Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    http://www.youtube.com/watch?v=QQhoV2zn0BA
    *
    Kiitokset tekijälle vaivannäöstä *



    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  2. #2
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  3. #3
    Antoisa video ainakin yhdesä suhteessa, valojen käyttö ja näkyminen osiossa on selvästi havaittavissa huomioliivin turhuus sen ollessa näkymätön. Siitäkin huolimatta, että kuski on yrittänyt maksimoida keskikehonsa ja näin myös liivin peittämän pinta-alan. Ruosteenpoistoa tarvittaisiin myös ravitsemusopissa. *
    hooondaaa
  4. #4
    Vähän olisi sedällä myös opeteltavaa splittaamisen saralla
    Tunturi Tiger
  5. #5
    Väärää infoa "Älä änkee jonojen väliin". Nimenomaan pitää ängetä joka väliin, vaikkei kiire olisikaan. Autoilijat pitää opettaa, että mopot splittaa aina, niin siitä tulee automaattisesti yleisesti hyväksyttyä. Jonossa mummoilemalla tekee haittaa kanssamotoristeille.
    Dixi et animam levavi
  6. #6
    Lainaa (Arcade @ Joulu. 10 2011,12:07) kirjoitti
    Vähän olisi sedällä myös opeteltavaa splittaamisen saralla *
    Ajokouluttajienkin tulisi hakea oppinsa moottoripyora.org:ista, missä kaikki tiedetään aina parhaiten.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  7. #7
    On ne ihan hyviäkin noi ruostenpoisto päivät keväisin,itse en ole kyllä ruostunut kun vuoden ympäri ajelen mutta mahdollisesti menisin jos ajaisin kesäkauden pikitielavetilla?
  8. #8
    Videossa olisi autoilijakin tehnyt tilaa splitata, kun motoristi näytti niin tekevän. Kun ei sitten mentykkään autoilija luultavasti otti tämän ärsytyksenä. Toinen asia mikä mietitytti oli kehoitus ajaa ulkokaarteessa!?
    -07 GSX-R 600, -09 YZF-R1, -10 GSX-R 750, -11 YZF-R1, GSX1300R -08,
  9. #9
    Olipahan yksi noita siloiteltuja "Näin ajat oikein"-stooreja.Varsinkin tuo traktorin ohituspaikka oli todella hyvin valittu.Äijä opettaa nostamaan pyörää joka ei edes ole nurin. Joopa joo..
  10. #10
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (rellonen @ Joulu. 10 2011,14:23) kirjoitti
    Varsinkin tuo traktorin ohituspaikka oli todella hyvin valittu.
    Paikkan kehä III ja kaksi samaan suuntaan menevää kaistaa rinnakkain ja vastaan tuleva liikenne erotettu kaiteella ja viheralueella. Kuinkas tuon paikan vielä paremmin olisi voinut valita?
    Superbike #7
  11. #11
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Skunkki @ Joulu. 10 2011,14:18) kirjoitti
    Videossa olisi autoilijakin tehnyt tilaa splitata, kun motoristi näytti niin tekevän. Kun ei sitten mentykkään autoilija luultavasti otti tämän ärsytyksenä. Toinen asia *mikä mietitytti oli kehoitus ajaa ulkokaarteessa!?
    Kadulla ajellessa kannattaa kaarteissa ajaa mahdollisimman ulkokaarteessa niin pitkään, että näkee mutkan oikenevan. Kun näkee mihin mutka päättyy, voi alkaa kiristämään linjaa sisäkaarteeseen. Tällä ajolinjalla näkee mahdollisimman pitkälle mutkassa ja samalla on mahdollisimman paljon tilaa käytössä jos ajolinjaa tarvitseekin yhtäkkiä tiukentaa esim. kirraavan mutkan tai yllättävän esteen takia.

    Edit. Oli tuossa videossa ihan asiaakin, mutta hieman lisää itsekriittisyyttä näiden tekijöiltä kyllä kaipaisi. Ei kannattaisi tehdä opetusvideota aiheesta, jota ei itse täysin hallitse.



    Superbike #7
  12. #12
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 10 2011,12:13) kirjoitti
    Väärää infoa "Älä änkee jonojen väliin". Nimenomaan pitää ängetä joka väliin, vaikkei kiire olisikaan. Autoilijat pitää opettaa, että mopot splittaa aina, niin siitä tulee automaattisesti yleisesti hyväksyttyä. Jonossa mummoilemalla tekee haittaa kanssamotoristeille.
    +1
  13. #13
    Täällä suomessa tuo splittailu ei toimi joten ei kannata edes yrittää, eli samaa mieltä !

    Mutta tuota kahdeksikkoa pitikin heti lähtee kokeilee..
  14. #14
    Lainaa (pecha @ Joulu. 10 2011,12:18) kirjoitti
    Lainaa (Arcade @ Joulu. 10 2011,12:07) kirjoitti
    Vähän olisi sedällä myös opeteltavaa splittaamisen saralla *
    Ajokouluttajienkin tulisi hakea oppinsa moottoripyora.org:ista, missä kaikki tiedetään aina parhaiten.

    hyvä vitsi!
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  15. #15
    Lainaa (pecha @ Joulu. 10 2011,12:18) kirjoitti
    Lainaa (Arcade @ Joulu. 10 2011,12:07) kirjoitti
    Vähän olisi sedällä myös opeteltavaa splittaamisen saralla *
    Ajokouluttajienkin tulisi hakea oppinsa moottoripyora.org:ista, missä kaikki tiedetään aina parhaiten.
    Niin, en myöskään ymmärrä miksei hän konsultoinut orggia ennen tuon videon tekoa. Hienoa, että huomasit myös tuon, pecha *
    Tunturi Tiger
  16. #16
    Lainaa (Arcade @ Joulu. 10 2011,12:07) kirjoitti
    Vähän olisi sedällä myös opeteltavaa splittaamisen saralla *
    Sen verran tuota setää tunnen sekä ajokokemuksesta ja taidoista tiedän, ettei paljoa kannata poikasten häntä arvostella.

    Tuo videoclippi on mielestäni hyvää perusasioiden opettamista tukevaa materiaalia.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  17. #17
    Marsukuski välilä lähes p*rseessä kiinni.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  18. #18
    Lainaa (J@ck @ Joulu. 10 2011,23:48) kirjoitti
    Lainaa (Arcade @ Joulu. 10 2011,12:07) kirjoitti
    Vähän olisi sedällä myös opeteltavaa splittaamisen saralla *
    Sen verran tuota setää tunnen sekä ajokokemuksesta ja taidoista tiedän, ettei paljoa kannata poikasten häntä arvostella.

    Tuo videoclippi on mielestäni hyvää perusasioiden opettamista tukevaa materiaalia.
    Paljasta ihmeessä kaikki salat,jonkunlaisen kokemuksen omaavia on niin vähän tässä maassa.
  19. #19
    Lainaa (rellonen @ Joulu. 11 2011,10:02) kirjoitti
    Paljasta ihmeessä kaikki salat,jonkunlaisen kokemuksen omaavia on niin vähän tässä maassa.
    Kommenttisi ei ihan auennut..

    Ei ole mitään saloja. Tiedän vaan, että hän on pätevä äijä mopojen kanssa... Jos haluat tietää enemmän, niin kysy TFMK:sta. Tai osallistu Touringin ruosteenpoistokurssille, niin tavannet hänet ihan henkilökohtaisesti.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  20. #20
    Tuolla olisi vähän lisämallia siihen kahdeksikon ajoon ja pujotteluun.
    Poliisipyöritystä
    Kääntyy paljon ketterämmin, kun kallistaa pyörää enemmän kuin itseään.

    Pekka
    Pekka
  21. #21
    Lainaa (J@ck @ Joulu. 13 2011,14:51) kirjoitti
    Lainaa (rellonen @ Joulu. 11 2011,10:02) kirjoitti
    Paljasta ihmeessä kaikki salat,jonkunlaisen kokemuksen omaavia on niin vähän tässä maassa.
    Kommenttisi ei ihan auennut..

    Ei ole mitään saloja. Tiedän vaan, että hän on pätevä äijä mopojen kanssa... Jos haluat tietää enemmän, niin kysy TFMK:sta. Tai osallistu Touringin ruosteenpoistokurssille, niin tavannet hänet ihan henkilökohtaisesti.
    +1

    Olen itse ollut parikin kertaa kurssilla jolla 'setä' ollut opettamassa. Ei voi moittia. Menee vielä kohtuulujaa Ahvenistolla tuolla vanhemmalla Penarilla
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  22.  
  23. #22
    Uppia, kesä tulee jos ette oo huomanneet ! Hienoa että "sedät" saa aikaan tälläista ilman satojen tuhansien budjettia ja komiteoita, näkee että hommassa on sydän mukana! Kiitos siitä heille.
    TRX850 -96
    XT500 -80