Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Mistä löytyisi edullisesti nostin? Riittää rungosta nostava malli.
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
    biltema tai motonet?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Jos harkitset tunkattavaa mallia, jätä biltsu väliin, niiden pullotunkilla on taipumus alkaa vuotamaan.
    Tuolta saat ainakin ideoita minkälainen voisi olla: ...KLOKS...
    ...Siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
    Hayabusa -09T 361.23 km/h Halli 2014
    KTM 1290 Superduke

Onko tollanen tarkoitukseen sopiva? Stormin sivuilta kun katsoin vastaavaa, ilmoitettiin että soveltuu vain tasapohjaisille vehkeille, joten voikohan tollasella loppujen lopuksi nostaa ihan peruspyörää?

http://www.ikh.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=12429&q=y
    Suzuki Bandit 1200S -05
    Ööh, peruspyörä??
    Itsellä on vastaavan mallinen motonetistä ostettu nostin joka sopii ainakin Hondan 750 customille loistavasti. Putkirunko kun alinna niin on tilaa säätää ja hakea sopiva nostokohtakin jotta ei esim. öljyfiltteri eikä vesipumppu ota damagea.

Sivumennen sanoen, olin näköjään oikeaan aikaan liikkeellä kun viime vuonna motonetti myi samaa / saman tyyppistä nostinta 80 eskolla...
    Lattia on liukas, eikä kukaan kerro.

Honda Shadow VT600C -93 ( ex )
    Honda Shadow VT750C -05 ( ex )
    Honda Vtx 1300s -06 ( ex )
    Suzuki Intruder C1500T -14
    Lainaa (Freed @ Marras. 17 2011,19:58) kirjoitti
    http://www.youtube.com/watch?v=QWlV_...eature=related

Tuossa olisi kätevä peli sporttipyörille.
    Mulla on toi käytössä, on meinaan todella toimiva kampe.

Rullat ei kuulu hintaan, mut kannattaa ehdottomasti ostaa, on huomattavasti kömpelömpi ilman.

MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    IKH:n nosturilla nousee LoTjakin (+400kg).
    <p>2002-2014</p>
    Mistäs jarska hommasit ton nostimen ja mitä maksoit? Itte joskus lähettelin tonne bursigille s.postia pariinkin otteeseen, mutta ei kuulunut vastausta...
    Lainaa (Gixutin @ Marras. 18 2011,18:50) kirjoitti
    Mistäs jarska hommasit ton nostimen ja mitä maksoit? Itte joskus lähettelin tonne bursigille s.postia pariinkin otteeseen, mutta ei kuulunut vastausta...
    Bursigin online storesta tilasin suoraan, standi 359€, rullat 60€ ja postikulut päälle, niitä en enää muista.

Mulle kyllä on vastailleet kiitettävästi ja olen ostanut myös erilaisia adapteri platteja sitä mukaa kun pyörät vaihtuneet.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
    Lainaa (teem085 @ Marras. 14 2011,20:38) kirjoitti
    Mistä löytyisi edullisesti nostin? Riittää rungosta nostava malli.
    Tällaisen ostin Puuilosta kolme-neljä vuotta sitten. Nostaa Wäinönkin ilmaan. Taisi kustantaa 99 €.

Nosturi ja TT660R:n mottiremontti
    Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä

Beta 350 RR kannonkiertäjä
    Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
    V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000
    Lainaa (jarska @ Marras. 18 2011,19:54) kirjoitti
    Lainaa (Gixutin @ Marras. 18 2011,18:50) kirjoitti
    Bursigin online storesta tilasin suoraan, standi 359€, rullat 60€ ja postikulut päälle, niitä en enää muista.

Mulle kyllä on vastailleet kiitettävästi ja olen ostanut myös erilaisia adapteri platteja sitä mukaa kun pyörät vaihtuneet.
    TÄÄLTÄ näyttäis saavan alle 300€ posteineen suomeen.Pitääkin pistää tilaus heti menemään.Näyttäis vielä pyörätkin kuuluvan samaan kauppaan.

Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  15.  
    Lainaa (s&s @ Marras. 15 2011,08:24) kirjoitti
    Jos harkitset tunkattavaa mallia, jätä biltsu väliin, niiden pullotunkilla on taipumus alkaa vuotamaan.
    Mulla on Biltiksen nostin. Ryhtyi vuotamaan venttiilistään. Hain Biltemasta tavallisen pullotunkin, johon vaihdoin alkuperäisestä männän, en kerennyt siihen hätään porailemaan poikkitapille reikää. Toimii kuten ennekin, mutta ei ole vuotanut. Olisko kolme-neljä vuotta ollut sittemmin käytössä.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)