Sivu: 26 / 29:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162425262728 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 851:sta
    PäänYlläpitäjä tonttuj:n avatar
    Liittyi May 2010
    Tuusula
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Medi kirjoitti Katso viesti
    Eipä toimi täällä kotonakaan, uusin FireFox käytössä.
    Mikä versio?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    "Today is my favourite day" RoRo:n avatar
    Liittyi Jul 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa RoRo kirjoitti Katso viesti
    Välillä futaa ja välillä ei, vaikka en koske hakupreferansseihin.

Ikäänkuin itsestään tyhjentää "hakuluokat" kentän kun poistuu hausta. Kun vetelee täpit kaikkiin niin alkaa tuloksia tulla.
    Nyt taas toimii ihan normisti ilman mitään kikkailuja, kunhan kirjauduin ja laitoin jotain pitempää hakuun. Ei tässä toimimattomuudessa tunnu olevan mitään yhteistä nimittäjää. Joskus toimii ja joskus ei.
    www.facebook.com/jukka.huolman

Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Petri12r:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2003
    Kampen, Helsingfors
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa RoRo kirjoitti Katso viesti
    Ei tässä toimimattomuudessa tunnu olevan mitään yhteistä nimittäjää. Joskus toimii ja joskus ei.
    Pitäis kaataa sinne hakukoneen moottoriin vähän Delvacia, niin johan alkais toimimaan.
    ©
    Eipä toimi täällä kotonakaan, uusin FireFox käytössä.
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Mikä versio?
    ...

13.0.1
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
    "Today is my favourite day" RoRo:n avatar
    Liittyi Jul 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Pitäis kaataa sinne hakukoneen moottoriin vähän Delvacia, niin johan alkais toimimaan.
    Tai omaan kurkkuun jotain pitkän tauon jälkeen, jos vaikka oikeat ongelmat suurenisivat siihen mittakaavaan ettei haun tökkiminen haittaa yhtään
    www.facebook.com/jukka.huolman

Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen

FF 9.0.1
    Onhan selaimessa JavaScript päällä? Ilman sitä ei chatti toimi.

Tools -> Options -> Content -> Enable JavaScript
    1000
    Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen

FF 9.0.1
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Onhan selaimessa JavaScript päällä? Ilman sitä ei chatti toimi.

Tools -> Options -> Content -> Enable JavaScript
    On päällä. Kokeiltu FF 9.0.1, FF 13.0.1 ja IE8.0.6001 eikä toimi millään näistä. Onkohan mun käyttäjätunnus jotenki solmussa?
    Liittyi May 2010
    Tuusula
    MotOrg ry jäsen
    On päällä. Kokeiltu FF 9.0.1, FF 13.0.1 ja IE8.0.6001 eikä toimi millään näistä. Onkohan mun käyttäjätunnus jotenki solmussa?
    Kokeiles CTRL+SHIT+P namiskaa paineskelemalla onko sinulla mahdollisesti jokin yksityinen selaustila päällä huomaamatta?
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Kokeiles CTRL+SHIT+P namiskaa paineskelemalla onko sinulla mahdollisesti jokin yksityinen selaustila päällä huomaamatta?
    Ei ollu sekään.
    kun kirjoittaa hiemankaan pitempää viestiä tai yv:tä, niin se kirjoitusosa haluaa hypätä koko ajan ylemmäs kuin missä itse tuleva teksti on eli se alarivi. ärsyttävä, jos yrittää korjata kirjoitusvirheitä jne ja tutkii tekstiä, ni just ku saa tekstin kohdalle niin koko teksti hyppääkin sinne alkuunpäin jonkin verran.

sitten jos kursoria siirtää koko ajan ja liikuttaa niin silloin pysyy paikoillaan teksti, mutta nopeana pitää olla että ehtii tehdä muutokset..

onko tuo tekstin näkyvä osa jotain 15-20 riviä, sen alle kun mennään niin hyppiminen alkaa.. ainaki mulla.
    '07 XX ja '09 GSA

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

2 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Petri12r:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jun 2003
    Kampen, Helsingfors
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kun kirjoittaa hiemankaan pitempää viestiä tai yv:tä, niin se kirjoitusosa haluaa hypätä koko ajan ylemmäs kuin missä itse tuleva teksti on eli se alarivi. ärsyttävä, jos yrittää korjata kirjoitusvirheitä jne ja tutkii tekstiä, ni just ku saa tekstin kohdalle niin koko teksti hyppääkin sinne alkuunpäin jonkin verran.

sitten jos kursoria siirtää koko ajan ja liikuttaa niin silloin pysyy paikoillaan teksti, mutta nopeana pitää olla että ehtii tehdä muutokset..

onko tuo tekstin näkyvä osa jotain 15-20 riviä, sen alle kun mennään niin hyppiminen alkaa.. ainaki mulla.
    En löytänyt virhettä ainakaan Firefoxillla. Firefoxissa voit kirjoitusruutuasi suurentaa oikeasta alakulmasta, joten saat kirjoitusruudun vaikka kuinka suureksi. Hyppääminen saatta johtua automaattisesta viestin talletuksesta, joka on tämän softan hieno ominaisuus.

Helpottaa meitä löytämään vikoja, kun kerrot mitä seltainta ja käyttöjärkkää käytät.
    ©
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Hyvinkin pitkälti luettavuuden vuoksi. Tekstipalstan sopivasta leveydestä vallitsee jonkinlainen konsensus, että sen pitäisi olla suunnilleen 12 sanaa tai korkeintaan 50...75 merkkiä. Meillä leveys on 15...20 sanaa ja vähän reilu 100 merkkiä, mutta lievä ylileveys ei tunnu olevan juurikaan haitaksi.
    Oikeesti oliko se ny sitten rikki kun piti mennä korjaamaan???
    Mä roikun kokolailla usein eräällä amerikanpalstalla joka oikeasti on luettavuudeltaan ja selkeydeltään ylivoimainen vrt tämä räpistys, miksi pitää "korjata" asioita mitkä eivät ole rikki? Kuvia ei pysty zoomaamaan skaalauksen menemättä vituiksi ja ei tää luettavuus ole yhtään parempi kuin jos käyttäisi koko sivun leveyttä, eipä tarttisi olla ainakaan kokoajan scrollaamassa.
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    En löytänyt virhettä ainakaan Firefoxillla. Firefoxissa voit kirjoitusruutuasi suurentaa oikeasta alakulmasta, joten saat kirjoitusruudun vaikka kuinka suureksi. Hyppääminen saatta johtua automaattisesta viestin talletuksesta, joka on tämän softan hieno ominaisuus.

Helpottaa meitä löytämään vikoja, kun kerrot mitä seltainta ja käyttöjärkkää käytät.
    no ainaki tässä explorerissa ongelmana tuntuu olevan, en osaa sanoa mikä versio. mut hyvä tietää tuo foxin laajennusnappula.

näkyypäs tuo nappula toimivan tällä explorerillaki. hienoa. eihän tuollaista ole edes huomannu aiemmin..
    '07 XX ja '09 GSA

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

2 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Miksi tuntuu siltä, että viestejä merkataan luetuiksi vaikka näin ei olisi?

Jos siis luen forumia puhelimesta tapatalkilla, koneella työpaikalla ja kotona, niin tuntuu, että viestejä merkittyy luetuiksi vaikka en niitä olisi lukenutkaan.

Tapatalk näyttää vain muutaman ensimmäisen (~15kpl) viestin lukemattomana, ja sen jälkeen viestit näyttävät luetuilta. Myös listan alaspäin kelaaminen on raivostuttavaa syystä, että ohjelma lataa vain viestin kerrallaan listalle (toiminto ei ole näin muilla sivuistoilla joilla on tapatalk tuki). Ja tapatalkin otsikkotasot tuntuvat tapatalkissa olevan ihan sattuman varaisesti luettuja/lukemattomia, vaikka näin ei olisikaan.
    <p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
    Saman ongelman kanssa elän, nään chätissä viestejä kun meen sisään mutta en voi itten kirjottaa mitään
    Se siniharmaa GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet. (äänet tapettu killereillä)
    En pääse muokkaamaan profiiliani, alla oleva teksti pomppaa aina esiin:

Hups! Sivua ei löytynyt! (Error 404)
    Hups! Sivua ei löytynyt! (Virhe 404)

-mänä-
    Life is too short to leave behind.

GSF 1250 SA ABS 12(10) Black diamond

Exät: Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
    Lainaa mänä kirjoitti Katso viesti
    En pääse muokkaamaan profiiliani, alla oleva teksti pomppaa aina esiin:

Hups! Sivua ei löytynyt! (Error 404)
    Hups! Sivua ei löytynyt! (Virhe 404)

-mänä-
    Tyhjennä välimuisti selaimesta ja kirjaudu uudelleen sisään (foorumin puolella!)
    - 2011: BMW K1200S (-06) "Smurffi"
    - 2010: Honda CB1300 (-07) "Possu"
    - 2007: Suzuki GSX-1100G (-95)
    - 2005: Yamaha XJ-600 (-82)
    Pystyykö mistään enään muuttamaan paikkakunnan nimeä, joka näkyy avatarin alapuolella?
    Olen mielestäni käynyt kaikki valikot läpi, eikä missään ole kohtaa, josta tuota voisi muuttaa?
    Olisi vain mukava pitää tuokin tieto ajan tasalla.
    2012- Yamaha YZF-R1 -08 aka Rone
    2011-2012 Yamaha YZF-R125 -11 aka Ärpee
    Lainaa Maikhol kirjoitti Katso viesti
    Pystyykö mistään enään muuttamaan paikkakunnan nimeä, joka näkyy avatarin alapuolella?
    Olen mielestäni käynyt kaikki valikot läpi, eikä missään ole kohtaa, josta tuota voisi muuttaa?
    Ei tällä hetkellä!
    - 2011: BMW K1200S (-06) "Smurffi"
    - 2010: Honda CB1300 (-07) "Possu"
    - 2007: Suzuki GSX-1100G (-95)
    - 2005: Yamaha XJ-600 (-82)
    Varmaankin joku jo maininnut, mutta saisiko tuon etusivun linkit uusimmista aiheista menemään suoraan siihen viimeisimpään viestiin eikä ketjun aloitukseen kuten nyt...
    -06 Ducati 999s
    Liittyi May 2010
    Tuusula
    MotOrg ry jäsen
    CHAT-läsnäololaskuri kirjaa ilmeisesti kaikki päivän aikana namiskaa painaneet olevan läsnä koko päivän, puolen yön aikaan laskuri nollautuu.
    Kai tuon pitäisi olla reaaliaikainen tilanne tuossa laskurissa.
    Asetuksien tilatuissa ketjuissa ei näy tilatut ketjut ?)
    __________________________________________________ _______________
    "Yksi hullu kysyy enemmän kuin viisi viisasta kerkiää vastaamaan"

Yamaha XV535 1991
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    Lainaa Maikhol kirjoitti Katso viesti
    Klikkaa tuosta vasemmalta omasta nickistä ja "katso profiili", sieltä sitten locationia muokkaamaan.
    Keltainen pallukka ketjun alussa ei vie minua viimeiseen viestiin jonka olen lukenut, vaan viimeiseen viestiin joka on kirjoitettu edellisen vierailuni jälkeen. Tämä siis siinäkin tapauksessa etten ole ko. ketjua aiemmin edes lukenut.
    Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
    mikä vittu tätä paska foorumii vaivaa , 1. loggaan sisään niin herjaa et ei oikeuksia mut kuitenkin sisällä oon kuitenkin , 2 . koitan johonkin vastata niin eipä anna kirjotella sit loppuun asti vaan jää kirjotus ns. pimentoon eli ei kirjaimia ruutuun tule ... ja saa välillä F5 painella jos ei oo logattuna sisällä niin herjaa ettei yhdyntää oo tai sinnepäin jotain kun uusimpia juttui lähtee selaa esim. ja nyt välähti lisänä mieleen et jollain linkki viestissä niin minkä vitun takia ei aukase sitä vaan ilmottaa ettei oo käyttö oikeuksia *hermot aika kireenä tähän saittiin, joka pohja noteeraukset kyl vetäsee pahasti *
    filhos da puta
    Trust me - I know what I'm doing Sledgehammer81:n avatar
    Liittyi Apr 2012
    Hki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa •tomppa• kirjoitti Katso viesti
    mikä vittu tätä paska foorumii vaivaa , 1. loggaan sisään niin herjaa et ei oikeuksia mut kuitenkin sisällä oon kuitenkin , 2 . koitan johonkin vastata niin eipä anna kirjotella sit loppuun asti vaan jää kirjotus ns. pimentoon eli ei kirjaimia ruutuun tule ... ja saa välillä F5 painella jos ei oo logattuna sisällä niin herjaa ettei yhdyntää oo tai sinnepäin jotain kun uusimpia juttui lähtee selaa esim. ja nyt välähti lisänä mieleen et jollain linkki viestissä niin minkä vitun takia ei aukase sitä vaan ilmottaa ettei oo käyttö oikeuksia *hermot aika kireenä tähän saittiin, joka pohja noteeraukset kyl vetäsee pahasti *
    Suattaahan tuo olla niinkin jotta oman selaimen ja flashien päivittäminen vois auttaa. Testaappa ihan alkuun vaikka eri selaimella onko samaa ongelmaa. Pidät vaan mielessä, että jos päivität softia niin sehän on sitten asennusoluen paikka, kun kerran asennat päivityksiä. Josko se tämäkin foorumi sitten näyttäis paremmalta.
    Trust me - I know what I'm doing
    Honda Shadow VT750 C2 RC44 ACE
    huhhhuh... en oo hakua käyttänytkään tässä uudessa voorumissa muuta kuin nyt äsken ja sehän on aivan susi paska vieläkin. Kehittynyt haku, wtf...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

ZX12R
    Lainaa Sledgehammer81 kirjoitti Katso viesti
    Suattaahan tuo olla niinkin jotta oman selaimen ja flashien päivittäminen vois auttaa. Testaappa ihan alkuun vaikka eri selaimella onko samaa ongelmaa. Pidät vaan mielessä, että jos päivität softia niin sehän on sitten asennusoluen paikka, kun kerran asennat päivityksiä. Josko se tämäkin foorumi sitten näyttäis paremmalta.
    öö , uusimmat päivitykset on koneessa ja nyt tuo ongelma ainoastaan IE :ssä ku ei oo jaksanut ketulla pomppia mut sama juttu ie luurissa ja tää ainoa foorumi missä hermot menee muitten toimii ja tää tuntuu vaan paskempaan menevän vaik jo versio 2. jotain mut ehkä jo 4.5 toimii ku unelma UNISSAAN
    filhos da puta
    En pysty muokkaamaan omaa allekirjoitusta, herjaa jotain sähköpostiosoitteen jo olevan käytössä.

Mikä mättää?
    Nyt BMW Megamoto
    ex Yamaha FJR
    ex Kawasaki ZZR1200
    ex Suzuki SV650N
  30.  
    Lainaa RvN23 kirjoitti Katso viesti
    En pysty muokkaamaan omaa allekirjoitusta, herjaa jotain sähköpostiosoitteen jo olevan käytössä.

Mikä mättää?
    Sama juttu mullakin!
    Suzuki m1800r
Sivu: 26 / 29:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 162425262728 ... ViimeinenViimeinen