vaikuttaako tuo vaihteen päällä pitäminen johonkin ? yleensä se ykkönen on silmässä pikkuparkkeerauksissakin. JOULUA VAAN KAIKILLE !![]()
parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !
KAWASAKI
Ihan hyvä tapahan tuon on, sivuseisontatuella *nokka alamäkeen estää pyörän kaatumista, kun ei pyörä lähde itsestään liikkumaan.Parasta tietenkin on pistää aina nokka ylämäkeen, niin ei lipsaha seisontatuki alta pois, mutta aina se ei ole mahdollista.
On kokemusta seisontatuelta kaatumisesta. Ykkönen päälle niin ei kaadu.(TROIJAS @ Joulu. 23 2011,14:10) kirjoitti
![]()
Se ei pelkästään tunnu hyvältä, vaan se myös on sitä.
Meinasitko että koko talviseisokin vaihde silmässä ? Tuskin se mitään vaikuttaa kun ei edes "nojaa" vaihteelle ?
__________________________________
Yamaha Virago 535
Yamaha FZ6S 2006
Honda XL1000 2004 ABS
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Ykkönenpä hyvinnii, on seisonnassa silmässä, vaik taitaapi toi "kakkonen" olen nykyään muotia![]()
Elä ja anna muiden roudata.
Eipä ole moinen tullut edes mieleen kun keskiseisonnalla on odottelemassa.
Eiköhän se ole ihan sama mopolle onko vaihde vapaalla tai ykkönen silmässä,toki vaihde pitää huolen ettei sivuseisonta petä missään välissä.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Voihan se tulla vaikka maanjäristys ja tsunami ja kaataa moottoripyörän tallissa. Muuten sillä "ykkösellä" tai jopa "kakkosella" ei ole väliä.
<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988 _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
Kyllä vaihteiston varmaan saa keväällä laittaa ton jälkeen romukoppaan. Vaikka olis ne jumalaiset D-öljytkin koneessa...![]()
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
mää oon kans kuullu...
ei missään tapauksessa saa seisottaa vaihde päällä ainakaan koko talvea, ykkösen rattaassa on niin ohuet piikit et ne voi vääntyä ,jos koko painolla nojaa vaihde päällä, varsinkin sivutuella...
ja vaiks ois keskituella, jos koneessa on se delvacci, se aiheuttaa niin hirveen väännön moottorissa et jos vaihde on päällä niin kytkin sulaa, niin ku moni täälläkin on kirjottanut et kytkin ei enää pidä...
sehän on hei haloo tarkotettukin diisseleihin , kyl siit on pakko tulla ihan hirvee vääntö...
ja hei voihan olla et joissain tapauksissa sitä ykköstä ei saa enää pois päältä, jos on niinku oppinu olemaan koko ajan päällä niinku kauemmin ku sillä kesällä ehtii ajamaan..
äkkiä nyt kaikki ottamaan se vaihde vapaalle...
Hauskaa joulua kaikille...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Hehee, kyllähän se aina paranee kun sanoo ett...ei tiennyt miten pitää..(adville @ Joulu. 23 2011,21:08) kirjoitti
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..