Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 235:een 235:sta
  1. #211
    Lainaa Tareza kirjoitti Katso viesti
    Joo, tuo vois olla hyvä syy tuohon klopinaan, pitää yrittää huomenna tutkia...

    Jotensakin tuntuisi siltä, että tuo aani tulisi iskareista?

    Voisko olla mahdollista, jos vaikka öljyä olisi liian vähän, niin voisikos tuommoinen ääni syntyä siitä?
    Ääni voi tulla monestakin paikkaa ja veikkaan että jarrupalat kopahtaa satulaa vasten. Jos ilman jarrua kuuluu niin ottaako jarruletku johonkin kiinni. Tietenkin alusta kannattaa huoltaa jos edellisestä kerrasta on vierähtävyt vuosi.

    Olen monesti miettinyt että pitäisi laittaa korvatulpat päähän kun siirtää pyörää. Säästyis monelta
    Elämä on onneksi mutkikasta
  2. #212
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Ääni voi tulla monestakin paikkaa ja veikkaan että jarrupalat kopahtaa satulaa vasten. Jos ilman jarrua kuuluu niin ottaako jarruletku johonkin kiinni. Tietenkin alusta kannattaa huoltaa jos edellisestä kerrasta on vierähtävyt vuosi.

    Olen monesti miettinyt että pitäisi laittaa korvatulpat päähän kun siirtää pyörää. Säästyis monelta
    Tuon "jarru kopinan" sain luullakseni pois suljettua sillä, että kiskaisin etujarrun pohjaan, ja sitten painelin keulaa ylös-alas, ääni oli tallella

    Mutu tuntumalla epäilen yhä, että ääntää iskareista, sehän tässä nyt tarviisi saada selville, että onko vika vai ominaisuus?

    Toi korvatulppahomma vois olla kyllä hyvä, ei tarttisi skitsoilla joka nitkahdusta ja naksahdusta...
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73
  3. #213
  4. #214
    Lainaa A59 kirjoitti Katso viesti
    ohjauslaakeri.........
    En jotenkin osaa tuota ohjauslaakeri vaivaksikaan laittaa, kädellä koetin tunnustella klopinan syytä, ja ohjauslaakereita kummastakin päästä enkä ollut tuntevinani tuossa mitään välystä.
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73
  5. #215
    Lainaa Tareza kirjoitti Katso viesti
    Tuon "jarru kopinan" sain luullakseni pois suljettua sillä, että kiskaisin etujarrun pohjaan, ja sitten painelin keulaa ylös-alas, ääni oli tallella

    Mutu tuntumalla epäilen yhä, että ääntää iskareista, sehän tässä nyt tarviisi saada selville, että onko vika vai ominaisuus?

    Toi korvatulppahomma vois olla kyllä hyvä, ei tarttisi skitsoilla joka nitkahdusta ja naksahdusta...
    Ominaisuus tuo tuntuu aika monessa Suikassa olevan.

    Sellainen ominaisuus vielä, että ei tule mieleen äkkiä ketään, jolla tuosta olisi ainakaan
    katukurvailussa mitään havaittavaa haittaa ilmennyt.

    Onhan se toki paha haitta siinä kohtaa kun se ei "anna unta".

    Mut joo.... Tuossa tuo "naksahdus" tiivistettynä.

    Ehkä tuolta löytyy joku, jota asia ei ole jättänyt rauhaan.... ja selvittänyt pedantisti juurta jaksain
    mistä tuo todella tulee.

    Useimmat vaan ajelee ilman huolta ja murhetta.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6. #216
    Iskarit klopisee.
    Ei vaikuta vehkeen huippunopeuteen...

    Jos on huoli, murhe ja tekemisen puute, rasvaa ohjauslaakeri ja kiri se oikealle tasolle. Tehtaan jäljilta lie v1tuillaan. Kunhan ovat räkässeet kiinni.
    Ja takapään linkuston laakerit putsaa ja rasvaa.
    Tää on halpa sarjatuotantomopo, ei niitä tehtaalla kiinnosta kunhan kaikki osat tulee mukaan ja se käynnistyy.

    Jarrut putsaa ja herkistele.

    Tässäkohtaa alkaa oleen niin tatti ottassa, että iskariklopina ei kiinnosta.


    Tässäki menee hetki tylsää talvikautta ja hyvä syy juoda olutta tallissa ja luukuttaa Twisted Sisteriä ja WASP:ia...
    Se oli jo rikki...
  7. #217
    Ok, hämmennelläänpä vielä vähäsen...

    Tällainen tuli tuossa pdf. Service manuaalissa vastaan:
    Front suspension too noisy: Insufficient fork oil. Check level and add.

    Google kääntäjä väänsi sen näin:
    Etujousitus liian meluisa: Riittämätön haarukka öljy. Tarkista taso ja lisää.


    Äkki silmäilyllä en tuosta manuskasta löytänyt, että miten tuo tehdään.

    Voisikohan vaiva olla tuossa?
    Mitenkähän tuo käytännössä tapahtuu?

    Löytyykö täältä asiantuntemusta, 1250 Banditin keula-öljyjen vaihtoon?
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73
  8. #218
    Keulaöljyn vaihto ja määrän säätäminen vaatii jousen poiston. Käytännössä otettava putki irti, yläkorkki pois, öljyn valutus pois, iskari kokoonpainettuna lisätään öljy oikealle tasolle, jousi ja korkki takaisin, putki runkoon takaisin.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://picasaweb.google.fi/sefotec1200
    http://www.sefotec.fi
  9. #219
    Lainaa sefo kirjoitti Katso viesti
    Keulaöljyn vaihto ja määrän säätäminen vaatii jousen poiston. Käytännössä otettava putki irti, yläkorkki pois, öljyn valutus pois, iskari kokoonpainettuna lisätään öljy oikealle tasolle, jousi ja korkki takaisin, putki runkoon takaisin.
    Joku tuolla Bandit foorumissa kertoi tehneensä tuon putket paikoillaan, lieneekö mahdollista...?
    Vai onkohan tuo uuden öljyn lisäys vähän haku ammuntaa?
    Mitäpä tuo iskari tekee, jos siellä on vähän liikaa öljyä, poikiiko stefat tms.?
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73
  10. #220
    Putken irroitus se tuossa se pienin vaiva taitaa olla...
    GSF1200, Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  11. #221
    Lainaa sefo kirjoitti Katso viesti
    Keulaöljyn vaihto ja määrän säätäminen vaatii jousen poiston. Käytännössä otettava putki irti, yläkorkki pois, öljyn valutus pois, iskari kokoonpainettuna lisätään öljy oikealle tasolle, jousi ja korkki takaisin, putki runkoon takaisin.
    Ja luultavasti hieman tämän jälkeen alkaa stefa vuotamaan (ainakin mun tuurilla). Eli melkein kannattaisi ne stefatkin vaihtaa uusiin samalla jos operaatioon ryhtyy.
  12. #222
    Lainaa Tareza kirjoitti Katso viesti
    Joku tuolla Bandit foorumissa kertoi tehneensä tuon putket paikoillaan, lieneekö mahdollista...?
    Vai onkohan tuo uuden öljyn lisäys vähän haku ammuntaa?
    Mitäpä tuo iskari tekee, jos siellä on vähän liikaa öljyä, poikiiko stefat tms.?
    Öljyn määrä vaikuttaa ilmajousen voimakkuuteen, eli keulasta tulee progressiivisempi painumaltaan, kun putki kasaan puristuessaan joutuu puristamaan iskarin sisällä olevaa ilmaa ahtaampaan. Joku 5 millin ero tais olla vissiinkin jo ihan selvä ero.

    Mutta ei se kolaus/napsaus mun mielestä voi sieltä tulla enkä usko että keulaöljyllä on siihen mitään tekemistä, mullakin RF900:ssä kolahtaa/napsahtelee jarrua vasten nylkyttäessä. Pistä joku tiiliskivi (tms) eturenkaan eteen ja taakse ja koita sillai. Ne on kuitenkin jarrulevyt/jarrupalat. Tai mahdollisesti ohjauslaakeri. Keulaöljyt kyllä kannattaa (aina) joskus vaihdattaa jos ei itseltä onnistu.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  13. #223
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Öljyn määrä vaikuttaa ilmajousen voimakkuuteen, eli keulasta tulee progressiivisempi painumaltaan, kun putki kasaan puristuessaan joutuu puristamaan iskarin sisällä olevaa ilmaa ahtaampaan. Joku 5 millin ero tais olla vissiinkin jo ihan selvä ero.

    Mutta ei se kolaus/napsaus mun mielestä voi sieltä tulla enkä usko että keulaöljyllä on siihen mitään tekemistä, mullakin RF900:ssä kolahtaa/napsahtelee jarrua vasten nylkyttäessä. Pistä joku tiiliskivi (tms) eturenkaan eteen ja taakse ja koita sillai. Ne on kuitenkin jarrulevyt/jarrupalat. Tai mahdollisesti ohjauslaakeri. Keulaöljyt kyllä kannattaa (aina) joskus vaihdattaa jos ei itseltä onnistu.
    Jotenkin aattelisin, että voiko jarruissa kolista mikään, kun puristaa sormet valkoisenaan kahvan piukkaan?
    Autossa vastaavalla toiminnalla saa pyöränlaakeri välyksenkin pois.
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73
  14. #224
    Kyllä tietty varmaan keulaputketkin voinee välystä saadajos oikein huonolla huollolla on ollu.. mutta siellä on ulkoputkessa lähellä stefaa yksi ja sisäputken alapäässä toinen renkaan mallinen sentin-pari leveä liukuholkki. Siinä on sellainen kai teflontyyppinen tms. pinnoite, eikä se ole mikään paksu kerros, ja jos se kuluu puhki niin tarttee ne liukuholkit vaihtaa. Kolisevaa klappia ei niiden likupintojen kuluminen minun järkeni mukaan aiheuta. Sitten tietty jos keulaa pumppaa, niin voihan kai jotain kolahduksiakin tulla jos on iskarin sisukset jotenkin irroneet. Mutta minusta kannattaa laittaa joku kaveri työntelemään ja itte katsoa hyvällä valolla niitä levyjä/jarrusatuloita/jarrupaloja.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  15. #225
    Lainaa Tareza kirjoitti Katso viesti
    Jotenkin aattelisin, että voiko jarruissa kolista mikään, kun puristaa sormet valkoisenaan kahvan piukkaan? .
    Jos on ruuvit löysällä niin saattaa siellä joku kolista.

    ...vahva veikkaus että ohjauslaakeri kolisee
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F800GS--
  16. #226
    Jotenkin alkaa pikkuhiljaa tuntua, että tuo on varmaan ko. tyyppisessä ja merkkisessä pyörässä enemmän ominaisuus kuin vika, kuten Bone jo aiemmin totesikin...

    Hommahan lähti alkuun siitä, kun mulla on kaksi pyörää joita tutkailla täällä kototallissani, toinen on tuo em. 1250 bandit vm. 2012 ja toinen on Suzuki GR 650 vm. 1986.
    Näitä kun muljailin tuolla tallissa vähän toiseen paikkaan, niin tuosta Bandusta kuului tuo em. ääni ja GR:stä ei...

    Oliskohan niin, että tuossa 26:ssa vuodessa olisi kehitys kulkenut niin paljon eteenpäin, että tuossa Bandussa on kaikki alustan osat niin paljon järeämpaa tekoa kuin tuossa vanhemmassa, ja onhan se moottoritilavuudeltaankin miltei tuplat isompi GR:ää. Jotenkin sitä aattelee, että isommat osat ja isommat äänetkin... tiiäppä hänestä...

    Siten nuita voinee myös vertailla toisiinsa, kun tuossa GR:ssä on vain 9700km mittarissa ja Bantskussa 19000km, eli ei voi väittää, että toinen verrokki on kulahtanut riisku...

    Joiltain asennuspajoilta tuota asiaa voin vielä talven mittaan kysellä. Olisko arvon raadilla suositella jotain hyvää Suzukeihin erikoistunutta pajaa, tai jotain muuta pyörien alusta asioihin erikoistunutta pajaa Suomenniemellä?
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73
  17. #227
    Vielä kerran täytyy palata tähän aiheeseen. Yllätys yllätys... nyt on kuitenkin alkanut epäilyttää tuo ohjauslaakeri
    Eli mitenkä se on, tuntuuko sormiin jos laakerissa on tuollainen pienen äänen antava välys, kun kokeilee siitä rungon ja laakerisäätö zydeemin yhtymäkohdasta?

    Jotenkin mun nakkisormet ei olisi siitä mitään havaitseva, mutta lieneekö tuohon sitten luottaminen...
    Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73
  18. #228
    Lainaa Tareza kirjoitti Katso viesti
    Vielä kerran täytyy palata tähän aiheeseen. Yllätys yllätys... nyt on kuitenkin alkanut epäilyttää tuo ohjauslaakeri
    Eli mitenkä se on, tuntuuko sormiin jos laakerissa on tuollainen pienen äänen antava välys, kun kokeilee siitä rungon ja laakerisäätö zydeemin yhtymäkohdasta?

    Jotenkin mun nakkisormet ei olisi siitä mitään havaitseva, mutta lieneekö tuohon sitten luottaminen...
    Jos mysteeri ei anna unta.... ruoka ei maistu.... eikä jalkakaan enää tahdo nousta, kannattaa lopettaa
    ARPOMINEN.

    Tartut asiaan yksinkertaisella ja perinteisellä tavalla: Suljet järjestelmällisesti KAIKKIA eri mahdollisuuksia
    pois yksi kerrallaan..... jostain päästä alkaen.


    Tavallaan tuota on "kautta rantain" moni tuolla jo ehdottanutkin.

    Jos me nyt puhutaan siitä suht montaa perinnesuikkaa vaivaavasta "naksahduksesta", "klopsahduksesta" tms.
    jotenkin hämärästä äänestä joka tulee usein, mutta ei aina, etupäätä esim. paikallaan painettaessa,
    niin se ei ole omissa käsissä käyneistä ollut kertaakaan esim. ohjauslaakerissa.

    Tämä on varmistunut ko. tapauksissa laakerin huollon yht. tehtyjen havaintojen ja kokeilujen kautta/jälkeen.
    Tuo ohjauslaakerihomma on ylipäänsä ainakin omalla kohtaa asia, jossa mahdollinen ongelma kohdentuu
    varsin matalalla kipukynnyksellä.

    Putkiakin on vaihtelevasti käytetty myös ihan oikealla "vieteriukolla" huollossa ilman saatehuomioita.....
    ja haettu ne pois huollettuna ilman huomioita.

    Hauska "ongelma" sinällään, että omissa jutuissa tuo mysteeriääni ei ole normikurvailuissa kadulla
    tuonut esiin minkäänlaista...... ongelmaa.

    Tässä voidaan olla hieman saman edessä kuin siinä, että EI-Kawamies laittaa kylmänä tulille
    "sisäänajetun" Kawan...... ja sammuttaa sen välittömästi .

    ......VITTU! Joku "kostaja" on vaihtanut yöllä öljyjen tilalle lapiollisen soraa.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  19. #229
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Jos mysteeri ei anna unta.... ruoka ei maistu.... eikä jalkakaan enää tahdo nousta, kannattaa lopettaa
    ARPOMINEN.

    Tartut asiaan yksinkertaisella ja perinteisellä tavalla: Suljet järjestelmällisesti KAIKKIA eri mahdollisuuksia
    pois yksi kerrallaan..... jostain päästä alkaen.


    Tavallaan tuota on "kautta rantain" moni tuolla jo ehdottanutkin.

    Jos me nyt puhutaan siitä suht montaa perinnesuikkaa vaivaavasta "naksahduksesta", "klopsahduksesta" tms.
    jotenkin hämärästä äänestä joka tulee usein, mutta ei aina, etupäätä esim. paikallaan painettaessa,
    niin se ei ole omissa käsissä käyneistä ollut kertaakaan esim. ohjauslaakerissa.

    Tämä on varmistunut ko. tapauksissa laakerin huollon yht. tehtyjen havaintojen ja kokeilujen kautta/jälkeen.
    Tuo ohjauslaakerihomma on ylipäänsä ainakin omalla kohtaa asia, jossa mahdollinen ongelma kohdentuu
    varsin matalalla kipukynnyksellä.

    Putkiakin on vaihtelevasti käytetty myös ihan oikealla "vieteriukolla" huollossa ilman saatehuomioita.....
    ja haettu ne pois huollettuna ilman huomioita.

    Hauska "ongelma" sinällään, että omissa jutuissa tuo mysteeriääni ei ole normikurvailuissa kadulla
    tuonut esiin minkäänlaista...... ongelmaa.

    Tässä voidaan olla hieman saman edessä kuin siinä, että EI-Kawamies laittaa kylmänä tulille
    "sisäänajetun" Kawan...... ja sammuttaa sen välittömästi .

    ......VITTU! Joku "kostaja" on vaihtanut yöllä öljyjen tilalle lapiollisen soraa.
    Bone on asian ytimessä. Ei noissa Bandiiteissa normi katukäytössä ole pienällä kolinalla väliä turvallisisuuden puolesta. Tottakai itsekkin olen huoltanut ja korjannut paikat aina kuntoon. Enemmän korjauksia olen joutunut tekemään pojan Feld polkupyörää.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  20. #230
    Mites, onko arvon suzukisteilla kokemuksia GiPro:n vaidenäytöistä?
    Investoin tuossa omaan 1250 Banduun Gipro Atre 2 vaihdenäytön, onko kuin hankala homma asentaa ja ovatko olleet miten kestäviä käytössä?
    Ei oo vielä paketti tullut joten en oo päässy tutkiskelemaan millaisilla johtosatseilla kyseinen laitos tulee.
    GSF 1250 Bandit -08
  21. #231
    Yleensä näytöt tulee kiinni pyörän testeripistokkeeseen. Näyttö ottaa tiedon suoraan ECU:lta eikä tarvitse mitään säätöjä. Vedä piuha siten ettei estä venttiilikopan ja tankin avaamista.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://picasaweb.google.fi/sefotec1200
    http://www.sefotec.fi
  22. #232
    Lainaa Nippan kirjoitti Katso viesti
    Mites, onko arvon suzukisteilla kokemuksia GiPro:n vaidenäytöistä?
    Investoin tuossa omaan 1250 Banduun Gipro Atre 2 vaihdenäytön, onko kuin hankala homma asentaa ja ovatko olleet miten kestäviä käytössä?
    Ei oo vielä paketti tullut joten en oo päässy tutkiskelemaan millaisilla johtosatseilla kyseinen laitos tulee.
    Asennus on helppo kun teet se ohjeen mukaan. Liitin löytyy sieltä tänkin ja istuimen yhtymäkohdan lähistöltä. Teippaa tai tiivistä jollain keinoilla sen vaihdenäyttö "kuution" pohjassa oleva liityntä mopoon.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  23. #233
    Lainaa Nippan kirjoitti Katso viesti
    Mites, onko arvon suzukisteilla kokemuksia GiPro:n vaidenäytöistä?
    Investoin tuossa omaan 1250 Banduun Gipro Atre 2 vaihdenäytön, onko kuin hankala homma asentaa ja ovatko olleet miten kestäviä käytössä?
    Ei oo vielä paketti tullut joten en oo päässy tutkiskelemaan millaisilla johtosatseilla kyseinen laitos tulee.

    Joo o, sain GiPron kiinni ja koeajoon ni lyö vikatilaan säätöboksin!! ja varsin kaikki johot oikeissa paikoissaan. Aina kun kutoselle asti sai vaihteet kelattua ni sillon sytty "F" giproon ja FI pyörän omaan mittaristoon... pyörä seis ja virrat pois ja takas ni hävis... tuas aikansa toimii kunnes taas sama vaiva alko... 60km reissulla ainakin viidesti teetti tuon souvvin ja viimesellä kimpaannuin ja ajoin kotia vaikka varotusvalot oli päällä, eli anto ajaa normaalisti mut vikavalot palaa... Noh kotia tultua nappasin koko kipron hitoille ja koeajolle ni taas pelittää... sinne men 120e kankkulan kaivoon
    GSF 1250 Bandit -08
  24. #234
    Lainaa Nippan kirjoitti Katso viesti
    Joo o, sain GiPron kiinni ja koeajoon ni lyö vikatilaan säätöboksin!! ja varsin kaikki johot oikeissa paikoissaan. Aina kun kutoselle asti sai vaihteet kelattua ni sillon sytty "F" giproon ja FI pyörän omaan mittaristoon... pyörä seis ja virrat pois ja takas ni hävis... tuas aikansa toimii kunnes taas sama vaiva alko... 60km reissulla ainakin viidesti teetti tuon souvvin ja viimesellä kimpaannuin ja ajoin kotia vaikka varotusvalot oli päällä, eli anto ajaa normaalisti mut vikavalot palaa... Noh kotia tultua nappasin koko kipron hitoille ja koeajolle ni taas pelittää... sinne men 120e kankkulan kaivoon
    Mä en ymmärrä tekniikasta mitään mutta eikö sen Atre ominaisuuden saa pois päältä tosta palikasta. Tästä ei varmaan ole mitään hyötyä...

    5.2. Reviewing and Changing TRE mode
    1. Activate the display (refer to section 5.1)
    2. Press and release the button.
    The current TRE mode is displayed (blinking) for 3 seconds. The indication can be one
    of the followings:
    - : Normal Mode, TRE is not active
    1 : TRE Active in all gears. Recommended for ZX-10R (also for 1400cc models
    with secondary throttle plates removed)
    2 : TRE Active in all gears. Recommended for VN2000
    3 : TRE Active in all gears. Recommended for 1400cc models
    4 : Same as mode 3 but TRE Active in 2-6 gears only
    Note: Please try all modes to see which works best for your bike. When the best
    setting is obtained, PC3 remapping is recommended but not required.
    3.a. If you don’t want to change the TRE mode, wait until the display stops blinking (3
    seconds). The display goes back to normal operation.
    3.b. If you’d like to change the setting, press and release the button while the display is
    blinking. You can cycle through the five TRE modes by pressing the button repeatedly.
    When the desired TRE mode is blinking on the display, wait for three seconds. The
    unit will work according to the TRE mode selected, and the display goes back to
    normal operation.
    Notes: - For your own safety, do not review or change TRE mode while riding.
    - To comply with regulations, do not activate TRE mode on public roads.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  25.  
  26. #235
    Mie sen ATRE:n valikon kahoin ettei ole päällä mikään niistä vaihtoehdoista, ei muutosta. Laitoin tehdasasetuksetkin takaisin, ei muutosta...
    No eipä tuo oo ajoja haitannu kun ei oo tullu ajeltua!
    GSF 1250 Bandit -08
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678