Nii milläpä ois mukava peseskellä puuvilla suodatinta?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Jos tarkoitat esim K&N tai vastaavaa niin käy ostamassa huoltosarja jossa on sekä pesuaine että tarvittava öljy siihen.Pesuaine ensin ja huuhtelu juoksevan veden alla,kuivatus ja öljy päälle.Maksaa jonkun pari-kolmekymppiä ja riittää ainakin mulla useamman kesän.
Fairilla
![]()
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
BMC ois potilas. Kattellu noita pesuaineita mitä on suotimille värkätty niin tahtoo purkissa lukea että vaahtomuovi suotimille tarkoitettuja....sopineeko myös puuvillalle(rellonen @ Marras. 19 2011,20:54) kirjoitti
Kovasti oon koitellu saada tietoa puuvilla suotimille sopivasta aineesta mutta kaikki myyjät sanoo vaan
Tod näk oon kyselly vääristä paikoista..
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mä oon käyttäny tätä settiä omaan BMC filsuun -linkki-.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Fairilla oon tosiaan aina pessyt kaikki puuvillasuodattimet.Paras aine,kun pitää saada rasva pois.Eihän se oo kun puuvillakangasta,ei mikään ydinreaktorin hiukkassuodatin![]()
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Googlella löytyy vaikka mitä...
BMC pesukitti.
Tattista.... Jotain oon taas tunaroinut kun tietoa kaivellut..no se ei mulle kauhean uutta.(Seikkailu_R @ Marras. 19 2011,21:29) kirjoitti
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Juu ei oo mikää atomisaattori tuo suodatin mutta kaikkea hölmöä mittiny pesua ajatellen ...(grandi67 @ Marras. 19 2011,21:28) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
voi sen silti tehdä väärin, kuten mä joskus ekan kerran.(Suzu-ukko @ Marras. 19 2011,21:34) kirjoitti
pesin naftalla ja kuivasin paineilmalla jonka jälkeen kaadoin suodatinöljyä (puolet pullosta) päälle.
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Kun Masalassa näyt asuvan, niin APH Racing
Överbyntie 260
02400 Kirkkonummi
Vuosi sitten käytin tuolla autoa ja samalla otin K&N pesuaineet ja öljyt, huoltosarja maksoi muistaakseni 15 €
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Sitä öljyä tosiaan menee olemattoman vähän yhteen
kertaan..... ihan aikuisten oikeesti.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
no mitäpä aiheesta sanoo tuotteen valmistaja?(Suzu-ukko @ Marras. 19 2011,21:09) kirjoitti
Jollei ole yhtään hajulla siitä, miten tuollaista pestävää suodinta kuuluu pitää ja huoltaa, niin silloin sellaista ei kannata käyttää, koska kaikki oravaa pienemmät voi kohtapuoliin ruveta löytymään koneesi sisältä, mikä ei tee pannun kestoiälle ainakaan hyvää.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
no niin justiinsa. minäkin katselin oman pyörän K&N filsua jolla olin edellisen pesun ja öljyämisen jälkeen ajanut 12000km. koneesta löytyi kaikki mainitsemasi oravaa pienempi ja tehonlisäys vain miinus 50%(pecha @ Marras. 23 2011,11:24) kirjoitti
pesin ja öljysin pääsin lähes normaalitehoihin
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
et ole vissiin öljynnyt tarpeeksi huolella (tai kokeilitko D:llä)... tehothan nimittäin pitäisi tällaisella vähintään triplaantua![]()
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
"Ovarasiiwilä"- aiheestahan on wäännetty.... ja tullaan(pecha @ Marras. 23 2011,11:24) kirjoitti
vääntämään maailman tappiin saakka.
Siitä nyt ei kuitenkaan päästä mihinkään, että noissa viriasteissa, litratehoissa ja normi katuajoissa vapari
ei juuri lisäarvoa tuo käytännön tasolla.... lisävaivaa kylläkin.
Suikan orkkisfiltteri on huoleton, varma ja käytännön tasolla
useimmalta kapulankääntäjältä jää suuremmatkin "erot"
täysin huomaamatta.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY