Sivu: 25 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1276:sta
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    moderaattorit@moottoripyora.org mailbox quota exceeded.
    Oikeesti hei
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jollakin modella ollut oma meiliboksi täynnä, virheilmo ei toistunut kun äsken kokeilin.
    1000
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Jollakin modella ollut oma meiliboksi täynnä, virheilmo ei toistunut kun äsken kokeilin.
    Iamalla näytti login mukaan olleen boxi jossain vaiheessa täynnä.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Menipä väärään threadiin ensin joten siirretään: yritin muokata profiilia, mutta sain herjan "Käyttäjätunnus sisältää kielletyn merkin."? Kuinkas tämän kanssa pitäisi edetä, kannattaako alkaa vaihtamaan tunnusta vaiko kuinka?
    Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen

FF 9.0.1
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
    Lainaa Medi kirjoitti Katso viesti
    Mikä tota chatia vaivaa vai oonko mä vaan liian tyhmä käyttämään sitä? Joidenkin viestit sinne näyttää menevän läpi, mutta mulla ton chat napin tai enterin painamisella ei näytä olevan muuta vaikutusta kuin kirjotuskentän tyhjentyminen

FF 9.0.1
    Päivitä selaimesi.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Haku ei taas vaihteeksi anna mitään tuloksia millään hakusanalla.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.

Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Päivitä selaimesi.
    Ei täällä töissä voi ite päivittää. Teen vaikka töitä sitten
    Lainaa RoRo kirjoitti Katso viesti
    Toimii kyllä ihan hyvin. (Fire 12.0) Missä olet kun haet? Pitää olla Keskusteluissa, että se hakee keskusteluista...
    Yamaha R1 '06
    Hakutoiminnoissa on kyllä jotain kummallisuuksia. Hakemalla esim. FJR ei saa yhtään tulosta, mutta kannattaakin lisätä loppuun tähti, siis FJR*, niin johan alkaa hakutuloksia ilmaantua.
    ©
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Toimii kyllä ihan hyvin. (Fire 12.0) Missä olet kun haet? Pitää olla Keskusteluissa, että se hakee keskusteluista...
    http://www.moottoripyora.org/keskust...earchid=291256

Välillä futaa ja välillä ei, vaikka en koske hakupreferansseihin.

Ikäänkuin itsestään tyhjentää "hakuluokat" kentän kun poistuu hausta. Kun vetelee täpit kaikkiin niin alkaa tuloksia tulla.

Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vois ittekin yrittää toistaa jotain hakuongelmaa jos vaan tietäisi, mitä pitää kirjoittaa ja mihin sekä mitä pitää olla valittuna että ongelman saa esiin.

Haku ei huomioi tällä hetkellä alle 4 merkin sanoja johtuen siitä, että viestikanta on isohko ja hakumoottori perin tehotonta sorttia. Hakumoottori on vaihtumassa parempaan jossakin vaiheessa, vaihto on kuulemma vähän isompi homma.
    1000
    Ooo koo, yritän opetella maalaamaan koko sivun että saan ongelman teille näkyviin.

FF 9.0.1
    Päivitä selaimesi.
    Eipä toimi täällä kotonakaan, uusin FireFox käytössä.
    Mikä versio?
    Välillä futaa ja välillä ei, vaikka en koske hakupreferansseihin.

Ikäänkuin itsestään tyhjentää "hakuluokat" kentän kun poistuu hausta. Kun vetelee täpit kaikkiin niin alkaa tuloksia tulla.
    Nyt taas toimii ihan normisti ilman mitään kikkailuja, kunhan kirjauduin ja laitoin jotain pitempää hakuun. Ei tässä toimimattomuudessa tunnu olevan mitään yhteistä nimittäjää. Joskus toimii ja joskus ei.

Ei tässä toimimattomuudessa tunnu olevan mitään yhteistä nimittäjää. Joskus toimii ja joskus ei.
    Pitäis kaataa sinne hakukoneen moottoriin vähän Delvacia, niin johan alkais toimimaan.
    ©
    Mikä versio?
    ...

13.0.1
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Pitäis kaataa sinne hakukoneen moottoriin vähän Delvacia, niin johan alkais toimimaan.
    Tai omaan kurkkuun jotain pitkän tauon jälkeen, jos vaikka oikeat ongelmat suurenisivat siihen mittakaavaan ettei haun tökkiminen haittaa yhtään

Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen

FF 9.0.1
    Onhan selaimessa JavaScript päällä? Ilman sitä ei chatti toimi.

Tools -> Options -> Content -> Enable JavaScript
    1000

FF 9.0.1
    Onhan selaimessa JavaScript päällä? Ilman sitä ei chatti toimi.

Tools -> Options -> Content -> Enable JavaScript
    On päällä. Kokeiltu FF 9.0.1, FF 13.0.1 ja IE8.0.6001 eikä toimi millään näistä. Onkohan mun käyttäjätunnus jotenki solmussa?
    On päällä. Kokeiltu FF 9.0.1, FF 13.0.1 ja IE8.0.6001 eikä toimi millään näistä. Onkohan mun käyttäjätunnus jotenki solmussa?
    Kokeiles CTRL+SHIT+P namiskaa paineskelemalla onko sinulla mahdollisesti jokin yksityinen selaustila päällä huomaamatta?
    Kokeiles CTRL+SHIT+P namiskaa paineskelemalla onko sinulla mahdollisesti jokin yksityinen selaustila päällä huomaamatta?
    Ei ollu sekään.
    kun kirjoittaa hiemankaan pitempää viestiä tai yv:tä, niin se kirjoitusosa haluaa hypätä koko ajan ylemmäs kuin missä itse tuleva teksti on eli se alarivi. ärsyttävä, jos yrittää korjata kirjoitusvirheitä jne ja tutkii tekstiä, ni just ku saa tekstin kohdalle niin koko teksti hyppääkin sinne alkuunpäin jonkin verran.

sitten jos kursoria siirtää koko ajan ja liikuttaa niin silloin pysyy paikoillaan teksti, mutta nopeana pitää olla että ehtii tehdä muutokset..

onko tuo tekstin näkyvä osa jotain 15-20 riviä, sen alle kun mennään niin hyppiminen alkaa.. ainaki mulla.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kun kirjoittaa hiemankaan pitempää viestiä tai yv:tä, niin se kirjoitusosa haluaa hypätä koko ajan ylemmäs kuin missä itse tuleva teksti on eli se alarivi. ärsyttävä, jos yrittää korjata kirjoitusvirheitä jne ja tutkii tekstiä, ni just ku saa tekstin kohdalle niin koko teksti hyppääkin sinne alkuunpäin jonkin verran.

sitten jos kursoria siirtää koko ajan ja liikuttaa niin silloin pysyy paikoillaan teksti, mutta nopeana pitää olla että ehtii tehdä muutokset..

onko tuo tekstin näkyvä osa jotain 15-20 riviä, sen alle kun mennään niin hyppiminen alkaa.. ainaki mulla.
    En löytänyt virhettä ainakaan Firefoxillla. Firefoxissa voit kirjoitusruutuasi suurentaa oikeasta alakulmasta, joten saat kirjoitusruudun vaikka kuinka suureksi. Hyppääminen saatta johtua automaattisesta viestin talletuksesta, joka on tämän softan hieno ominaisuus.

Helpottaa meitä löytämään vikoja, kun kerrot mitä seltainta ja käyttöjärkkää käytät.
    ©
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hyvinkin pitkälti luettavuuden vuoksi. Tekstipalstan sopivasta leveydestä vallitsee jonkinlainen konsensus, että sen pitäisi olla suunnilleen 12 sanaa tai korkeintaan 50...75 merkkiä. Meillä leveys on 15...20 sanaa ja vähän reilu 100 merkkiä, mutta lievä ylileveys ei tunnu olevan juurikaan haitaksi.
    Oikeesti oliko se ny sitten rikki kun piti mennä korjaamaan???
    Mä roikun kokolailla usein eräällä amerikanpalstalla joka oikeasti on luettavuudeltaan ja selkeydeltään ylivoimainen vrt tämä räpistys, miksi pitää "korjata" asioita mitkä eivät ole rikki? Kuvia ei pysty zoomaamaan skaalauksen menemättä vituiksi ja ei tää luettavuus ole yhtään parempi kuin jos käyttäisi koko sivun leveyttä, eipä tarttisi olla ainakaan kokoajan scrollaamassa.
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    En löytänyt virhettä ainakaan Firefoxillla. Firefoxissa voit kirjoitusruutuasi suurentaa oikeasta alakulmasta, joten saat kirjoitusruudun vaikka kuinka suureksi. Hyppääminen saatta johtua automaattisesta viestin talletuksesta, joka on tämän softan hieno ominaisuus.

Helpottaa meitä löytämään vikoja, kun kerrot mitä seltainta ja käyttöjärkkää käytät.
    no ainaki tässä explorerissa ongelmana tuntuu olevan, en osaa sanoa mikä versio. mut hyvä tietää tuo foxin laajennusnappula.

näkyypäs tuo nappula toimivan tällä explorerillaki. hienoa. eihän tuollaista ole edes huomannu aiemmin..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Miksi tuntuu siltä, että viestejä merkataan luetuiksi vaikka näin ei olisi?

Jos siis luen forumia puhelimesta tapatalkilla, koneella työpaikalla ja kotona, niin tuntuu, että viestejä merkittyy luetuiksi vaikka en niitä olisi lukenutkaan.

Tapatalk näyttää vain muutaman ensimmäisen (~15kpl) viestin lukemattomana, ja sen jälkeen viestit näyttävät luetuilta. Myös listan alaspäin kelaaminen on raivostuttavaa syystä, että ohjelma lataa vain viestin kerrallaan listalle (toiminto ei ole näin muilla sivuistoilla joilla on tapatalk tuki). Ja tapatalkin otsikkotasot tuntuvat tapatalkissa olevan ihan sattuman varaisesti luettuja/lukemattomia, vaikka näin ei olisikaan.
    <p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
  30.  
    Saman ongelman kanssa elän, nään chätissä viestejä kun meen sisään mutta en voi itten kirjottaa mitään
    Se siniharmaa (vielä) GSR-600 (2007), jossa on levee tanko ja kovat äänet sekä sheivattu perä.
Sivu: 25 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen