Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 62:een 62:sta
  1. #61
    Lainaa l-p kirjoitti Katso viesti
    kun kerran öljystä oli kysymys , niin käytän samaa topiikkia hyväkseni. Vaihdoin vanhanliiton 1200GT:n 1300 GT:ksi . Öljynvaihdot päätin luonnollisesti suorittaa itse , kun kerran se on tullut tehtyä kusella käydessä kaikkiin muihinkin koneisiin. OK. roppu auki , ja mitä h...muutama desi tuli ulos...oletusarvoinen oletus ...väärä roppu...vitut ...you tubesta selvisi että olemmekin siirtyneet" uuten teknologiaan", eli sumppusysteemiin .No joo sumpun tyhjennys kesti vajaan puoli tuntia kyseisen letkun kautta , eli miten olette ongelman ohittaneet ? Onko joku lutkupumppu käytössä ?
    Jep, imu-pumpulla tyhjentelen, lämpimänä muutama veto.
  2.  
  3. #62
    Oljysäiliön kyljessä oleva letku on kiinnitetty säiliöön yläpäästään näppivoimin aukeavalla pikaliittimellä alaliitoksessa on pyörivä liitin = tyhjennysletku. Siinähän se säiliö tyhjenee samalla kun irrottelee alakatteen, tyhjentää moottoriin jääneet öljyt propun kautta, vaihtaa putsarin ja laittaa katteet takaisin paikoileen.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123