Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Anteeksi aiempi "huonolla" otsikolla aloitettu keskustelu.

    Elikkä itselläni olisi kaksi pyörää kiikarissa ensikaudelle.
    Ensimmäinen olisi zx-10r vm 2010 ja sitten olisi 2012 vuoden
    Cbr1000rr. Itselleni todella vaikea valinta jotenka haluaisin tiedustella
    Konkareilta minkälaisia vehkeitä nämä pyörät ovat pidemmän päälle.

    Plussia ja miinuksia.



  2. #2
    ömm, tuskin kovin monelta konkarilta 2012-vuotisesta pyörästä täältä foorumilta kokemuksia löytyy..

    Ite en oo ajanut kumpaakaan niin sanon että: Honda



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  3. #3
    Eikös tuo 2010 10R ole 'vanhan' mallinen?
    Siis miksi se vs. 2012 'Corolla' ?
    T: Juu en ole Kwaakkumies.Ihmettelen vaan.
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  4. #4
    Joo '10 mallin ninja on vanha jo, mutta ei rahkeet riitä uusimpaan
    Malliin jotenka siinä syy
  5. #5
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JMRämä @ Joulu. 28 2011,06:45) kirjoitti
    Joo '10 mallin ninja on vanha jo, mutta ei rahkeet riitä uusimpaan
    Malliin jotenka siinä syy
    Niin no.

    Nettimotosta näytti löytyvän samaan hintaan (17.990) 2011 kawaa ajamattomana kuin Bikeworld myy 2012 Bladea e-ABS:N kanssa.

    Itse hakisin tod. näk. Bladen noiden absien takia, mutta jos arvostaa luistonestoa, niin sitten kawa. Katukäyttöön en enää harkitsisikaan absittoman bladen ostoa, sillä noi bladen absit on niin toimivat.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  6. #6
    Kummatkin pyörät ovat luultavasti huipputuotteita, mutta itse
    en ole koskaan ajanut kummallakaan paitsi 600cc ninjalla. Uskoisin,
    että kummallakin pyörällä on kannattajansa, mutta koitan saada
    hieman taustatukea päätöksen tekemiseen tämän kautta.

    En usko, että tuo 17.990 olisi kynnys -11 malliin, mutta kawan uusin ninja ei vain osu omaan silmään niin hyvin kuin tuo vanhempi malli vaikka onkin hyvillä päivityksillä.
  7. #7
    Kawa on aggressiivisempi ja repivämpi ominaisuuksiltaan, Honda puolestaan tasapainoisempi ja "helpompi".

    Kymppiärrän jokaisessa eri kehitysversiossa on säilynyt tietty räyhäkkyys, joka muista kilokyykyistä puuttuu. Jos se tuntuu omaan käteen sopivalta, niin sitten Kawa.

    Hondaan on helppo tottua. Tasapainoinen ja helppo ajaa, ei yllätä millään osa-alueella. 2012-mallissa Big Piston-keula ja takapään TTX-jäljennösjousitus tekevät sekä rata- että maantieajosta miellyttävämpää. Perinteinen Showan pintakovuus ja tahmeus loistavat poissaolollaan. Tehoa on riittävästi, mutta se tulee ulos maltillisemmin kuin 10R:ssä. Hondan etuna omistamisen kannalta on myös pidempi takuu.

    Kommenttini Bladesta perustuvat 2012-mallin koeajoon ja ovat subjektiivisia.
    Kadulle:
    Bimota SB6
    BMW K1200S
    Suzuki GSX1300R T Sawon Woima 527,5hv 503,8Nm 390,7km/h

    Radalle:
    Yamaha R6R Superstock
  8. #8
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jii_hoo @ Joulu. 28 2011,10:01) kirjoitti
    Kawa on aggressiivisempi ja repivämpi ominaisuuksiltaan, Honda puolestaan tasapainoisempi ja "helpompi".

    Kymppiärrän jokaisessa eri kehitysversiossa on säilynyt tietty räyhäkkyys, joka muista kilokyykyistä puuttuu. Jos se tuntuu omaan käteen sopivalta, niin sitten Kawa.

    Hondaan on helppo tottua. Tasapainoinen ja helppo ajaa, ei yllätä millään osa-alueella. 2012-mallissa Big Piston-keula ja takapään TTX-jäljennösjousitus tekevät sekä rata- että maantieajosta miellyttävämpää. Perinteinen Showan pintakovuus ja tahmeus loistavat poissaolollaan. Tehoa on riittävästi, mutta se tulee ulos maltillisemmin kuin 10R:ssä. Hondan etuna omistamisen kannalta on myös pidempi takuu.

    Kommenttini Bladesta perustuvat 2012-mallin koeajoon ja ovat subjektiivisia.
    Tuonsuuntaisia kommentteja voin hyvin kompata.

    2008 blade ja 2009 10R on tullut maantiellä ajettua ja katukäyttöön noista ottaisin bladen. 10R tuntui jotenkin "turboahdetulta kusiaiselta" sillä sen alavääntö oli heikompi ja ajettavuus tuntui bladessa helpommalta. Isokokoisena sain bladeen mukavamman ajoasennon, vaikka numeroina mitattuina lienevät aika pitkälle samankokoisia. Toinen kaverini puolestaan haukkui bladea "kyykkypyörien kultaiseksi noutajaksi" eli koirarotujen lapaseksi.

    Alusta oli ehdottomasti bladen heikkous, mutta uudempiin lienee tosiaan sekin jo paranneltu.

    Yritä tuosta sitten ottaa jotain selkoa... Suositukseni on, että koeaja molemmat ja päätä sitten. Itse sillä kuitenkin ajat ja joka tapauksessa jonkun mielestä pyörässä on jotain vikaa. (Wikakasa tai Homohonda)
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  9. #9
    Varmaankin Ninja olisi meikäläiselle onnen omiaan kun tässä muistelee noita 1000cc Gixxerillä ajoja niin silti jäi vähän kaipaamaan sitä räväkkyyttä.

    Ainahan saa sitten vaihdettua jos meinaa nesteet mennä sukkaan ninjan kanssa
  10.  
  11. #10
    2010 mallin Kawa on sellainen vähän myyty välimalli . Ei paljon muutoksia 2008/2009 -malliin. 2011 mallinen Kawa taas olisi vähintäänkin täydellinen peli . Mutta näistä kahdesta mainitsemastasi vaihtoehdosta ehdottomasti Honda !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.