Pyöräni on Kawasaki 500 z '83 ja nyt siinä on melkein triplasti isommat suuttimet, kuin mitä on alkuperäiset kun ilmanputsarikin on vaihtunut power filttereihin.
Siinä neljä alkukäyrää muuntuu yhdeksi putkeksi ja tuli mieleen että onkohan liian ahdas yhdistelmä tämä.
Onko olemassa mitään helppoa kotikonstia kokeilla tarviiko pakoputkea avartaa tai muuttaa 2+2 putkistoksi, muuten kuin pistämällä pakoputki palasiksi ja kokeilla?
Solifer sm autom, 50cc
Solifer Sm man, 50cc
Smc Navigator standardmoto 50 -skootteri
Kawasaki z 500 '83, Custom
--------------------------------------------------------------------
A bend in the road is not the end of the road...
melko räyhee suutinkoko![]()
Suzuki Hayabusa -08 319,6 km/h
Kawasaki kx 450 f
Yzf-R1 -07
No ei taida aivan kolminkertaiset kuitenkaan olla. 2+2 putki on harvoin tehokkain vaihtoehto. Jos haet pelkästään tehoa huippukierroksilla, on 4-4 putki paras. Jos taas haluat vääntöä koneesta myös alempaa on putkien tekoa varten olemassa hyviä laskukaavoja netti pullollaan ja muistaakseni tälläkin foorumilla joskus laskettu jotain esimerkkitapausta.
500 Z:sta saat helpoiten lisää tehoa kun laitat laitteen ullakolle talteen ja käyt ostamassa uudemman ja isomman...
Jos tilanne näyttää pahalta, lisää hanaa ja jos näyttää tosipahalta, kaks pykälää pienempi pesään ja urku auki...
Tuo on paras tapa...(mopokesa @ Joulu. 03 2011,10:19) kirjoitti
![]()
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
Asiallista juttua voit paremmin löytää osoitteesta
www.kawazi.net
Nykyiset Kawat tallissa:
KLX 250 B1 - 81
Z 1000 ST E1 -79
Z 1000 ST E2 -80
Mean Streak 1600 -07
Z 1000 Special Edition -14
GTR 1400 -08
Spectre 1100 D1 -82
KX 250 XC KL Enduro -21
KLE 500 -91
Eilen kävin savonlinnassa ja takasi ku olin tulossa nii ajoin kolarin auton kanssa. Pikkase reilua 80 ajoin sit auton keulaan joka tuli kolmion takaa**vasen jalka murtu sääriluusta ja pohjeluusta. NICE !!
Vakuutusrahat tilille ja uutta pyörää alle ens kesäks![]()
Solifer sm autom, 50cc
Solifer Sm man, 50cc
Smc Navigator standardmoto 50 -skootteri
Kawasaki z 500 '83, Custom
--------------------------------------------------------------------
A bend in the road is not the end of the road...
Niin nuo ongelmat ratkeavat aivan itsestään![]()
Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...