Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 36:sta
  1. #1
    Kun puhutaan isoista pyöristä niin harvoin varmaan tulee mieleen 600 kuutioinen mp.. Vaikka kai näistäkin kookkaita löytyy..
    Itselläni tulee mieleen Suurista kusiaisista mieleen Suzuki DL 650
    Onko muita?
  2. #2
    No eipä tuu vieläkään iso mieleen... edelleen se on kusiainen..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #3
    zx-6r kawasaki, esim se 05 malli on suuri. sopii pitkille ja on isompi kuin moni tonninen. muuten kylläkin ihan hanu pyörä. tyypillinen kuussatanen.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  4. #4
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  5. #5
    675 rumppa on kuutioiltaan suurin ns. kusiainen. kooltaan tuo ylläoleva ja dl suikka ja ehkä versys kawa isommasta päästä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  6. #6
    Lainaa (kawabata @ Joulu. 16 2011,01:36) kirjoitti
    675 rumppa on kuutioiltaan suurin ns. kusiainen. kooltaan tuo ylläoleva ja dl suikka ja ehkä versys kawa isommasta päästä.
    Lyhyellä matikalla laskettuna esim. Kotarin 690 Duke on kuutioiltaan suurempi kuin 675 Trumppa
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  7. #7
    Lainaa (ValeRossi @ Joulu. 16 2011,07:05) kirjoitti
    Lyhyellä matikalla laskettuna esim. Kotarin 690 Duke on kuutioiltaan suurempi kuin 675 Trumppa *
    Mitens nämä luokitukset menee mikä on kusiainen mikä seiskapuolikas mikä mitäkin.. onko 600-699cm3 kusiainen ja 701cm3 seiskapuolikas..jne..
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  8. #8
    Lainaa (jamas @ Joulu. 16 2011,07:31) kirjoitti
    Lainaa (ValeRossi @ Joulu. 16 2011,07:05) kirjoitti
    Lyhyellä matikalla laskettuna esim. Kotarin 690 Duke on kuutioiltaan suurempi kuin 675 Trumppa *
    Mitens nämä luokitukset menee mikä on kusiainen mikä seiskapuolikas mikä mitäkin.. onko 600-699cm3 kusiainen ja 701cm3 seiskapuolikas..jne..
    No nämä nyt ovat sellaisia kansanomaisia ilmaisuja ettei niillä nyt kovin tarkkaa ilmaisua saada.
    Nykyään on niin paljon näitä "välikoon" pyöriä että vanhat ilmaisut eivät oikein enää pidä paikkaansa. Aikaisemmin (siis ainakin 90-luvulla jne.)isojen pyörien luokkajako meni jokseenkin 600 -> 750 -> 1000.
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  9. #9
    Lainaa (ValeRossi @ Joulu. 16 2011,07:05) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Joulu. 16 2011,01:36) kirjoitti
    675 rumppa on kuutioiltaan suurin ns. kusiainen. kooltaan tuo ylläoleva ja dl suikka ja ehkä versys kawa isommasta päästä.
    Lyhyellä matikalla laskettuna esim. Kotarin 690 Duke on kuutioiltaan suurempi kuin 675 Trumppa *
    Riippunee 690:n vuosimallista?
  10. #10
    Mihinkähän tällä nyt tähdätään? Iso pyörä tarkoittaa yleensä isoa painoa joka ei ole hyvä asia. Koon puolesta ratsastaisin mieluummin kevyellä ponilla, mutta se kulje yhtä kovaa kuin iso hevonen.
    ?
  11. #11
    Lainaa (Smistik @ Joulu. 16 2011,08:31) kirjoitti
    Mihinkähän tällä nyt tähdätään? * Iso pyörä tarkoittaa yleensä isoa painoa joka ei ole hyvä asia. Koon puolesta ratsastaisin mieluummin kevyellä ponilla, mutta se kulje yhtä kovaa kuin iso hevonen.
    Jos aloittaja on vaikka iso mies.. sehän on ikävä fakta, että jonkun 195/100 miehen alla usea pyörä näyttää aika huvittavalta "piikiltä"..
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  12. #12
    Lainaa (Seikkailu_R @ Joulu. 16 2011,08:31) kirjoitti
    Lainaa (ValeRossi @ Joulu. 16 2011,07:05) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Joulu. 16 2011,01:36) kirjoitti
    675 rumppa on kuutioiltaan suurin ns. kusiainen. kooltaan tuo ylläoleva ja dl suikka ja ehkä versys kawa isommasta päästä.
    Lyhyellä matikalla laskettuna esim. Kotarin 690 Duke on kuutioiltaan suurempi kuin 675 Trumppa *
    Riippunee 690:n vuosimallista?
    Vaikka uusin...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  13. #13
    Lainaa (Suzu-ukko @ Joulu. 15 2011,19:24) kirjoitti
    No eipä tuu vieläkään iso mieleen... edelleen se on kusiainen..
    joo Suomessahan on perinteisesti ollut hirmu vaikeaa alle litraisella koneella päästä edes viereisen kunnan alueelle kun tehot loppuu kesken...
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  14. #14
    Heh, no eiks customit oo "isoja"?? Ainakin jotku merkit/mallit?

    Suomessa nuo kuutiot on yliarvostettuja - katu-uskottavuudella mitattuna... *
    MAD (mean absolute deviation)
  15. #15
    Lainaa (ValeRossi @ Joulu. 16 2011,10:00) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Joulu. 16 2011,08:31) kirjoitti
    Lainaa (ValeRossi @ Joulu. 16 2011,07:05) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Joulu. 16 2011,01:36) kirjoitti
    675 rumppa on kuutioiltaan suurin ns. kusiainen. kooltaan tuo ylläoleva ja dl suikka ja ehkä versys kawa isommasta päästä.
    Lyhyellä matikalla laskettuna esim. Kotarin 690 Duke on kuutioiltaan suurempi kuin 675 Trumppa *
    Riippunee 690:n vuosimallista?
    Vaikka uusin...
    2011 Duke 654cc
    2011 Duke R 690cc

    Lähde

    Molemmissa poraus 102mm. Ero tulee iskusta 80mm vs 84.5mm

    Edellisessä LC4 sukupolvessa tuo 654cc kantaa ainakin minun tallissani merkintää 660. LC8: 990 onkin sitten ihan oikeasti 999.

    Isoista kusiaisista, jonka päällä iso mies ei näytä huvittavalta, tulee mieleen Yamahan Drag? Star. Paitsi eikös tuokin ole kuuspuolikas. Niin paljon ei ole mielenkiintoa moisiin, että viitsisi datasheetiä etsiä.
  16. #16
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Onkos tommonen Thundercat mitenkään kokoinen?



    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #17
    Lainaa (Timo Tyhjäkäynti @ Joulu. 16 2011,11:58) kirjoitti
    Lainaa (ValeRossi @ Joulu. 16 2011,10:00) kirjoitti
    Lainaa (Seikkailu_R @ Joulu. 16 2011,08:31) kirjoitti
    Lainaa (ValeRossi @ Joulu. 16 2011,07:05) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Joulu. 16 2011,01:36) kirjoitti
    675 rumppa on kuutioiltaan suurin ns. kusiainen. kooltaan tuo ylläoleva ja dl suikka ja ehkä versys kawa isommasta päästä.
    Lyhyellä matikalla laskettuna esim. Kotarin 690 Duke on kuutioiltaan suurempi kuin 675 Trumppa *
    Riippunee 690:n vuosimallista?
    Vaikka uusin...
    2011 Duke 654cc
    2011 Duke R 690cc

    Lähde

    Molemmissa poraus 102mm. Ero tulee iskusta 80mm vs 84.5mm

    Edellisessä LC4 sukupolvessa tuo 654cc kantaa ainakin minun tallissani merkintää 660. LC8: 990 onkin sitten ihan oikeasti 999.

    Isoista kusiaisista, jonka päällä iso mies ei näytä huvittavalta, tulee mieleen Yamahan Drag? Star. Paitsi eikös tuokin ole kuuspuolikas. Niin paljon ei ole mielenkiintoa moisiin, että viitsisi datasheetiä etsiä.
    Ei vanha, vaan uusin
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  18. #18
    640 Adventure nyt ei ainakaan ole pienin
    Fillari
  19. #19
    Eiköhän tuossa kumminkin ole kyse pelin fyysisestä koosta ?
    Taitaa olla se V-Strom.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  20. #20
    Lainaa (kawabata @ Joulu. 16 2011,01:36) kirjoitti
    675 rumppa on kuutioiltaan suurin ns. kusiainen. kooltaan tuo ylläoleva ja dl suikka ja ehkä versys kawa isommasta päästä.
    Kyllä Versys tuntuu todella pieneltä niin hyvässä kuin pahassa tuohon DL 650 verrattuna. Versys olisi ihan näppärä kaupunkipeli, kun taas tuo suuresti ylistetty DL 650 ei vakuuttanut koeajolla oikeastaan millään alueella. Harmi, vaikutti minulle sopivalta pyörältä. Minkäs kokoisia Transalpit on?
  21. #21
    Lainaa (velijussi @ Joulu. 16 2011,16:51) kirjoitti
    Minkäs kokoisia Transalpit on?
    584cc ja 647cc näkyy olevan vuosimallista riippuen Ja ei herneitä nenuun.
  22. #22
    Lainaa (mix @ Joulu. 16 2011,17:19) kirjoitti
    Lainaa (velijussi @ Joulu. 16 2011,16:51) kirjoitti
    Minkäs kokoisia Transalpit on?
    584cc ja 647cc näkyy olevan vuosimallista riippuen Ja ei herneitä nenuun.
    ...ja uusin on 700, en muista tarkkaa iskutilavuutta, mutta Deauvillesta lainatulla pannulla.

    Erittäin hyvä pyörä edelleen, ja todistanut kyvykkyytensä varsinkin matkakäytössä (myös uusin versio) ihan riittävän monta kertaa. Lukekaas vaikkapa Peterpanin Transafrica-blogia, jos ette usko.

    (Mutta jos koolla on tässä väliä (heh!), niin Transu on kyllä fyysisesti ehkä aavistuksen DL650:sta pienempi.)
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  23. #23
    Entäs Yamahan fz6/s tai suitsukin bandit 600 vai onko nämä koko luokaltaa pieniä
  24. #24
    Kun viereen pistää niin ovat. Bandit on isompi kuin fasu.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  25. #25
    Pakko paukutella tallissa NSU 601-38! Siinä teille kusiainen kone on metriä korkee...
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  26. #26


    Spoilerin kanssa hitusen normaali kusiaista isompi.
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  27. #27
    188cm ja aikanaan hyvin meni Suzuki SV 650 S:n kanssa. Ei tosin mikään matkapyörä mutta hauska V2 ja hieno ajettava mutkilla..
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  28. #28
    Ei ole olemmassakaan isoja kusiaisia. Ne on pelkästään naurettavia tyttöjen pyöriä jotka hyytyvät ylämäkiin... Tosin onhan ne kevyitä pukata kun moottori hyytyy.
    Supermoto
  29. #29
    Höpö, höpö. Ei tästä montakaan vuotta ole, kun kusiaisutsuki voitti
    Motorradin Alpenmeister-testin. Siinä on aika paljon mopoja mukana, myös saksalaisia.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  30.  
  31. #30
    Lainaa (jaulis @ Joulu. 17 2011,11:22) kirjoitti
    Ei ole olemmassakaan isoja kusiaisia. Ne on pelkästään naurettavia tyttöjen pyöriä jotka hyytyvät ylämäkiin... Tosin onhan ne kevyitä pukata kun moottori hyytyy.
    Eli päästään Orgin vakioneuvoon: Osta turbo-Busa, niin ei tartte heti ens kesänä vaihtaa
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen