Niin, siinäpä se, kokemuksia V-POWERin ja 98:in eroista, eikai kukaan ysivitoista, ainakaan nykyään tätä paskamehua tankkiin laita? Kokemuksia siis kiva olis kuulla.
Meinasin alkaa käyttää ite kun tulee vähän korkeaviritteisempää tosta mun kevarista ja toiset sanoo että turhaa ja toiset kehuu maasta taivaaseen.
Aivan turhaa. Luulenpa ettet saa siitä kevarista niin korkeaviritteistä ettei jopa ysivitonen riittäisi.
Tämä siis nelitahtisiin, tämän vuosituhannen vehkeisiin. Kakstahtiset erikseen.
-tuomas-
<p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
Aloita näillä
Suosittelen lukkoa tälle kun vanhempiakin keskusteluja löytyy.
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Itte muistan kevari ajoistani et tärkeempää oli 2-tahtiöljyn riittävyys,mutta siittä on jo senverran aikaa et sillon bensakin oli vielä bensaa. Ja 2-tahti piikit muodissa.
Eipä tosta v-powerista liene muuta etua kuin korkeintaan psykologista persdynossa.Ja ehkä lisäksi hyvässä tapauksessa bensakauppiaalle parempi mieli myyntikatteesta riippuen.
98 ny ainakin on sellasta mitä voi vielä toistaseks käyttää menettämättä yöuniaan.
<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
Kuseeko toi haku jotenkin, kun laitoin niin ei löytynyt mitään.(jyk4 @ Joulu. 22 2011,22:25) kirjoitti
Koitas klikata uudestaan, kyllä mulla toimi.
Purkaan sen joutuu kumminkin...
Joo nyt ymmärsin mikä kusi, oli laitettu että näyttää uusimmat viestit kuukauden takaa.
mut pointti meni perille, sama mitä etanoli-alkohoolii sinne tankkiin työnnät ei piikin tehot siintä kasva. toki jos kukkaro kevyempi niin saattaa kulkee kovempaa, tämä tietty jos et muovikorttia käytä![]()
Samasta aiheesta jo aiempia ketjuja (linkki tämän ketjun 3. viestissä), joten tämä lukkoon.
-nomen est omen-