ihan heti allekirjoita, että viestien merkkautuminen itsestään luetuksi olisi kenenkään etu.
Ps. Onko tuota aikaa lyhennetty jossain kohtaa, kun en muista että tätä samaa ilmiötä olisi tullut eteen aiempina talvina?
Siis tuon saa kai muutettua omista asetuksista. Hallintapaneeli -> Yleisasetukset
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Ai… mä luulin että "Kuinka vanhat viestiketjut näytetään oletuksena:" -asetus tarkoittais tota.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Tuo tarkoittaa sitä että vain asetuksen rajoissa olevat viestiketjut näkyy ylipäätään.
1000
Onko tuolla mitään suorituskyky tms. konkreettisia ongelmia jos se lukemattomien viestien päiväarvo on pidempi?
En usko että olisi. Kyse on vain siitä keitä joku asetus palvelee parhaiten.
1000