Alkaa lätinä väsyttää ja repair-kit ei ole mun juttu. Molemmat rungot on väljät ja lätkyttää. Ilmavuotoja on ja kone käynnistyy huonosti. Ajattelin vaihtaa uusiin. Varaosien listahinnat on sellaiset, että vasen maksaa noin kuusisataa ja oikea noin neljäsataa. Tai jotain sinnepäin.
Kysymys: Onko vaihtoehtoisia hankintakanavia vai pyydänkö vain tarjoukset Heinolta ja Mototripiltä?
edit: R 1150 GSA, vm. -02
Saksan EBaystä noita löytyy.(hra1150 @ Joulu. 01 2011,18:53) kirjoitti
En nyt jaksanut selata mikä olisi hyvä ja edullinen ja vähän ajettu
R1150 läppärunkoja Saksasta
Mulle tuli muuten sieltä Romaniasta tänään postissa läppärungon korjaussarja ja parille mun kaverille kanssa. Postitan ne hemmoille varmaan huomenna.
Asentelen sen joskus omaan pyörään, joka on R1100GS 150 t km mittarissa.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
No hemmetti, kiitos Pekka linkistä. Mulla on vasta 70 tkm lasissa, mutta jostain syystä molemmat lätisee (yleensä vain vasen) kiusallisesti. Voisi korjaantua repair-kitilläkin, mutta ei jasa alkaa, sanoisi poika.
Huono käynnistyminen voi toki johtua noista muistakin hengitysharjoituksista, mitä koneelle on tehty. Koska nyt kuitenkin ehkä ja mahdollisesti tuosta Gessusta aion pitopyörää, niin miksipä ei sitten uutta palikkaa samalla. Tai edes uudehkoa.
Kumma juttu, että vasen lätisee.(hra1150 @ Joulu. 01 2011,20:12) kirjoitti
Mulla lätisee oikea 150t kilometrissä ja yleensä se oikea on kovaäänisempi.
Mistähän tuo johtuu?
No uusilla tai vähän käytetyillä vaiva varmaan paranee.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Juu, korjaan. Yleensä oikea lätisee. Täällä läpättää molemmat. Olisiko hakannut sen vasemmanpuoleisen pötikän (mikäsenniminytolikaan) kiinnityksen välin löysäksi tms. Pitäisi kai avata ja katsoa, onko pötikässä vikaa. Kuka tämän korvaa?
Lähettipalvelu toi aamulla paketin Rolf Saksalaiselta. Paketista löytyi kaksi drosselklappenia. Vasemmanpuoleinen kuin uusi ja oikeanpuoleinen hyvä käytetty. Hinta oli maltilliset 175+postikulut. Näyttäisi samalla hepulla olevan taas myynnissä samanlainen setti, nyt hintaan 195.
Vielä kun joku laittaisi kiinni...