Onkohan kenelläkää tietoa mistä vois löytää purkuosa jäähdyttimen k.o. pyörään. Entä missä vois korjauttaa viallisen "syylärin" (muovinen sivu osa hajonnut). Missä vois korjauttaa Bemarin nopeusmittarin?. Toimii vain ajoittain.
Ainakin Saksan ebaystä löytyy vaikka kuinka paljon *täältä
Hakusanalla bmw k100 kühler nelisenkymmentä osumaa ja näkyy olevan muutama syylarin säleikkökin tarjolla
Kysäise täältä.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Kiitokset linkeistä. Tuolta ebaysta tosiaan löytyis syyläreitä ja mahtavat määrät muitakin osia. On vain se vika, jotta minä olen täysin ummikko. Mulle on täysin uusi asia tämä PayPal tili. Vähän arveluttaa.![]()
Varsinkin saksalaisille käy monesti myös pankkisiirto (Überweisung).(rihar @ Joulu. 10 2011,15:50) kirjoitti
Tosin kun PayPal-tilin saa aseteltua, niin jatkossa sen käyttö on oikeinkin sujuvaa. Joskus liiankin.![]()
...
Niin täytyy vielä kysyä: Onko tuo PayPal systeemi sellainen, että sinne tilille ensin siirretään rahaa jonka jälkeen se myyjän pyytämä summa maksetaan PayPalilta?. Siis toimii niinkun verkkopankki täällä Suomessa.
Käy sekä tuolla PP-tilille pankkisiirtotyylillä (siirto kestää sen 2-3 pankkipäivää), tai nopeammin yhdistämällä luottokortti PP-tiliin.(rihar @ Joulu. 10 2011,16:57) kirjoitti
...
Useampi vuosi tullut käytettyä Paypalia Ebay-ostosten maksuun ja juurikin Visa Electronia.
Ostat tuotteen, menet Ebayn maksusivulle, siitä linkki Paypaliin, kysyy tunnusta/salasanaa ja ne annettuasi Paypal veloittaa Visa Electronia.
Toimii luotettavasti, kivuttomasti ja helposti.
Dirty Nasty Furriner
Eikä tarvi olla edes luottokortti vaan esim Visa Electron käy kanssa.(Tenere-Heikki @ Joulu. 10 2011,17:37) kirjoitti
Rahat hurahtaa omalta pankkitililtä samalla hetkellä, kun maksat tuolla Paypallissä, jos käytössä on Visa Electron.
Tuolla on jotain ohjeita siihen hommaan.
Visa Electron Paypalliin
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka