Sivu: 23 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1276:sta
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Pitäisi toimia, heitä keksit pois jos ei muuten lähde toimimaan.
    1000
    Nyt on mukavasti kontrastia, mutta edelleen saisi olla tiiviimpi.
    Näyttää huomattavasti paremmalta nyt.

Teemu
    .
    Oliko joku (jotkut) toivonu että linkkien väri on sama harmaa kuin muunkin tekstin??
    Mun silmä ainakin vähän karsastaa sitä ettei esim. omassa allekirjoituksessa oleva linkki
    erotu mitenkään muusta tekstistä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Oliko joku (jotkut) toivonu että linkkien väri on sama harmaa kuin muunkin tekstin??
    Mun silmä ainakin vähän karsastaa sitä ettei esim. omassa allekirjoituksessa oleva linkki
    **Yksi ehdotus vain käytäntöön** pika-apuna etä erottuisi.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Tai...

Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    **Yksi ehdotus vain käytäntöön** pika-apuna etä erottuisi.
    värien käyttö on sallittua
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Tai...

värien käyttö on sallittua
    Juu, vielä parempi selkeästi
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi toimia, heitä keksit pois jos ei muuten lähde toimimaan.
    Muistaa kirjautumisen jos suljen session mutta ei tallenna eikä tarjoudu tallentamaan salasanaa. Eli kun uloskirjaan tai sammutan koneen ja avaan niin aina näpytinäpyti...eikä ole sivusto estettynä millään tavalla...
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.

miksi mulla näkyy oikealla ylhäällä "yksityisviestit [3]"

kaikki viestit on luettu, ja niitä on inboxissa enemmän kuin 3.

olen logannut ulos ja sisään. ei muutosta.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    miksi mulla näkyy oikealla ylhäällä "yksityisviestit [3]"

kaikki viestit on luettu, ja niitä on inboxissa enemmän kuin 3.

olen logannut ulos ja sisään. ei muutosta.
    Mullakin näytti yhtä uutta viestiä. Jostakin syystä luuli joskus lähetettyä viestiä uudeksi viestiksi, eli tsekkaapa lähetetyt viestit..
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
    Keskustelu-sivun oikean palastan Uudet viestit -osio katosi päivityksen myötä kokonaan näkyvistä Nokian (E51) omassa selaimessa. Hyvii hommii.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

RC36 > RC51
    Armahtakaa meitä "vanhuksia" -please ! Ei tuollaista v e r e n p u n a i s t a taustaa voi tsiigailla lasien kanssa saati ilman niitä...
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ei ole punaista taustaa tällä sivustolla. Mikä selain sulla on?
    1000
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Pahempi ongelmahan on että linkeiltä on poistettu alleviivaus. Joskin olen väristäkin yhtä mieltä sun kanssas.
    Edelleen on webserverin asetukset pielessä kun melko usein ei pysty näyttää sivua ja vasta refreshin jälkeen aukee. Jos palvelimilla pyörii Apache niin on syytä muttaa arvoja mpm_prefork_module ja mpm_worker_module moduuleissa.

Eli näitä httpd.conf/apache2.conf tiedostossa:

StartServers
    MaxClients
    MinSpareThreads
    MaxSpareThreads
    ThreadsPerChild
    MaxRequestsPerChild
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    Ei ole punaista taustaa tällä sivustolla. Mikä selain sulla on?
    keskustelu-valikko näkyy tosiaan verenpunaisena täällä myös. mikähän exploreri tässä koneessa nyt olisikaan selaimena...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
    Etusivulta uusimmat viestit kohdasta klikkaamalla saisi kyllä mennä ko. ketjun uusimpaan viestiin eikä ensimmäiseen.
    Fillari
    Lainaa terowave kirjoitti Katso viesti
    Etusivulta uusimmat viestit kohdasta klikkaamalla saisi kyllä mennä ko. ketjun uusimpaan viestiin eikä ensimmäiseen.
    Meinasin valittaa samasta, mutta sitten huomasin, että ennen otsikkoa oleva ympyrä on juurikin se toiminto.
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Meinasin valittaa samasta, mutta sitten huomasin, että ennen otsikkoa oleva ympyrä on juurikin se toiminto.
    Ainakaan IE9:ssä ei ole ympyrää otsikon edessä, ei myöskään Chromessa...
    BMW K1300S -13, ex BMW K1200S -07 ex Kawa ZZR600 ex Suzuki PV50
    Lainaa JukkaE60 kirjoitti Katso viesti
    Ainakaan IE9:ssä ei ole ympyrää otsikon edessä, ei myöskään Chromessa...
    Mulla kyllä on Chromessa... käytössä siis iMac.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Aikansa kutakin...
    Lainaa ttdriver kirjoitti Katso viesti
    Mulla kyllä on Chromessa... käytössä siis iMac.
    Mutta etusivulla ei oo. Etusivusta siis oli kyse.
    GSR 600 -06
    XV 535 -92 Projekti
    ---------------------
    SV 650 S -03
    CB 500 -99
    Lainaa Jayded kirjoitti Katso viesti
    Mutta etusivulla ei oo. Etusivusta siis oli kyse.
    Sori, ymmärsin väärin. Mää kun en koskaan mene uusimpiin viesteihin etusivulta, vaan aina "keskustelu"-osion kautta ja klikkaan siellä "uusimmat viestit"-hakua. Sen jälkeen tulee toi mun kuvassa oleva näkymä, josta tosiaan sitä pallukkaa klikkaamalla pääsee suoraan viimeisimpään viestiin.
    Aikansa kutakin...
    Alaosan navigointi bugaa 1024x768 resoluutiolla.

Edit: bugaa isommallakin resoluutiolla. Alla uusin Firefox.

Edit #2: adblockin disablointi korjasi "ongelman".
    Uudistamisen jälkeen mulla näkyy kokoajan että yksityisviestejä olisi kuusi. Sivun yläreunassa siis oikealla, punaisessa neliössä numero 6, se ilmeisesti tarkoittaisi että 6 uutta viestiä. Minulla on niitä orgboxissa tasan yksi ja sekin viime kesältä.

Sinänsä hyvä toiminto, tietää heti jos viestejä jostain tulisi. Saisi se vaan toimia oikein.
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-

"Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
    Lainaa Ertzi5 kirjoitti Katso viesti
    Uudistamisen jälkeen mulla näkyy kokoajan että yksityisviestejä olisi kuusi. Sivun yläreunassa siis oikealla, punaisessa neliössä numero 6, se ilmeisesti tarkoittaisi että 6 uutta viestiä. Minulla on niitä orgboxissa tasan yksi ja sekin viime kesältä.

Sinänsä hyvä toiminto, tietää heti jos viestejä jostain tulisi. Saisi se vaan toimia oikein.
    katso ettei lähetetyt kansiossa ole merkkaantunut vanhoja viestejä lukemattomiksi. mulla oli käynyt niin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    katso ettei lähetetyt kansiossa ole merkkaantunut vanhoja viestejä lukemattomiksi. mulla oli käynyt niin.
    Näin oli käynyt minullakin, kaksi vanhaa, aikoja sitten lähettämääni viestiä oli merkkaantunut lukemattomaksi.
    Aikansa kutakin...
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Kiitos neuvosta, juurikin näin oli käynyt.
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-

"Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Kalenterin tapahtumalisäys kusee edelleen.

Ohjeessa lukee: "Mikäli päättymispäivämäärä on tyhjä, päättymispäivämääränä käytetään alkamispäivämäärää."

..ja kun päättymispäivämäärän jättää tyhjäksi, tulee herja:

"Kentän Päivämäärä arvossa #1 on virheitä:Päättymispäivämäärä ei voi olla tyhjä."

Eikö kalenterimerkintää voisi linkittää suoraan tiettyyn ketjuun, kuten ennen vanhaan? Tuo tapahtumasivu on aivan turha silloin, jos tapahtumasta on ilmoitus foorumillakin - pitää vaan kirjoittaa kaikki kahteen paikkaan, tai laittaa tapahtumasivulle pelkkä linkki. Tapahtumasivun ymmärrän niiden foorumin/motorgin ulkopuolisten tapahtumien kohdalla.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    missäs vika ku lukee foorumia ja joku pistää aiheessa liitteenä kuvan (mikä vaan keskustelu), niin eipä näy kuva aina .. ilmottaa vaan plää,plää paskaa ... logattuna ei mitään ongelmia oo . ain ei jaksa / pysty logata sisään
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
  30.  
    Ulkoasu on ihan jees, mitä nyt äkkilukemalla selvisi että ei tosiaankaan muista Chromella salasanaa, YV:t roikkuvat ja saattaa olla muutakin. Edellisversiota tuli luetuksi meikäläisittäin tosi vähän, saas nähdä tämän version kohtelu.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Sivu: 23 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen