Hei kokeneemmat konepyöräilijät ja muut rasvanäpit! *
Itsellä on alla GSX-R 750 1993 ja pähkäilin seuraavaa. Ohjaus on jotenkin hieman levottomamman oloinen kun viime kesänä ja arvelin että syynä voisi olla väsynyt ohjausiskari. Renkaat (ja rengaspaineet) on jo suljettua osaltaan pois sillä gummit on edelleen uudenkarheat (edessä ja takana) niin katse kohdistui tuohon ohajusiskariin. Tangosta kääntäessä tuntuu että tuo ei juurikaan vaikuttaisi millään tavalla ja iskari on mehinyt vähän öljyjä pihalle. Katselin uusien ohjausiskarien hintoja ja päätin että jos tuosta vanhasta saisi huoltamalla vielä kalun niin olisin enenmmän kuin tyytyväinen.
Kysymys siis kuuluukin että onko tuollaisiin GSX-R 750 1993 alkuperäisiin ohjausiskareihin mitään huoltosarjaa tms olemassa kun en googlella tahtonut moista löytää. Lisäksi huolto-oppaassa ei ole neuvottu kuin sen irroittaminen mutta ei purkamista / huoltoa. Esim en löytänyt tietoa mitä öljyä tuolla on sisällä tms.
Jos joku konkari osaisi ehdottaa kuinka tällaisen voisi huoltaa/korjata/tms niin ei pääsisi jatkossa syyttäämään ohjausiskaria siitä miksi ei mutkaan kehtaa taittaa polvi maassa. *
Pyörään nyt tulisi muutenkin voida luottaa kuin peruskallioon ja nyt on tuntuma vähän hakusessa. Harmittaa mokoma.
Niin ja jos tällaiselle aiheelle on jo oma ketju olemassa niin saa kyllä siirtää sinne, en vaan heti moista löytänyt.
Prost!
Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi
Suzuki GSX-R 750 -93
Moto-Ville Espoossa osannee auttaa asian kanssa.
Superbike #7
Ainakin näissä uudemmissa 2000-luvun malleissa voit vaihtaa iskarin öljyt ihan itse. Ruuvi auki, vanhat öljyt pihalle ja uudet sisään.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Kiitos Nitrous ja JuhaK!
Pitää vielä ottaa silmä käteen kun pääsee samaan talliin pyörän kanssa. Mielestäni tuohon ohjausiskariin ei ihan noin vai saa lisättyä öljyä mutta pitääpä tarkistaa vielä tuokin!
Niin ja MotoVille tulee varmaan kyseeseen jos ei itse onnistu tusata. Kiitos vinkeistä!![]()
Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi
Suzuki GSX-R 750 -93
eikös tommonen pyörä ole ihan tukeva ilman iskariakin, joten voipi olla ohjainlaakeri tai muu semmoinen ongelma.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050