Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 54:een 54:sta
  1. #31
    Lainaa (wiltzu @ Tammi. 04 2012,22:03) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Tammi. 04 2012,18:10) kirjoitti
    Mut kait se tosiaan ois helpompi ostaa valmiiks raavitut palat, multa sais alpinestarssit, berikit ja jopa halvatun hienot nahkaiset wizzit valmiiks raavittuina samaan hintaan kun kaupasta sellaiset nössöt naarmuttamattomat. PMmää vaan jos kiinnostus heräsi, anonymiteettikin vielä kaupan päälle ;)
    eikö se paras kauppa olis vaihtaa päikseen melkein puhkikuluneet palat uusiin, molemmat hyötyis *
    Joo, kävishän sekin mutku mä en voi vetää enää muilla ku wizzeillä, ne on nopeimmat palat kato
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  2. #32
    kaikilla saa, enempi harjoittelusta ja uskalluksesta roikottaa kiinni. sivareilla ja trikeillä pitää roikkua vielä enemmän kuin soolopyörillä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #33
    Helppoa kuin heinänteko. Sain polven maahan Suzuki A 100:lla jo kahden viikon ajokokemuksella, yleisellä tiellä n. 40km/h:n vauhdissa. Tosin osui siinä sitten muutkin ruumiinosat tiehen ja polvi oli ruvella ja mustelmilla vielä kuukauden jälkeenkin. Oli hiekkaa asvaltilla mutkassa ja...
    XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...

  4. #34
    Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home. More about this: http://luupilotti.blogspot.com/
  5. #35
    Youtubessa on video missä Goldwing kuski ajaa rataa polvi maassa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  6. #36
    Hyvä juttu . Ja kansani tuntien, joku juurikin on ottanut oppia ensi kesäksi.
    Nosigntoday
  7. #37
    Totta tuon polven saa maahan pyörällä kuin pyörällä, viimeistään kaatuessa

    Wiltsu kyllä tuolla busalla ajaa jo suhteellisen vauhdikkaasti.. se on pakko myöntää
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  8. #38
    Ei tuossa varmaan oo pyörä niinkään ratkaiseva, eiköhän se ongelma oo useimmiten kuskin päässä.
    Mulla on kans nimittäin joku vika päässä, liittyen just tähän aiheeseen.
    Tietäiskö joku lähimmän korjaamon?

    (Joo, tulen taas ratapäiville...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  9. #39
    ^ niin kaippa siihen ratapäiviltä lääke löytyy (toivotaan), ellei sitten ehdi tulla liian vanhaksi ja kankeaksi sitä ennen

    Oppimiskäyrä kuulemma menee niin, että ensin laahataan varpaita, sitten polvea ja kun nuo masteroi niin viimeinen taso on tässä? http://www.youtube.com/watch?v=OXL-r...eature=related

    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  10. #40
    Karrikoituna; ei sillä ole mitään merkitystä millä mopolla ajaa tai kuinka kovaa ajaa. Vaan ainoastaan ajoasennolla, eli sillä miten roikut ja kuinka paljon roikut.

    Jos sen polven haluaa saada mutkassa maahan, niin siirtää perseen kokonaan sisämutkaan JA myös yläkropan yhtä paljon.
    Koska jos ei myös siirrä yläkroppaa, niin a) kropan painopiste ei siirry tarpeeksi jolloin joutuu kallistamaan mopoa liikaa ja, b) lantio kiertyy sisäänpäin jolloin polvea ei saa aukaistua/ työnnettyä tarpeeksi sisämutkaan päin jolloin taasen mopoa joutuu kallistamaan liikaa.

    Tos pari esimerkkikuvaa, eli koko kroppa sivulla ja polvi täysin auki, niin ärräpärräkin kulkee ihan pystyssä, vaikka polvi on maassa:
    http://kiia.kuvat.fi/kuvat/MP/MotOrg...4/IMG_3826.JPG
    http://aquatic-designs.net/kemora/im..._3924_Edit.jpg

    Ja siitä sit vaan polvi "kiinni", niin ärräpärräkin rupee kallistumaan:
    http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuva...4/IMG_5765.jpg
    http://photos.loukkola.net/alastaro_...82f1#h127082f1
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #41
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Tos pari esimerkkikuvaa, eli koko kroppa sivulla ja polvi täysin auki, niin ärräpärräkin kulkee ihan pystyssä, vaikka polvi on maassa:
    http://kiia.kuvat.fi/kuvat/MP/MotOrg...4/IMG_3826.JPG
    http://aquatic-designs.net/kemora/im..._3924_Edit.jpg

    Ja siitä sit vaan polvi "kiinni", niin ärräpärräkin rupee kallistumaan:
    http://kamerankantajan.kuvat.fi/kuva...4/IMG_5765.jpg
    http://photos.loukkola.net/alastaro_...82f1#h127082f1
    Ajoasentokin on paljon tukevampi kun ei polvea tarjoa turhaan liian ulos. Ja toisaalta turha sitä polvipalaa on kuluttaa mopon "pystyssä pitämiseen", kuten noista ylemmistä kuvista näkee.
    Superbike #7
  12. #42
  13. #43
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Karrikoituna; ei sillä ole mitään merkitystä millä mopolla ajaa tai kuinka kovaa ajaa. Vaan ainoastaan ajoasennolla, eli sillä miten roikut ja kuinka paljon roikut.
    Karrikoituna, pitää olla sivuvaunu tai toinen kuski jos on kyseessä esim astinlaudoilla varustettu H-D. On nimittäin havaittu aika aikaista astinlaudan raavintaa. Että on sillä merkitystä.
    Hornet 600 -99
    VTR 1000 -99
    ZRX1200R -06
    SpeedTriple -08
    Busa -09
    FXDCI -06
    FXS -11
  14. #44
    Lainaa Harrry kirjoitti Katso viesti
    Karrikoituna, pitää olla sivuvaunu tai toinen kuski jos on kyseessä esim astinlaudoilla varustettu H-D. On nimittäin havaittu aika aikaista astinlaudan raavintaa. Että on sillä merkitystä.
    Ooh, Sherlokki! Saanko nimmarin, plz? <3
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #45
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ooh, Sherlokki! Saanko nimmarin, plz? <3
    Karrikoituna, sina varmaan saat polven maahan Kettenkraftradilla pienen keulakulman saadon jalkeen. Kaikki ei siihen pysty.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  16. #46
    Kyllähän tämä on nyt pakko tänne postata. Eli kysehän on vaan ajajasta

  17. #47
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän tämä on nyt pakko tänne postata. Eli kysehän on vaan ajajasta

    http://img215.imageshack.us/img215/9521/polvella.jpg
    repesin
    Viimeksi muokannut: Juutana; 19.01.2012 klo 23:31. Syy: Kuvalainaus muutettu linkiksi.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  18. #48
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    repesin
    Life is an adventure that requires correct equipments.
    'R1200GSA
  19. #49
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Reeeeeeeps......
    Viimeksi muokannut: Kriisi; 19.01.2012 klo 02:43. Syy: Turha kuvalainaus poistettu
  20. #50
    Tuli sit kuitenkin hommattua kyykky. Kilonen gixseri. Jos se polvi ei vieläkään ylety sinne tonttiin niin en tiedä ketä syyttää, itseäkö?
    -98 xx KTM 300 exc
    TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
  21. #51
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mika69 kirjoitti Katso viesti
    Tuli sit kuitenkin hommattua kyykky. Kilonen gixseri. Jos se polvi ei vieläkään ylety sinne tonttiin niin en tiedä ketä syyttää, itseäkö?
    Geenit on aina hyvä syntipukki.

    Tossa polven laahamisessa on kyllä se jännä homma, että ensin sitä yrittää ihan väkisin ja sitten kun polvi alkaa ottamaan maahan, iskee piheys ja alkaa polvipalan säästäminen.
    Superbike #7
  22. #52
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tossa polven laahamisessa on kyllä se jännä homma, että ensin sitä yrittää ihan väkisin ja sitten kun polvi alkaa ottamaan maahan, iskee piheys ja alkaa polvipalan säästäminen.
    Hahaa, juurikin näin, tuleva kausi harjotellaan sen polven vetämistä pois sieltä maasta.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  23. #53
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Geenit on aina hyvä syntipukki.

    Tossa polven laahamisessa on kyllä se jännä homma, että ensin sitä yrittää ihan väkisin ja sitten kun polvi alkaa ottamaan maahan, iskee piheys ja alkaa polvipalan säästäminen.
    Onhan se polvipalaneitsyyden menetys iso juttu motoristin elämässä. Itte tosin säikähdin niin pirusti että onneks olin just käyny vessassa.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  24.  
  25. #54
    ^ nah, itse ajelin pitkään housuilla joissa ei paloja ollut niin tuli varottua niitä polvia. Sitten kun laittoi palat niin ei siis jännää ollut. Eniten aikanaan säikäytti se, kun ekaa kesää ajaessa jalkatappi ensikertaa raapi mutkatiellä maata (juu ei, kyseessä ei ollut mikään sporttipyörä tuolloin...) Ja tuon jälkeen kun kokeili niin sopivalla mutkapätkälläkin polven sai halutessaan maahan.

    Matkapyöriä mulla on ollut vain Ducati ST4, sillä kanssa ainakin tällainen 185 pitkä kuski sai (kun kovasti yritti mutkatiellä, radalla en koskaan tuolla käynyt) polven maahan suht pienessä vauhdissa.

    Muutenkin tuo polven ottaminen maahan riippuu tosi paljon pyörästä, pyörä/kuski yhdistelmästä ja radalla myös ajolinjoista.
    Ihmettelin Alastarolla aikanaan, kun useammankin kerran ajelin keskiryhmässä jonkun hiukan itseä hitaamman perässä (kerran mm. joku kilvetön gixxeri tms.) ja kaveri lahaili polvea molemmin puolin ja itse en ko. vauhdissa vielä saanut Tuonolla polvea maahan vaikka välillä oikein yritin kurottaa. Taisin kyllä ajella vähän pyöreämpää linjaa siellä perässä.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12