Käyttäjätunnuksen alle oli yllättäin ilmestyny lisäys:Polkupyöräilijä.
Kukahan oli asialla??
Ei tuolla väliä mitä siellä lukee, itsetunto on kondiksessa.![]()
V.V.
Eikös tuo nimike muutu sitä mukaa, kun kirjottelee foorumille... En viitti spoilata mitä sieltä seuraavaks tulee
Jossain vaiheessa sitä saa sitten itsekin muokata, joku paremmin tietävä voi kertoa varmaan tarkemmin.
Onk tää hoitoainet, vai tulinkmää?
ex. CBR600F -93, SV1000S -03, CB1000R -09, 690 Duke R -11, CBR600RR -09, XLH1000 -71, ZX10R -06, R1200S -07, Sportster R -02
Nyt: Cb seven fifty
niin, mistä tuo "lisänimi" tulee?
voiko tuohon itse vaikutta, vai onko se mederaattorien vai viestien määrän määrittämä?
Lisänimi muuttuu viestien määrän mukaan...xxxviestiä niin saa ite muokatajos haluaa
![]()
Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen
Yamaha YZF R6R Vaimoke
Suzuki GSX600F Exä
Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
Kuinka muutan titteliäni?
Henkilökuvakkeen alapuolella oleva jäsenarvo muuttuu automaattisesti kirjoitetun viestien, eli jäsenen aktiivisuuden mukaan. Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi. MotOrg ry:n jäsenet voivat vaihtaa ennen 100 viestin täyttymistä titteliään omat tiedot-sivulta.
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
http://www.moottoripyora.org/index.p...hl=1.2.5#1.2.5(Fasu 1000 @ Joulu. 12 2011,22:45) kirjoitti
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Ohjeessa "Kuinka muutan titteliäni?" kerrotaan: "Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi."
En löydä tuollaista.
Olenko väärällä polulla, kun etsin tuota täältä:
Ohjauspaneelisi -> Henkilökohtaiset tietosi -> Muokkaa profiiliasi
Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
SUZUKI DL650A
pitäisi olla siellä ylimpänä?(Kiertotiehuvitus @ Joulu. 19 2011,23:28) kirjoitti
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
No nyt löytyi. Oli jo pelkästään tuon kysymysviestin laittamisesta hyötyä. Se oli 101 viesti. Siis 100 ei riitänyt - tarvittiin 101, että tuo ilmestyi näkyviin.
Honda S65 -> Honda CB100 -> Honda XL250 ......... -> Kawasaki ER5 ->Yamaha XJ900S Diversion ->
SUZUKI DL650A
uudella foorumilla mun titteli on kaonnu. eikösse ollu joku vip-jäsen tms. no ei tuo haittaa. niin ja se rokkenrollkawiokärpiöpersiö on häipynny kans
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi