Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Kuka tietäis kuinka olisi edullisinta lähettää paketti Italiasta Suomeen,pitäis mp-häly lähettää ,postin kautta maksaa 43€,pikkasen liikaa.
    Tiedosta kiitollinen
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

MC TOUR *

N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
    Kipasee rajan yli Itävaltaan, sieltä ei varmaan maksa niin paljoa. Tai ainakin maastopyörän postittaminen Suomeen maksoi n. 40€, joten ei toi lukko voi yhtä kallis olla.
    Fillari
    Poistettu
    Itellan mukaan alle 2kg paketti on n 23€ Suomi-Italia. Aika samalla tasolla itse postitus yleensä on, google antoi noinkin matalan hinnan Italian postin paketille Suomeen halvimmassa luokassa: http://www.poste.it/en/postali/econo...a_prices.shtml

Eri asia on sitten lähettäjän mahdolliset käsittely- ja pakkauskulut. Nehän on lähettäjästä kiinni.
    Mä olen haalinut osia vanhaan Ducatiin mm. Italiasta ja ne postikulut on tuossa haarukassa mitä edellä 998sFE kertoo mutta aina välillä noi myyjän ottamat sivukulut saattaa tehdä yllätyksen.Yleisesti ottaen Italia on kallis paikka ostaa italopyörien osia,he arvostavat omia merkkejään ja se näkyy kyllä hinnoissa.
  5.  
    Tollaisen paketin pitäisi liikahtaa Italian postin kautta tuohon kolmen kympin hintaan, kuriiripalvelut sitten erikseen. Tietysti riippuu paketin painosta, koosta, kiireellisyydestä, toimitusosoitteista,lähettäjästä... Postin sivuilta ei varsinaisia hintatietoja löydy, vaan tarkat hinnat saa soittamalla sikäläiseen palvelunumeroon, "linea verdeen"
    <br />